Sami Kaartinen, Lupaus?

  • 2 311
  • 3

JYMY

Jäsen
Suosikkijoukkue
saipa
Minne on hävinnyt Sami Kaartisen alkukauden tehot?Kajaanin Hokissa hyvin menestynyt pelaaja on täysin kuutamolla.Löytyisikö apu vaihtamalla kenttää?Sami Kaartisen tehot olivat parhaimmillaan syksyn Jyp-pelissä.Siinä kaikki.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tosiaan. Itsekin ihmetellyt aivan samaa. Kaartinen oli alkukaudesta huikeassa lennossa muutamassa ottelussa. Jos joltakulta löytyy tuo alkukauden Tappara - SaiPa, niin seuratkaapa numeron 10 otteita kaukalossa. Huikea peli Sämpyltä, ainoastaan maali jäi siinä puuttumaan. Viime otteluissa vähentyneen peliajan myötä tietysti vaikeaa esittää mitään mieleen painuvaa, mutta kyllä Sämpyllä näyttöpaikkoja on riittänyt. Ei vain ole lunastanut sitten loppujen lopuksi odotuksia ja jo pitemmän aikaa ollut aika yössä. Milloinkohan viimeksi Sämpy on iskenyt maalin? Marraskuussa?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tämä oli odotettavissa. Kaartinen on aivan yhtä kevyt liigapeleihin kuin aiemminkin. Tällä kertaa kauden alussa kävi sen verran tuuria, että muutama piste ilmestyi tilille. Itse pidin Kaartisen palkkaamista Hirvosen osalla huonoimpana sopimuksena kesän aikana. Onneksi olin edes toisen kohdalla väärässä.
 

#15

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä taasen olen Murmelin kanssa täysin erimieltä.

Sämpy on hyvä pelaaja, mutta noilla minuuteilla mitä nyt tippuu, ei ihmeitä todellakaan tehdä.

Toisaalta, vaikuttaisi siltä että SaiPan ketjut alkavat löytää muotonsa (tällä tarkoitan Kermanin & Hirvosen paikanvaihtoja), jotka toimivat, eikä näinollen ole syytä "korjata toimivaa laitetta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös