Salakuljetusta - Mitä veit ja minne?

  • 37 512
  • 102

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Noin parikymmentä vuotta sitten tulin useaan otteeseen "diilanneeksi" Singaporessa asuville tuttavilleni suomalaista purukumia lomareissuillani. Jonkinlainen kielto purukumin suhteen näyttää edelleen Wikipedian mukaan olevan voimassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Noin parikymmentä vuotta sitten tulin useaan otteeseen "diilanneeksi" Singaporessa asuville tuttavilleni suomalaista purukumia lomareissuillani. Jonkinlainen kielto purukumin suhteen näyttää edelleen Wikipedian mukaan olevan voimassa.

Suomalainen kaverini on asunut jo pitkään Singaporessa ja ei se purukumi niin ongelma ole. Sen sijaan nuuska on nyt kielletty viime vuonna.

Ja sillä tavalla ihan aidosti laitonta eli sillä tavalla, että älkää tehkö mitään tyhmää. Siis ihan oikeasti, älkää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Noin parikymmentä vuotta sitten tulin useaan otteeseen "diilanneeksi" Singaporessa asuville tuttavilleni suomalaista purukumia lomareissuillani. Jonkinlainen kielto purukumin suhteen näyttää edelleen Wikipedian mukaan olevan voimassa.
Jännä juttu, minulle tuli tänä aamuna mieleen tapahtuma 90-luvun alusta josta ajattelin että voisin kirjoittaa tänne. Joku muu kerkesi ennen minua muisteloissaan.

Olin sukuloimassa Singaporessa ja käytiin vähän myös Malesian puolella tutustumassa kulttuuriin. Sukulaislikan kanssa salakuljetettiin Malesiasta purukumia Singaporeen. En tiedä miten rangaistavaa se oli mutta kyllä se laittoi viisitoista kesäisen maalaistytön puntin tutisemaan kun sukulaislikka sanoi että Singaporeen ei saa viedä purkkaa. Mutta piti näyttää että uskaltaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös