Robert Petrovicky KalPaan !

  • 22 919
  • 68

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Toinen vaihtoehto näistä slovakki-kapuista oli sitten Dusan Pasek Daron jälkeen :)

Jaa enpäs tiennytkään, että Pasek oli myös maajoukkuekapteeni :) Pasekista ei kyllä kovin paljon muistikuvia jäänyt ja tilastojen mukaan KalPa-visiitti jäikin kymmenen pelin mittaiseksi.

Rauha hänen sielulleen. Herrahan päätti päivänsä oman käden kautta 37-vuotiaana.
 

Droppen12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, persoonat
Tämän illan pelin perusteella Petrovickystä on vielä paljon iloa KalPalle, kunhan saa pelituntuman kohdilleen. Minulla oli mielikuva herrasta jo aiemmin, ja hän osoittautui juuri sellaiseksi kuin luulin: juonikas hyvä syöttelijä, jolla jalat ja kädet käy. Oli myös kulmissa yllättävän vahva ja muutaman kerran Ässäpakit olivatkin todella vaikeuksissa Petrovickyn kanssa.

Katsotaan mitä mies saa jatkossa aikaan.

Ps. Olen uusi täällä ja on hienoa päästä muiden Kilpisydämen omaavien kanssa keskusteluihin!
 

Wawesaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan kannalta sopimuksessa on sen takia se loppukauden optio marrakuussa.
Jos homma ei suju niin uutta ukkoa kokeelle mikäli Petrovicky on ratkaisu kakkossentterin paikalle niin sopimus ellei jossain tarjota merkittävästi isompaa paperia.

Itse olin ymmärtänyt, että sopimuksessa on purun mahdollistava optio marraskuussa. Eli molemmilla osapuolilla olisi oikeus purkaa sopimus, jos ei hommat miellytä suuntaan tai toiseen.

Toisaalta tuon option voisi tulkita niinkun esim. Jani82 (toivottavasti ymmärsin oikein tuon sun vastauksen), eli molemmilla osapuolilla olisi mahdollisuus jatkaa sopimusta kauden loppuun. Jos miehellä ei peli kulje, niin onko hänellä kuitenkin oikeus höntsätä KalPassa loppukausi? Onko kellään tarkempaa tietoa minkälaisesta optiosta tässä nyt on kysymys? Itselläni on sopimuksen pykälät vielä hieman hämärän peitossa...

Pelillisesti hieno homma, että mies sai maalitilinsä auki heti ensimmäisessä ottelussa. Muutenkin paikan päältä on kuulunut varsin positiivisia kommentteja, joten eiköhän Robertista vielä pelimies saada!
 

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämän illan pelin perusteella Petrovickystä on vielä paljon iloa KalPalle, kunhan saa pelituntuman kohdilleen. Minulla oli mielikuva herrasta jo aiemmin, ja hän osoittautui juuri sellaiseksi kuin luulin: juonikas hyvä syöttelijä, jolla jalat ja kädet käy. Oli myös kulmissa yllättävän vahva ja muutaman kerran Ässäpakit olivatkin todella vaikeuksissa Petrovickyn kanssa.

Toivotaan, että tässä onkin se puuttuva palanen KalPan ontuvaan maalintekopeliin (joskin nyt hiukan parantunut viime peleihin). Ja muutenkin, jospa hän avaisi tämän hirveän lukon, jota ei ole saatu auki ja peli vaan aaltoilee. Toisinaan ollaan hyvinä, kun toisella kertaa älyttömän surkeita. Toiveena onkin, että "Petro" toisi KalPan peliin tasaisuutta (ja puuttuvaa ikämiesjohtajuutta). Toivottavasti nyt napsittaisi voittoja ilman että mokepelin täytyy olla täydellistä, eli siis maalejakin olisi kiva nähdä jokaisessa pelissä enemmän kuin 3.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Varsin hyvä esitys Petrovickyltä heti ekaan peliin. Tulee olemaan kaverista iloa jos saadaan pidettyä loppukausi sawossa. Jospa siellä sentteri-osastolla on nyt paletti kunnossa.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Ps. Olen uusi täällä ja on hienoa päästä muiden Kilpisydämen omaavien kanssa keskusteluihin!

OT. Kiva kun olen niin haluttua seuraa :)

Ja vähän myös Petrosta. Itse olin ainakin enemmän mielissäni tästä kaverista kuin Brendlistä. Muistan sen verran, että kyseessä on joukkuepelaaja ja suht hyvä luistimillakin. Ja sentteriähän tässä on kaipailtu, nyt se tuli ja avaus oli vissiin ollut aika hyvä.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Petrovickystä tulee vielä olemaan valtavasti iloa meille. Vähän tuollainen Kalle Sahlstedtin tyylinen pelaaja, näyttäisi sopivan pakkaan todella hyvin. Syötöt napsuu hyvin kohdalleen, peliälyä riittää ja jalkakin liikkuu aika mallikkaasti. Petrovicky-Kiiskinen parilla on aineksia samanlaiseen tehoiluun, mitä Sahlstedt-Kiiskinen esittivät viime kauden alussa. Siirrosta kuultuani olin hieman epäileväinen, maajoukkueuran lopettanut 37-vuotias slovakki... Surffailijaa odotin, mutta taidettiinkin saada oikein kunnon tekijämies. Ja ainahan jengissä on syytä olla yksi maailmanmestari...

Petrovicky ilmoitti Kanadan MM-kisojen 2008 jälkeen, että maajoukkueura on hänen osaltaan ohi. Mies tuli itse asiassa aika puskista 2,5 vuotta sitten MM-miehistöön, sillä Slovakiaa kohtasi tuolloin ensimmäistä kertaa valtaisa NHL-pelaajien kieltäytymisaalto ja silloinen päävalmentaja Julius Supler (toimi viime kaudella Petrovickyn käskyttäjänä KHL:n Dinamo Rigassa) tiedusteli Petrovickyltä, josko hän tulisi vielä kerran edustamaan kotimaataan. Slovakki vastasi Suplerin kutsuun myönteisesti.

Sentterin edellisestä MM-keikasta oli kulunut 6 vuotta. Petrovicky kiitti luotosta, valittiin peräti Slovakian MM-ryhmän kapteeniksi, hääri ykkössentterinä Juraj Kolnik ja Marcel Hossa laidoillaan ja oli joukkueen paras hyökkääjä. Petrovickyn maajoukkueuran lopettamispäätöksen mahdollisen pyörtämisen takana lienee vain yksi selitys: ensi kevään MM-kisat pelataan Slovakiassa, ja ne ovat maan ns. kultaisen sukupolven viimeiset arvokisat. Ja samalla viimeinen mahdollisuus napata mitali.

Kuullostaa aika hemmetin hyvältä. Jos maailmanmestari vielä kerran aikoo maajoukkuepaidan pukea päälle, motivaatiota pelaamiseen ja harjoitteluun luulisi riittävän.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Itse olen sitä mieltä, että tämä mies on pidettävä loppukauden. Maksoi mitä maksoi. Näyttää jopa vahvistukselta. Samaa ei voine sanoa vaikka Syväsalmesta ja Laurilasta.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse olen sitä mieltä, että tämä mies on pidettävä loppukauden. Maksoi mitä maksoi. Näyttää jopa vahvistukselta. Samaa ei voine sanoa vaikka Syväsalmesta ja Laurilasta.
KalPan sivuilta Tappara-pelin lehdistötilaisuus
Rahaa ei tule kassan toivotulla tavalla. Montako kaveria sieltä joudutaan ulkoistamaan että saadaan sentteri pidettyä loppukauden. Maalivahdeista eikä puolustajista pysty tällä hetkellä säästöä repimään. Brendl lähtee, se lienee jo selviö. KriisiTPS ostaa Salmisen kovalla rahalla Maven tutkapariksi. Mun mielestä Månsson ja Laurila edustavat sitä pelaajatyyppiä joista ei vaan voida luopua. Juje klooni, Syväsalmi onkin sitten jo melkein kiekollinen pakki. Avauspeli parempaa kuin Hirvonen&Kukkonen akselilla mutta siihen se jääkin.

Ketuttaa kyllä jos ei Petrovickyä pystytä pitämään...
 
KalPan sivuilta Tappara-pelin lehdistötilaisuus
Rahaa ei tule kassan toivotulla tavalla. Montako kaveria sieltä joudutaan ulkoistamaan että saadaan sentteri pidettyä loppukauden. Maalivahdeista eikä puolustajista pysty tällä hetkellä säästöä repimään. Brendl lähtee, se lienee jo selviö. KriisiTPS ostaa Salmisen kovalla rahalla Maven tutkapariksi. Mun mielestä Månsson ja Laurila edustavat sitä pelaajatyyppiä joista ei vaan voida luopua. Juje klooni, Syväsalmi onkin sitten jo melkein kiekollinen pakki. Avauspeli parempaa kuin Hirvonen&Kukkonen akselilla mutta siihen se jääkin.

Ketuttaa kyllä jos ei Petrovickyä pystytä pitämään...

Voihan se olla että yleisö löytää paremmin halliin kunhan KuPSin hyvin mennyt kausi saadaan pakettiin. Vaikea tilanne miettiessä kenestä luopua kun ei oikein koko joukkueen peli ole lähtenyt kunnolla käyntiin, yksilö tasosta puhumattakaan.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voihan se olla että yleisö löytää paremmin halliin kunhan KuPSin hyvin mennyt kausi saadaan pakettiin. Vaikea tilanne miettiessä kenestä luopua kun ei oikein koko joukkueen peli ole lähtenyt kunnolla käyntiin, yksilö tasosta puhumattakaan.

Samaa mietin itsekin. Toisaalta se nyt vaan on niin, etteivät satunnaiset katsojat, joilla yleisömäärä saadaan lähemmäksi viittä tuhatta, löydä hallille niin kauan kuin KalPa ei voita säännöllisesti - ja vieläpä kotona ja mieluiten muutaman maalin erolla.

Jos joukkueesta on pakko ulostaa pelaajia, niin parasta olisi tietenkin jos lähtijä(t) olisivat akselilla Laakkonen, Syväsalmi, Laurila. Valitettavasti pakeista ei taida olla varaa luopua. Toisaalta itse mielummin katselen kokoonpanossa Kukkosta ja Hirvosta, ja loukkaantumisten takia voitaisiin ihan hyvin nostaa sinne joku kokematon junnu. Ei se puolustuspeli enää tuon pahemmalta voi näyttää.

Petrovicky teki heti ekassa pelissä positiivisen vaikutuksen ja olisi sääli jos mies ei Kuopioon jäisi. Luistelu sulavaa, pärjää mielestäni fyysisessä väännössä eikä tipahda jokaisesta taklauksesta.

Pahin skenaario on tietysti se, että jos näitä "epäönnistujia" ei saada kaupaksi, joudutaan myymään joku kultakimpale, tyyliin Kiiskinen. Ja sitä päivää ei toivottavasti nähdä. Tällä joukkueella on kuitenkin mahdollisuudet mennä pudotuspeleihin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Petrovicky teki heti ekassa pelissä positiivisen vaikutuksen ja olisi sääli jos mies ei Kuopioon jäisi. Luistelu sulavaa, pärjää mielestäni fyysisessä väännössä eikä tipahda jokaisesta taklauksesta.

Pahin skenaario on tietysti se, että jos näitä "epäönnistujia" ei saada kaupaksi, joudutaan myymään joku kultakimpale, tyyliin Kiiskinen. Ja sitä päivää ei toivottavasti nähdä. Tällä joukkueella on kuitenkin mahdollisuudet mennä pudotuspeleihin.

Epäonnistujista ei kai kukaan maksa enemmän kuin ovat Kuopioon tullessa maksaneet. Parempi ottaa kuitenkin taloudellisesti takkiin nyt luopumalla heikoimmin esiintyneistä "vahvistuksista" kuin antaa pois jatkon kannalta tärkeät pelaajat. Jos tälle kaudelle voidaan saada hyvä tulos tuoreilla vahvistuksilla, antaa se uskoa myös tuleviin kausiin ja myös yleisöä lisää jo nyt. Hienoa, että pitkästä aikaa on kesken kauden löydetty oikeasti hyviä ulkomaalaisia (vrt. 90-luvun venäläiset!)
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hienoa, että pitkästä aikaa on kesken kauden löydetty oikeasti hyviä ulkomaalaisia (vrt. 90-luvun venäläiset!)
Uskottavuudella ja rahalla saa. Eihän näistä "kuukauden lainoista" saada mitään hyötyä irti jos kaveri ei sekunneissa istu pelitapaan tai ei pysty henkilökohtaisella osaamisella ratkomaan pelejä. Vielä sinne on uskomattomia turisteja viime kausilla mahtunut. Remstam, Charleston, Öberg.
Joten enemmän kuin tyytyväisiä ollaan siitä että kaverit on saatu tänne näyttämään osaamistaan ja tulosta on tullut.
 

alanurkka.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Mieluummin olisin parin pelin jatkon tryoutiin nähnyt, että nivusen todellinen tilanne selviää. Toivottavasti on täydessä kunnossa maaottelutauon jälkeen.
 

VP78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hieno homma tämä sopimuksen jatko. Toki sillä edellytyksellä että Petrovickyn nivunen kestää pelaamisen, eihän sopimuksen jatkamisessa muuten mitään järkeä olisikaan. Voi olla Kiiskisen teholukemat yhä vaan kasvussa kun on tuollainen peliätyekevä sentteri vierellä :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös