Saksaa vastaan Kipru vai Nurminen?

  • 1 334
  • 10

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Olen kyllä sitä mieltä että Kiprusoff maaliin. Nurminen sylki aivan älyttömästi irotkiekkoja eteensä eilisessä Ruotsiottelussa. Onneksi Ruotsalaiset eivät kuitenkaan päässyt näistä rankaisemaan. OK Nurminen teki hyviä pelastuksiakin, mutta kokonaisuudessaan sain ainakin minä Nurmiesen esityksestä epävarman kuvan.
Eli Kiprusoff taas kehään!
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen sitä mieltä ettei voittavaa joukkuetta vaihdeta, joten Nurminen jatkaa ja samaa toivon myös kenttä pelaajien osalta.
Ja kaiken kaikkiaan Nurminen vei suomen voittoon Ruotsista omilla torjunnoillaan.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IMO Nurmiselle pitäisi antaa rauha... turha sitä voittavaa veskaria on vaihtaa, vaikka peli näyttikin eilen epävarmalta. Ei se vaihtamalla parane!
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Lehmipoika ihmisen asialla

Kyllä Nurmisen panos eilisessä pelissä, ja etenkin siinä että se voitettiin, oli ratkaiseva.

Mitä väliä sillä on miltä torjunnat näyttävät? Mitä väliä sillä on ovatko maalit ja kuviot kauniita? Pääasia on että molempia tulee oikeassa suhteessa ja paremmassa suhteessa kuin mitä vastustajalle.

Suomen joukkue on nyt voittava joukkue ja sillä on voittava maalivahti. Kuten Jordas sanoi eilen k-studiossa, on maalivahtien osuus nykyään niin suuri ettei sitä oikein edes tajua.

Ei ne Hasekinkaan torjunnat mistään opppikirjasta ole. P-Amerikassa maalivahdit sylkevät muutenkin enemmän kuin Atlas-vesistön tällä puolella.

Kipru saa minun puolestani pelata Saksaa vastaan, siinä mitään. Tuo Nurmisen mollaaminen eilisen perusteella on vain kyllä aika hubaa. Tiedä sitten onko kyseessää yritys erottautua tavallisesta sohvaperunasta ja iltapäivälehdistöstä, ja yritystä osoittaa että 'kyllää mää ossaan omillaki aivoilla ajatella, vaikka muut sitä molaria kehuuki'. Tässä tapauksessa pikkuegoilu kalahtaa kyllä omaan nilkkasuojukseen.

Te ette erottaisi torjuuko se Salo rantapalloja vai jääkiekkoja.


että sikäli...
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muut hiljaa! Lapasen sanoma on absoluuttinen totuus!
 

poppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nurminen jatkakoon

Ehdottomasti voittaneen veskarin pitää pelata. Saksa pelistä
voi tulla vaikea, vaikka tasoerot ovat selvät.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lapasen sanaan on uskominen, siis häntä kuunnelkaamme. Nurminen maaliin ja lisää pihkaa hanskanpohjaan, niin pysyy kiekotkin kiinni. Muut mielipiteet ovat vääriä.

Hiili: tää dynastia-touhu alkaa ihan mukavasti :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jeps...

...Nurminen jatkakoon. Pelasi hyvin Ruotsia vastaan. Nyt tarvitaan taisteleva Leijona-lauma, ja Nurminen todellakin on kova taistelija!
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nurminen jatkakoon maalissa, vaikka kiekot eivät aina ihan hanskassa pysyneetkään.
Nyt tuntuu siltä, että Nurminen alkaa päästä samaan vireeseen mitä hän SM-liigassakin esitti parhaimmillaan. Sorry vaan turkulaiset, mutta Kipru taitaa jäädä tätä vauhtia kakkosveskariksi.

Saksa on ehkä helppo pala (ainakin pitäisi olla). Mutta sitten kun tulee vastaan Kanada on hommassa jo tosi kyseessä - toivottavasti Nurminen on iskussa silloin.

Uskoisin että USA häviää Kanadalle - se on aina pudonnut viimeistään puolivälierissä. Siitäkin huolimatta, vaikka Kanada tuntui vähän vaisulta Tsekkejä vastaan
 

tsei_tsei

Jäsen
Hiili ja Designer

Te ette Hiili ja Designer ottaneet huomioon, että mitäs jos minä olen eri mieltä :D Toisaalta tällä alueella mulla ei ole edes valtuuksia, joten minun suosiollani ei ainakaan ole merkitystä ;)

Mutta asiaan. Itse kallistuisin hieman Kiprusoffin puoleen, mutta antaa nyt olla. Ara peluuttaa sitä ketä haluaa. Itse olisin laittanut Kiprun jo Ukrainaa vastaan maaliin. Aivan sama mitä olisi etukäteen päätetty. Kyllä nuo etukäteen päättämiset muuttuu tarpeen mukaan jos ovat Aravirran tarkoituksiin soveltuvia.

Itse katselin tuosta Suomen ja Ruotsin kohtaamisesta vain ensimmäisen erän ja muutaman muun vilauksen. Ensimmäisessä erässä kuitenkin pisti silmään Nurmisen säälittävä rebound control. Positiivista sentään oli, että Nurminen oli usein kiekon edessä. Eipä ihmetytä enää Nurmisen huimat torjuntalukemat.

Itse kyllä kyseenalaistan myös Nurmisen aseman parhaan rapakon tällä puolella pelaavista maalivahdeista. Markkanen näytti ainakin SM-liigassa paremmalta kuin Nurminen nyt. Noh, Markkanen ei ole kisoissa eikä muutenkaan ole kaudella juuri päässyt pelaamaan, joten se siitä.

Nurmisella mennään ja katsotaan nyt miten Pasi pärjää. Saksa varmaan hoituu, mutta meneekö helppoja? Välierissä ei liene niitä varaa päästää.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Nurminen saisi jatkaa

Pasilla oli totaalinen tappajan asenne Ruotsi-pelissä. Tuli ihan samanlainen tunne kuin 1995 kisoissa. Vaikka Suomi oli välillä ihan paniikissa, niin ei ollut mitään hätää, koska "Myllys tooooorjuuu!". Mertsi sai tuon huutaa ties kuinka monta kertaa, ja Nurmisen otteista tuli eilen kultaiset muistot mieleen. Ettei vaan taas ois Suomen vuoro... ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös