RoKi 2007–2008

  • 175 781
  • 586
Onnittelut daltonille 500. viestistä, hieno saavutus tälle ketjulle!

Kyllä uskon ja luotan Rokiin senverran, että jäljelläolevat pelit Roki hoitaa ja saavuttaa sen kakkospaikkan ja tien karsintoihin! Ja kyllähän se on Rovaniemellä nykypäivänä niin, että yleisö haluaa tulla katsomaan nimivahvaa kotijoukkuetta, pelkkä hyvä sijoitus sarjataulukossa ei takaa välttämättä tarpeeksi katsojia.

PS. Voiko enemmän potuttaa kuin nämä Rokin räkänokkajunnut, jotka jauhavat paskaa siellä katsomossa. Jalat vanhusten niskassa. Vit..illaan edarin miehille ja joukkueen toiminnalle, syljeskellään ja roskataan. Voi pojat, on tehnyt mieli muutaman kerran ottaa kiekkoletistä kiinni ja pyöräyttää!! Käytöstapoja, kiitos!
Mitähän tarkoitat adidasler tuolla 'räkänokkajunnuilla'? Itse aika vähän vietän aikaa areenalla, mutta niissä peleissä mitä olen katsomassa käynyt, niin en ole vastaavaa huomannut.
Tietääkseni junnuille on varattu joku oma katsomonosa(kulma vai päätykatsomo??) missä heidän kuuluisi olla. Ja ainakaan niissä peleissä mitä olen seurannut, niin kulmat ja päätyt ovat olleet niinkin tyhjiä että ei tarvitse huolehtia potkiiko joku niskaan.
 

thedalton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Kärpät
Ja sattuipahan vielä viikonlopulla niin onnettomasti, että naapuritalossa pelattiin lentopalloa molempina päivinä samaan aikaan. Sekin karsii katsojia molemmilta uskoisin!
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Mitähän tarkoitat adidasler tuolla 'räkänokkajunnuilla'? Itse aika vähän vietän aikaa areenalla, mutta niissä peleissä mitä olen katsomassa käynyt, niin en ole vastaavaa huomannut.
Tietääkseni junnuille on varattu joku oma katsomonosa(kulma vai päätykatsomo??) missä heidän kuuluisi olla. Ja ainakaan niissä peleissä mitä olen seurannut, niin kulmat ja päätyt ovat olleet niinkin tyhjiä että ei tarvitse huolehtia potkiiko joku niskaan.

Siellä ne ovat yleensä pääkatsomossa, keskellä.. Menkääpä joskus kuuntelemaan ja seuraamaan! Kyse on näistä hieman varttuneemmista "räkänokista", joilla on jo muutama partakarva huulilla. Luulenpa, että moni katsoo peliä juuri kulmista, koska ei jaksa kuunnella ja katsella sitä touhua. Mm. viime vuonna oli muutaman kerran oikein kunnon vääntö vanhahkon herrasmiehen ja näiden äitinpoiken välillä. No, nämä asiat eivät varsinaisesti kuulu ketjuun. Pääasia, että Roki ottaa voitot lopuista peleistä!!!

PS. Onnea Daltonille! Olenkin jo pitkään seuraillut viestiketjun pituutta verraten sitä mm. Hermeksen samanmoiseen (paljon lyhyempään)..
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Turpaan siinä kuitenkin tuli, vaikka saappaat jalassa siniset kaatuikin. Todellisuudessa kokemus oli ratkaiseva tekijä eilisessä pelissä, kuten isoissa otteluissa yleensä. RoKin puolustuksen kapeus taisi tulla esiin, vaikka joukkue taistelikin hienosti.

Noh, loppuohjelma ei ole helppo, mutta toivotaan, että yllätykset vieraiss jatkuvat. Hermes on osoittanut nousukuntoa viime aikoina, joten Kokkolasta ei todellakaan viedä pisteitä helpolla.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Ei se sunnuntainen peli näyttänyt yhtään pahalta, kova vastustaja oli vastassa. Peli olisi ollut voitettavissakin jos olisi päätuomarina ollut Jari Nivan tilalla joku toinen jolle D-kiekko ei maksa palkkaa. Ei kukaan voi sanoa sitä etteikö 2 erän alivoimat kuormittaneet Rokin avainpelaajia, niin kuin suomi-sarja ketjussa meinattiin.

Usko Rokiin ei allekirjoittaneelta kyllä lopu vaikka takkiin tulikin, kaikki on vielä mahdollista ja Rokin matkassa eletään ja vaikka tämän kauden realistiset haaveet eivät toteutuisikaan niin aina on se seuraava kausi. Rokin sininen sydän ei ainakaan minun paidan alla haalene.

Tämä kannattaa katsoa.
http://www.youtube.com/watch?v=4sY6afJf9tQ

p.s Daltonille tämä, Rokin sisään tulo oli parempi kuin aiemmin olen nähnyt
 
Viimeksi muokattu:

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Miten joku viitsii tuommoista väittää sillä perusteella, että on katsomassa peliä? Olet varmaan ensimmäinen kotijoukkueen kannattaja maailmassa, joka kritisoi tuomaritoimintaa, kun oma joukkua häviää.

Millä perusteella tuomarityöskentelyä muuten voi arvioida kuin katsomalla peliä?

Voin muuten sanoa ettei takuulla ole ensimmäinen, eikä viimeinen kannattaja joka arvostelee tuomaritoimintaa hävityn pelin jälkeen.

Totuus on se ettei Nivalla ollut sunnuntaina taaskaan paras päivä. Itse asiassa en ole nähnyt Nivalta koskaan kokonaisvaltaisesti hyvää viheltelyä. Mikäli 2-3 turhaa RoKi jäähyä olisi jätetty viheltämättä niin tulos olisi voinut olla toinen. Parempi joukkue voitti, sitä en kiellä, mutta kakkoserän RoKi jäähyillä oli osuutta kaiken summaan.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Ei puhaltele Niva juuri koskaan tasaisen varmasti, mutta sitä ei tehnyt myöskään lauantaina herra PIENIMÄKI!! Tuntui, että äijällä oli jotakin henkilökohtaista muutamia Rokin pelaaajia vastaan (mm. Haapa-aro). Käsittämätön vihellys tuli kun KooVeen pelaaja kaatui omaan näppäryyteensä kurvatessaan puolustuspäässään Haapa-aroa pakoon. Kimmo ei edes hipaissut tilanteessa koko jätkää..

Niin ja D-kiekon kannattajat nyt vähän turhan helposti hiiltyvät. Parempi voitti ja se siitä. JKL:n porukalla on jo varma paikka karsintoihin, me muut sen sijaan jännitetään vielä jonkin aikaa ;).
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Kyllä paukkuu Roissa henkselit ja lujaa. Meinaatko että Hermes luovuttaa suosiolla voitot poroille? Ehei, sillä rästipelivoitolla Hermeskin ilmoittautuu vielä taisteluun kahden joukkoon. Ja napapiirillä saattaa tutista sitten jo punttikin kun Hermes tulee kylään.

Kun kovalla taistelulla kaatui Kerava, niin miksei sitten samanlaisilla otteilla porotkin?

Ei varmasti luvuta suosiolla, sitä en väittänytkään. Voitto pitää ansaita ja Roki saa painaa tosissaan ja täysillä, mikäli meinaa kotijoukkueen Kokkolassa kaataa. Sorry Kakes, mutta Hermes ei enää kahden joukkoon kapua. Se juna ohitti Kokkolan aseman jo muutama kierros sitten. Rästipelivoittokaan ei valitettavasti pelasta.

BTW kuka tietää miksi hra Sakari Pietilä istui Koo-Vee pelin katsomossa? Kävikö päivällä katsomassa Joulupukkia, oliko matkalla korkeanpaikan leirille vai etsiikö uusia erkinjuntteja kirvespaitoihin?
 
Viimeksi muokattu:

thedalton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Kärpät
Ei puhaltele Niva juuri koskaan tasaisen varmasti, mutta sitä ei tehnyt myöskään lauantaina herra PIENIMÄKI!! Tuntui, että äijällä oli jotakin henkilökohtaista muutamia Rokin pelaaajia vastaan (mm. Haapa-aro). Käsittämätön vihellys tuli kun KooVeen pelaaja kaatui omaan näppäryyteensä kurvatessaan puolustuspäässään Haapa-aroa pakoon. Kimmo ei edes hipaissut tilanteessa koko jätkää..
;).
Niin ja Mr. Nivan puhaltama jäähy kampituksesta. Sama homma. Haapa-aro oli kilometrin päässä jäbästä joka kaatui varmaan maitohappojen seurauksena!!! No jokatapauksessa tsemppiä Sinisille viimeisiin peleihin. Ite kyllä lähen kiljuun Kokkolaan ja mikäli se meidän kannustuksesta on kiinni niin voitto tulee!
 

Karpaasi_

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Senverta taas suutani avaan, että muistutan jokaista tuomaritoinintaa arvostelevaa vapaasti ilmoittautumaan seuraavalle paikallisen tuomarikerhon järjestämälle tuomarikurssille. Kokemuksella voin sanoa, että sieltä katsomosta se tuomarointi on niiiiin paljon helpompaa kuin jään pinnalla luistellen. Ei tarvii mm. "puuskuttaa" ja ei oo selkiä näköesteinä.
Edelleen olen sitä mieltä, että jos roki ois teheny yhen maalin vastustajaa enemmän olisi se pelin voittanu :)
Olen puhunut, avautukaa lisää - en vaivaudu kommentoimaan.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Hyvin mahdolista. Lopuista neljästä (RoKi*2, K-Laser ja JHT) voitot ja todennäköisyys sille että Hermes sijoittuu näin ollen toiseksi, on suhteellisen hyvä.

Kumman pelin noista kahdesta Hermes meinaa voittaa?
RoKia vastaan on nimittäin luvassa kovat kyydit, myöhästyneet laskiaiset.
 
Viimeksi muokattu:

thedalton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Kärpät
Senverta taas suutani avaan, että muistutan jokaista tuomaritoinintaa arvostelevaa vapaasti ilmoittautumaan seuraavalle paikallisen tuomarikerhon järjestämälle tuomarikurssille. Kokemuksella voin sanoa, että sieltä katsomosta se tuomarointi on niiiiin paljon helpompaa kuin jään pinnalla luistellen. Ei tarvii mm. "puuskuttaa" ja ei oo selkiä näköesteinä.
Edelleen olen sitä mieltä, että jos roki ois teheny yhen maalin vastustajaa enemmän olisi se pelin voittanu :)
Olen puhunut, avautukaa lisää - en vaivaudu kommentoimaan.

Älä nyt leikistä suutu. Tuomarien arvostelu varsinkin hävityn pelin jälkeen kuuluu lajiin kuin lajiin. Totta veisaat tekemällä yhdenkin maalin enemmän kuin kaveri niin voittaa pelin!
 

Defense

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistuuko mieleen?

RoKia vastaan on nimittäin luvassa kovat kyydit, myöhästyneet laskiaiset.

Koska pullistelusi näyttää jatkuvan entiseen malliin, muistutan aiemmasta ennustuksestasi (3.2.):

Siitä johtopaikasta kannattaa nyt ottaa kaikki irti, sillä seuraava viikonloppu palauttaa D-Kiekon sarjajohtajan paikalta alas takuulla.

Lupaamasi takuuvarma pohjoinen puhuri jäi pikku puuskaksi, joten johtopaikka on entistä selvempi. Mistä nyt pitää ottaa "kaikki irti"?

Ihan uteliaisuuttani kysyn, miten D-Kiekko sijoittuu vierasjoukkuerankingissasi? Tuliko voitto omilla ansioilla vai (maksetun) tuomarin avustuksella?
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Joskus ennustukset menevät vikaan, minkäs sille voi.

D-Kiekko sijoittuu vierasjoukkue rankigissa korkealle, jopa ykköseksi. Kaikki kunnia D-Kiekolle, oikea joukkue voitti sunnuntaina. Puhuinko minä jotain maksetusta tuomarista, vai miksi vihjaat siihen suuntaan? Laitetaan tuo väärä tulkintasi vaikka likaisten lasien piikkiin.

En minä tiedä mistä sinun (Defence) pitäisi iloa repiä? Ota vaikka välissä ilo irti elämästä?
 

Defense

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En toki muuten kyselisi, mutta kun olet tuputtanut ennenkin ohjeitasi. Oikein hyvä juttu, jos ymmärrät jatkossa pitää suutasi soukemmalla.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tuputtanut ohjeita? Löysääpäs nyt vähän vyötä otsalta niin kaikki tuntuu mukavammalta. Mikäli aletaan ohjeista puhumaan niin sinähän se varsinainen kokki tunnut olevan.

Nyt tuntuu Defencellä menevän riisit ja vellit sekaisin, joten palataanpa taas ketjun aiheeseen. Defencekin voi vaikka suunnata nokkansa sinne D-Kiekolle varattuun ketjuun jos ei ole mitään annettavaa tähän RoKin vastaavaan.

Onko kenelläkään tietoa siitä että mikä on Tommi Pietilän tilanne tällä hetkellä? Viime aikoina ei ole ollut kokoonpanossa.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Areenan tunnelma

Minun mielestäni tunnelma on ollut areenalla katossa viimeisimmissä peleissä. Rokilla on vielä kaikki mahdollisuudet mennä karsintaan ja siihen uskotaan lujasti. Toivottavasti loput pelit menee hyvin ja voittoja tipahtelee taskuun ja sitä kautta sitten karsintaan, ja kuka tietää, mitä kevät vielä tuo tullessaan ;)

Kaikki "joukolla" areenalle katsomaan viimeistä lohkopeliä Hermestä vastaan, tulee luultavasti (toivonmukaan ei Rokin kannalta) tasainen ja kiihkeä kamppailu. Tulevan lauantain peli näyttää suunnan minne mennään.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Roki on tehnyt sopimuksen ensi kaudelle kokeneen pakin kanssa nimeltä Jari Raattama. Lisää aiheesta Rokin kotisivuilta, tässä linkki sinne
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Hieno homma tämä Raattaman tulo. Kyllä siitä jo syksyllä huhuiltiinkin... Kunpa olisi kyennyt pelihommiin jo tämän kevään ratkaisupeleihin. Nyt tuskin on kuitenkaan vielä siinä kunnossa, että kannattaisi edes yrittää... tai kuka ties...?

Viikonloppuna on todellakin "ensimmäinen" kuoleman peli. Herppa tulee laittamaan takuulla kovasti hanttiin. En kuitenkaan usko, että pisteet jäisivät Kokkolaan. Hermes ei ole tunnetusti ollut viime vuosina hyvä kotijoukkue. Roki muistaakseni "pöllyytti" Hermestä Kokkolassa viime kaudella useahkosti?

Perskules, vieläkin potuttaa tuo Rokin pakkitilanne. Jos näin hyvin menee 3:lla-4:llä tason mukaisella pakilla, niin mitä se meno olisi ollut muutaman osaavan lisäpuolustajan kera!? Noh, jossittelut sikseen.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Raattaman sopimus tuli kyllä allekirjoittaneelle täysin puskista. Hyvältä näyttää kieltämättä pitemmällä tähtäimellä. Mikäli joukkueen runko kyetään säilyttämään nykyisellään niin täytyy olla todella tyytyväinen sillä hyökkäyspää ja puolustus tulee vahvistumaan ensikaudelle merkittävästi. Itse odottelen innolla erään hyökkääjän paluuta, mutta täytynee ensin odotella että mestiksessä saadaan kausi pakettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös