SaiPa.fi:n pelipaitahuutokauppa & aidot fanipaidat yleisesti

  • 5 396
  • 4

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kuinkas moni omistaa aidon SaiPa-paidan? Kenen pelaajan paidan omistat? Musta vai keltainen? Mistä hankittu, onko huudettu tuolta huutokaupasta? Kiinnostaisiko jonkun tietyn pelaajan paita? Onko yhtään mitään kiikarissa tällä hetkellä?

Parhaillaan käynnissä olevia kohteita:

Juha Koivisto #16 (2010-2011), musta malli
Richard Lintner #41 (2010-2011), musta malli
Ville Hostikka #1 (2009-2010), keltainen malli

Itse en omista vielä aitoa paitaa, mutta mahdollisesti lähiaikoina saan sellaisen hankittua itselleni. Joko huutokaupan kautta, tai jostain muusta paikasta. Tavallisen keltaisen paidan omistan, Ville Snellman #81 painatuksella.

SaiPa 2011-12 - SaiPa Klubi - Huutokauppa , kyseinen linkki vie SaiPa.fi:n huutokauppaosioon.
 

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan mielenkintoinen aihe, mutta taitaa kuulua samaan kategoriaan "Mitä SaiPan fanituotteita omistat"-kanssa, joka tosin jostain kumman syystä on poistunut jonnekin....?

Joka tapauksessa, itse omistan 2 kappaletta SaiPan game worn pelipaitoja, toinen on keltainen #5 Nyrhinen ja toinen musta #18 Redenbach (josta olen luopumassa, halukkaat ottakaa yhteyttä)
 
Viimeksi muokattu:

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Olen hommannut tähän mennessä vasta yhden aidon SaiPa-paidan ja se on tuon Temptationin paidan sisarkappale eli #5 Nyrhinen, mutta mustana.

Tällä hetkellä olen huutamassa toista paitaa ja se on tuo Hostikan keltainen, joka on tällä hetkellä huudettavana. Pitäisi saada fanipaita, jonka voisi pukea rintapanssarin päälle reeneihin kun haluaa säväyttää oikein kunnolla. Alkaisi olemaan semi-kovaa fanitusta kun tälläkin hetkellä pelaan SaiPa-maskilla ja patjoina on Rob Zepp:n entiset mallut. Lisäksi kilpi/räpylä-yhdistelmäkin tottelee ainoita oikeita värejä eli mustaa ja keltaista.

EDIT: Tänään tulikin sitten voitettua toi Hostikan paita, HIP HEI
 
Viimeksi muokattu:

atsku

Jäsen
Twitterissä käydyn keskustelun perusteella gameworn-paitoja voi ostaa suoraan SaiPan toimistolta, sopimalla Mikko Pehkosen kanssa. Hinnat ovat olleet alle 200€. Juuri myyty Dave Spinan paita ja Viime kauden Kohongameworn-paitakin myyty tätä kautta. Ei paljon kannata näköjään huutokaupasta huutaa neljällä sadalla, kun voit pyytää haluamasi paidan ja sopia hinnan kohdilleen.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse ostin RDW:n gameworn-paidan kun ne jäljelle jääneet myytiin suhteellisen edullisesti. Taisi olla facebookissa ilmoitus. Eipä maksanut sen enempää kuin tavallinen pelipaita joten sikäli olen tyytyväinen ostokseen. Itse olen tosiaan ollut siinä uskossa, että nuo gamewornit myydään huutokaupassa tai annetaan sponsoreille. En tiennyt, että voi vaan tilata toimistolta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös