Sairastupaketju 2017–2018

  • 70 609
  • 269

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suoranta treenasi normaalisti tänään jäällä ilman kontaktin estävää paitaa. Muita sairastupalaisia ei jäällä näkynyt.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suoranta treenasi normaalisti tänään jäällä ilman kontaktin estävää paitaa. Muita sairastupalaisia ei jäällä näkynyt.

Hyvä kuulla, ehkä pääsee jo piakoin mukaan ja käytännössä aloittamaan oman lätkäkautensa.
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK:n mukaan Suoranta olisi tällä viikolla periaatteessa pelikuntoinen. Salmisen suhteen elätellään toivoa ja Kuprulla taitaa olla vielä flunssaa.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Missä se Salminenkin luuhaa kun ukolle ois tarvetta? Joku valtionsalaisuus sekin vamma mikä miehellä on. Lyön vetoa että pelaa loppukaudella alle 5 peliä. Ehkä 3. Se on aina yks ottelu ja useampi saikulla. Ryan 2.0 kuten joku oivasti totesi. Rahat pois Ässiltä kuljeksimasta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Yks ukko sieltä tulee ja yks lähtee pois. Se jää siis plus/miinus nolla. Tommila tulee jossakin vaiheessa, ehkä jo ensi viikolla. Muuten näillä mennään

Valmentajat osaa olla median edessä halutessaan kryptisiä, mutta eipä tää Ahon lausunto saa erityisesti hattua heittämään ilmaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lähteenmäki 2 viikkoa - kuukausi.

Vittujen kevät.

Salminen - ei ainakaan kahteen viikkoon
McRae - odotettua nopeammin, muttei ensi viikolla
Seppälä - tarkkaillaan parin viikon aikana, koko kausikin voi olla vaarassa.

JIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Noustaas ylös!

No, Suoranta saataneen, mutta Lähteenmäen putoaminen ikään kuin on sitten plus/miinus nolla.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Jo muutaman viikon on kuiskuteltu, että Salmiselta voi olla koko kausi vaarassa. Ei ole tainnut edes jäällä vielä käydä loukkantumisen jälkeen.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Jo muutaman viikon on kuiskuteltu, että Salmiselta voi olla koko kausi vaarassa. Ei ole tainnut edes jäällä vielä käydä loukkantumisen jälkeen.
On käynyt jäällä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nää on pahoja kun tässä vaiheessa aletaan puhumaan jostain kuukauden saikusta. Sellainen lipsahtaa äkkiä loppukauden saikuksi.

No toivotaan, että Seppälä, McRae, Salminen ja Lähteenmäki nähdään vielä tällä kaudella tositoimissa.
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osa on varmasti huonoa tuuria, mutta noin paljon ei tule pelkästään huonon tuurin vuoksi. Karri Kivi myös aikanaan samaa puhui. Liian kovaa menty treeneissä ja kehonhuolto laiminlyöty veikkaan minä. Keskellä kautta pitää olla paljon palauttavia treenejä eikä vetää maitohapollisia treenejä liikaa.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Osa on varmasti huonoa tuuria, mutta noin paljon ei tule pelkästään huonon tuurin vuoksi. Karri Kivi myös aikanaan samaa puhui. Liian kovaa menty treeneissä ja kehonhuolto laiminlyöty veikkaan minä. Keskellä kautta pitää olla paljon palauttavia treenejä eikä vetää maitohapollisia treenejä liikaa.

Sama tuli mieleen itsellä, kun kuulin Lähteenmäenkin loukkaantuneen. Ei voi olla kyse pelkästä huonosto tuurista, että pelaajia alkaa tippumaan rosterista samoihin aikoihin. Tietysti aina tulee tilanteita mille ei yksinkertaisesti voi mitään, mutta useammalle pelaajalla samaan aikaan? Eikö nykypäivänä ole päivänselvää, että fysiikkatreenit vetää alan ekspertti? Aho vaikuttaa muutenkin luonteeltaan liika vaativalta, jokaiseen ongelmaan ratkaisuna on lisää töitä ja lisää taistelua, eikä osaa lukea pelaajien olotiloja tarpeeksi.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Osa on varmasti huonoa tuuria, mutta noin paljon ei tule pelkästään huonon tuurin vuoksi. Karri Kivi myös aikanaan samaa puhui. Liian kovaa menty treeneissä ja kehonhuolto laiminlyöty veikkaan minä. Keskellä kautta pitää olla paljon palauttavia treenejä eikä vetää maitohapollisia treenejä liikaa.
Suurin osa jääkiekkoilun vammoista on suoraa seurausta iskuista-/vääntövammoista. Niillä ei ole mitään tekemistä treenaamisen kanssa. Näin on nytkin sairastuvalla olevien pelaajien kanssa. Näitä vammoja ei saada pois vaikka olisi lihakset venytelty 13-vuotiaan kiinalaisen olympiavoimistelijatytön notkeuteen ja palautettu levon merkeissä pari päivää jokaikisen pelin jälkeen.
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.
Tietämättä yhtään, miten hänen vammansa on tullut, ei poista tuota minkä kirjoitin. Lepo olisi kuitenkin ollut edessä, joko jo eilisessä pelissä tai kuten nyt. Olisi sitten eilen pelannut tai ei. Nyt vamma ehkä paheni tai ei. Sitä emme tiedä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.

Valmennus tuskin peluuttaa yhtäkään ukkoa tänä päivänä vastoin lääkärin tai alan ammattilaisten määräyksiä? Mitä taas tulee "pikkuvaivoihin" niin niiden kanssa elettäneen läpi pitkän kauden itse kukin tyylillään. Jotkut hakee VMTL:ää ja jotkut pelaa hammasta purren.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valmennus peluutti Lähteenmäkeä puolikuntoisena ja tässä on tulos. Aivan järjetöntä touhua. Paljon olen Ahoa kehunut, mutta nyt saa ottaa kyllä valmennuskin ainakin Lähteenmäen loukista omaan piikkiinsä.

Lähteenmäki oli klesana jo ennen eilistä peliä. Vamma ei pahentunut yhtään vaan tiedossa oli että saikku tulee. Suoranta tulee toivottavasti tiistaina takaisin ja Lähteenmäki saa siirtyä parantelemaan. Tuokin vamma on arviolta 2-4 viikkoa ja pahimmillaanhan koko kausi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös