Risto Dufvalle potkut?

  • 267 729
  • 1 233

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitää muistaa, että kaikkien vastustajien liike on ollut samaa kuin Lukolla, eli huonoa. Katsotaan sitten kun tulee hyvin liikkuvia vastustajia.

Tuohon on sen verran vastattava, että ei se mahdotonta ainakaan ole voittaa nopeampi tempoista joukkuetta. Vertaukseksi otan viime kauden Jokerit sarjan. Silloin oli heikompi joukkue kuin nyt ja silti käärittiin voitto sarjasta. Sama valmennus edelleen ja pelikirja on pysynyt samana. Itse näen hyvät saumat jatkossa.

Enkä muutenkaan ymmärrä millä tapaa Lukosta tehdään koko ajan hidas joukkue. Lukko kääntää välillä uskomattoman nopeasti puolustusaseman hyökkäykseksi jolloin vastustaja on vaikeuksissa. Ja omiin tullaan niin nopeasti, että ei ehdi kissaa sanoa.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Jatkoajan kuvakooste pitää kutinsa, niin kolmannentoista kuvan kuvatekstien perusteella pitäisi tuo RD pitää kokonaan poissa Lukon penkin takaa:

"Risto Dufva sai kiekosta päähänsä ja joutui hetkeksi pois penkin takaa. Lukko iski sillä aikaa kaksi maalia."

Eikös jo pari palstalaista ollut jo sitä mieltä, että Lukko pelaa paljon paremmin kun RD on poissa sotkemasta. (Sarkastinen hymiö)
 
Tämä ketju aivan saatanan naurettava kun porukka kommentoi tähän aina kun RD pieraisee muualla kuin kivikylän vessassa. Pitäisi olla eri ketju Dufvalle koska tämä paskaketju nousee aina esiin kun jotain tapahtuu.
 

senilix

Jäsen
Pitää muistaa, että kaikkien vastustajien liike on ollut samaa kuin Lukolla, eli huonoa. Katsotaan sitten kun tulee hyvin liikkuvia vastustajia.

Katsoitko?

Oli todella ahdasta noilla sinipaitaisilla, valkoiset olivat heti iholla. Ja taisi olla joustokaukalo sillä tilaa oli aina enemmän kun valkopaitaiset veivät kiekkoa.

Sarkasmia?

Lisätään nyt vielä, että tämä ei ole kannanotto Dufvan potkuihin, aikaisempi keskustelu sattui vaan olemaan tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Katsoitko?

Oli todella ahdasta noilla sinipaitaisilla, valkoiset olivat heti iholla. Ja taisi olla joustokaukalo sillä tilaa oli aina enemmän kun valkopaitaiset veivät kiekkoa.

Sarkasmia?

Ei Lukko liikkeen vuoksi tätä hävinnyt. Vastustaja paineisti kyllä kiitettävästi, jolloin oma avauspeli meni täysin tukkoon.
 

senilix

Jäsen
Ei Lukko liikkeen vuoksi tätä hävinnyt. Vastustaja paineisti kyllä kiitettävästi, jolloin oma avauspeli meni täysin tukkoon.

Niinpä. Ratkaisu olisi nopeampi toiminta, ei vain avauksissa vaan muutenkin, irtokiekkoihin menossa, kaksinkamppailuissa ja ennen kaikkea kiekottomana. Sanoo sitä sitten liikkeeksi tai joksikin muuksi.

Mutta kevään loppupeleissä tulee painetta vielä enemmän ja jos nyt ei pysy mukana....
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Minä olen sen verran yksinkertainen mies, että minusta tässä ketjussa pitäisi keskustella Dufvan potkuista tai ainakin sen uhasta. Jos siltä kerran jostakin tuntuu. Itse en kuulu siihen sakkiin eikä siinä minun nähdäkseni paljon näytä jäseniä olevankaan.

Mutta mitä tulee Dufvan valmentamiseen ja peluuttamiseen, niin sitä varten on olemassa ihan ikioma ketju. Ja niinkuin muissa tiimeissä, voisi olla sitten se oma Lukon veetutusketju, jonne voi purkaa mieltään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös