SaiPa-kuulumisia 27.7.

  • 10 621
  • 58

Pietari02

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mirasane
Satunnaisille SaiPa-katsojille tiedoksi, että kauden ekaan kotipeliin kannattaa tulla. Sinne saatetaan nimittäin saada vähän ylimääräistä special-ohjelmaa uuden hallin avaamisen kunniaksi. [/B]
Liittyyköhän tähän asiaan jotenkin Hanna Pakarinen, kun hänellä sattuu juuri samanapäivänä olemaan keikka hotelli Lappeessa?
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti Ted Raikas
Ainakin Tikkisellä on hieman erilainen tapa artikuloida mitä Kaarnalla. Siitä minä pidän. Tuntuisi melko suorapuheiselta tj:lta. Hyvää huumoriakin tuntuu tulevan, jäi nimittäin tuo Imatra/Osmo's Cosmos läppä mieleen! =D
Tuolle jutulle olen myös nauranut edelleen "vaikka Imatralta onkin". Itse asiassa aika hyvin kyseinen orkesteri on jo lappeenrantalaistunut.
Hienoa, että saamme lukea toimitusjohtajan ajatuksista, vaikkei niissä välttämättä mitään uusia uutisia olekaan.
Parempi tuokin kuin hiljaisuus, kiitos mirasanelle.
 

Aksu

Jäsen
Kävin palaveeraamassa parin muun kaverin kanssa tunnin verran Tikkisen kanssa ja täytyy sanoa, että olen melkoisen myyty mies. Visioita ja strategioita kylvettiin kuten uusi toimija helposti tekee, mutta niissä tuntui olevan ajatus ja sisältö pirun hyvin kohdallaan. Monien fanien purnauksiin mm. hallitapahtuman suhteen saadaan varmasti positiivinen muutos aikaan.

Okei, puheet on puheita ja teot on tekoja. Tähän tekijään lähtötilanteessa luotan paljon.
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Aksu
Kävin palaveeraamassa parin muun kaverin kanssa tunnin verran Tikkisen kanssa ja täytyy sanoa, että olen melkoisen myyty mies. Visioita ja strategioita kylvettiin kuten uusi toimija helposti tekee, mutta niissä tuntui olevan ajatus ja sisältö pirun hyvin kohdallaan.

Saman käsityksen itsekin olen herrasta saanut hänen kanssaan keskustellessani. Tai siis, herra on jutellut pitkät tarinat ja oma jutustelu on jäänyt melkein "Juu", "Aivan" ja "Noinhan se on" asteelle.

Tikkinen osaa hienosti katsoa tilannetta jo esim kolmen vuoden päähän. Mitä SaiPan tulisi silloin olla, miten sinne päästään ja mitä sen eteen tulee tehdä?

Aksua mukaillen, jos tekeminen on puheiden luokkaa niin ei SaiPalla tässä ole mitään hätää.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Aksu
Kävin palaveeraamassa parin muun kaverin kanssa tunnin verran Tikkisen kanssa ja täytyy sanoa, että olen melkoisen myyty mies. Visioita ja strategioita kylvettiin kuten uusi toimija helposti tekee, mutta niissä tuntui olevan ajatus ja sisältö pirun hyvin kohdallaan. Monien fanien purnauksiin mm. hallitapahtuman suhteen saadaan varmasti positiivinen muutos aikaan.

Samat mielikuvat jäivät minullekin herrasta. Ennen kaikkea yllätti se, miten nopeasti hän on ottanut homman haltuunsa. Ajattelin, että kestää pitempään ennen kuin uusi kaupunki, organisaatio, pelaajat, yhteistyökumppanit, ym. tulisivat tutuiksi. Hyvä näin.

Visioita oli paljon, mutta ne pohjautuivat faktoihin ja realistisiin odotuksiin.

Ainoaksi mahdottomaksi haaveekseen Tikkinen mainitsi sen, että olisi upeaa, jos Kisapuistoon saisi toisen kerroksen. :D
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Kun en noihin pelaaja-asioihin halua suuremmin puuttua, niin kirjoittelempa tänne noista Saipan asioista.

Tuon lehtijutun mukaan ainakin näyttäisi, että yleisötavoitteissa on lähdetty kohtuullisen realistiselta pohjalta, tuo 3500 henkeä on kyllä saavutettavissa JOS peli kulkee kohtuullisesti ja pisteitä karttuu niin että sarjasijoitus liikkuu sijojen 8-10 vaiheilla. Jos mennään sijan 10 alle putoaa yleisömäärä heti. Tämä on kyllä Lappeenrannassa nähty, kun etenkin pitempimatkalaiset katsojat jäävät pois.


Tuossa radiohaastattelussa Tikkinen sanoi että uusien yhteistyökumppaneiden kanssa on neuvottelut käynnissä ja jonkinlaisia myönteisiä tuloksia olisi odotettavissa. Tämä onkin asioita joita minä uudelta seurajohdolta ja tj.ltä odotankin. Kun hallin yleisökapasiteetti ja talousalueen asukasmäärä on rajallinen on rahaa saatava muualta muuten ne mitalipelit ovat pelkkää sanahelinää, uudet yhteistyökumppanit ja lisäraha ovat suurin edellytys hankkeen onnistumiselle.

Hiukan on noita pelaaja-asioitakin sivuttava: Jos Kalpa nousee liigaan, mitä tekevät Kerman, Qvist ja Timonen ? Varsinkin Kermanin korvaaminen vaatii jonkinlaista satsausta, kohtuullisen valmis ja tasokaskin pelaaja Suomen tasolla kun kuitenkin on.
 

April

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Urheiluchatissa saipalaisia

Ihan vain tiedoksi: Urheilukanavan Urheiluchatissa ovat ensi tiistaina vieraina Tuomas Vänttinen ja Juha Kuokkanen.
 

Ferris

Jäsen
Re: Urheiluchatissa saipalaisia

Viestin lähetti April
Ihan vain tiedoksi: Urheilukanavan Urheiluchatissa ovat ensi tiistaina vieraina Tuomas Vänttinen ja Juha Kuokkanen.

Eivät olleet pojat vielä eilen eetterissä, sen sijaan tänään ovat:

Urheiluchat: Ke 13.10. klo 14-15 jääkiekkoilijat Juha Kuokkanen ja Tuomas Vänttinen, SaiPa
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusimmasta Urheilulehdestä löytyy oikein kolmen aukeaman juttu Juha Pursiaisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös