RIP-ketju

  • 2 869 137
  • 11 593
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Aika monikin joka on siitä selvinnyt tietää. Luin jostain uutisesta, että miekkonen olisi kertonut jollekin tuttavalleen olleensa ns onnellinen. Sekin voi olla merkki siitä, että on tehnyt itsemurhapäätöksen ja siksikin helpottunut ja iloinen, joskin jäänee puhtaaksi spekuloinniksi mikä oli asian todellinen laita.

Niitä henkilöitä, jotka "yrittävät" tehdä itsemurhaa sen 5-10 kertaa varmasti on aika monia. Omasta mielestäni näissä on kyseessä hätähuuto tai halu saada huomiota. Ne henkilöt, jotka astuvat sen rajan yli heti ensimmäisellä kerralla ovat ihan eri asia.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Niitä henkilöitä, jotka "yrittävät" tehdä itsemurhaa sen 5-10 kertaa varmasti on aika monia. Omasta mielestäni näissä on kyseessä hätähuuto tai halu saada huomiota. Ne henkilöt, jotka astuvat sen rajan yli heti ensimmäisellä kerralla ovat ihan eri asia.

Sinun kannattaa pysyä poissa kaikesta mielenterveyteen liittyvästä keskustelusta.
 
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Kommenttisi vain oli sitä luokkaa, että kuvitellaan tietävän jotain. Toki jos sinulla on vaikkapa omakohtaista kokemusta jostain mielenterveyden ongelmasta niin asia on eri.

Olet sitten edelleen vahvasti asialinjalla. Ei ole minkäänlaista henk. koht. kokemusta mielenterveyden ongelmista. Lähipiirissä on sitten taas tapahtunut kaksi itsemurhaa. Molemmat tulivat ihan täytenä yllätyksenä. Jälkikäteen sitten selvisi, että nappeja on syöty, kuin leipää ja psykiatri on ollut kuvioissa monta vuotta. Pointtini siis oli se, että ne jotka ovat vakavasti sairaita, eivät tee siitä välttämättä mitään isoa numeroa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei ole minkäänlaista henk. koht. kokemusta mielenterveyden ongelmista.

Tämän näkee kilometrin päähän.

Pointtini siis oli se, että ne jotka ovat vakavasti sairaita, eivät tee siitä välttämättä mitään isoa numeroa.

No eivät välttämättä, mutta pitäisikö se sitten mennä johkin kellariin sairastamaan, jotta on oikein sairastettu eikä kukaan saa tietää asiasta. Mikä sitten on iso numero, niin jaa-a. Samalla logiikalla jos sairastaa syöpää niin ei saisi kertoa ollenkaan kellekään tai muuten on väärin sairastettu.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Samalla logiikalla jos sairastaa syöpää niin ei saisi kertoa ollenkaan kellekään tai muuten on väärin sairastettu.
Autuaita ovat tietämättömät. Siis ne, jotka itse eivät ole sairastaneet. Itse olen saanut syöpädiagnoosin ja kertonut siitä. Väärin kerrottu ja sairastettu siis jonkin logiikan mukaan.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Autuaita ovat tietämättömät. Siis ne, jotka itse eivät ole sairastaneet. Itse olen saanut syöpädiagnoosin ja kertonut siitä. Väärin kerrottu ja sairastettu siis jonkin logiikan mukaan.

Jonkin, ei minun. En tosin mene syöpäkeskusteluihin neuvomaan ja kertoilemaan asioista joista en tiedä mitään.

Tuo keskustelusi taso oli jo alunperinkin ihan siinä alarajalla, mutta tässä kohtaa mentiin sen verran isosti ali, että omalta kohdaltani ei ole enää mitään lisättävää.

Tietämyksesi olemattomuuteen ei tarvitse enää lisättävää.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Eikös kolme ollut nykyisen, ja kolme yhden exän kanssa. Voin muistaa väärinkin.

Piti mennä lunttaamaan Wikipediasta:

"Bennington had a child, Jaime (born May 12, 1996), from his relationship with Elka Brand. In 2006, he also adopted Brand's other son, Isaiah. He married his first wife, Samantha Marie Olit, on October 31, 1996. They had one child together, Draven Sebastian (born April 19, 2002). Bennington's relationship with his first wife declined during his early years with Linkin Park, and they divorced in 2005. In 2006, he married Talinda Ann Bentley, a former Playboy model with whom he had three children: Tyler Lee Bennington (born March 2006) and twins Lilly and Lila (born March 2011). "
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Piti mennä lunttaamaan Wikipediasta:

"Bennington had a child, Jaime (born May 12, 1996), from his relationship with Elka Brand. In 2006, he also adopted Brand's other son, Isaiah. He married his first wife, Samantha Marie Olit, on October 31, 1996. They had one child together, Draven Sebastian (born April 19, 2002). Bennington's relationship with his first wife declined during his early years with Linkin Park, and they divorced in 2005. In 2006, he married Talinda Ann Bentley, a former Playboy model with whom he had three children: Tyler Lee Bennington (born March 2006) and twins Lilly and Lila (born March 2011). "

Ah. Mietin jo kirjoittaessa että sekoitanko Chesterin nyt johonkin toiseen, ja ilmeisesti näin kävi :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kevin McCallisterin isä John Heard kuollut, rauhaisat levot. En kyllä muista miestä mistään muusta roolista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kevin McCallisterin isä John Heard kuollut, rauhaisat levot. En kyllä muista miestä mistään muusta roolista.
No olihan se sentään mukana yhdessä kaikkien aikojen tv-sarjassa Sopranosissa. Ja ihan helvetin monessa muussakin oli mukana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No olihan se sentään mukana yhdessä kaikkien aikojen tv-sarjassa Sopranosissa. Ja ihan helvetin monessa muussakin oli mukana.
Olikos? Siitä on kauan aikaa kun Sopranosia katsonut ja jäi tuolloin kesken. Asia selvä.

Sopranos pitäisi kyllä katsoa joskus kokonaan jostain.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Chester Benningtonille RIP. Juu, ei ollut suosikkibändini tai -laulajani, ja joskus on tullut varmaan vähän nälväistyäkin, mutta ei tätä olisi tarvinnut tapahtua. Yhteydet Chris Cornelliin ovat liian selvät. Arvostan sitä, että Chris oli Chesterille niin tärkeä, mutta jos se jotenkin vaikutti tähän, niin en olisi missään nimessä halunnut tätä. En ikimaailmassa.

Maailma ei tarvitse enää yhtään tällä tavalla kuollutta muusikkoa. Tämä tuntuu vitun pahalta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ensimmäinen suomalainen F1 kuljettaja Leo Kinnunen nukkunut pois kertoo ilta-sanomat

linkki uutiseen
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
RIP

Edelläkävijä. Voiko olla suomalainen mies, ellei diggaa formuloista?
Helposti. Aivan häntäpäässä kun puhutaan kiinnostavasta urheilusta. Kevyet mullat silti uranuurtajalle.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suurajot -77. Humalamäen paloaukea. Viisivuotias Joe oli faijan olkapäillä katsomassa kun Leo Kinnusen Porschesta hajosi kaasuvivusto juuri meidän edessä. Ihan ensimmäisiä lapsuusmuistoja jotka muistan selkeästi.. Tilanteesta otettiin myös legendaarinen kuva jossa kartturi Jorma Pulkkinen istuu Porschen moottorin päällä kädellä kaasuttaen...

Hyvää matkaa taivaallisille kilparadoille...
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Suurajot -77. Humalamäen paloaukea. Viisivuotias Joe oli faijan olkapäillä katsomassa kun Leo Kinnusen Porschesta hajosi kaasuvivusto juuri meidän edessä. Ihan ensimmäisiä lapsuusmuistoja jotka muistan selkeästi.. Tilanteesta otettiin myös legendaarinen kuva jossa kartturi Jorma Pulkkinen istuu Porschen moottorin päällä kädellä kaasuttaen...

Hyvää matkaa taivaallisille kilparadoille...

Pulkkinenhan oli päästä hengestään kun perässä tullut kilpailijapari oli täräyttää matelevan Porschen perään.

Harmi vain että tuo F1-räpiköinti surkealla Surteesilla muistetaan parhaiten, muu rata-ura Leksalla oli kuitenkin loistavampi.

RIP Leksa
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy näin jälkikäteen vielä kommentoida Chester Benningtonin kuolemaa, matalaks veti mielen. Noita vanhimpia levyjä sitä on tullut itsekkin nuorempana kuunneltua, ja niissä on ollut paljon lyyrisesti hyvää. Linkin Parkin uusimmalla levyllä on lyriikoita jotka kertoo paljon tuskasta ja irti päästämisestä, taisi olla Chesterillä asiat paljon huonommin kuin moni läheinen tiesi. Onhan tuo helvetin itsekäs päätös läheisiä, varsinkin lapsia kohtaan, mutta kun ihminen on elänyt tuollaisen elämän, niin harva voi päästä ymmärryksen tasolle. Todella nuorena huumeiden alottaminen esimerkkinä. Jostain luin tutkimuksen ettei ihmisen aivot kehity mielihyvän ja onnellisuuden suhteen samalle tasolle kuin normaalin ihmisen, jos ihminen aloittaa lapsena tai teininä kovien huumeiden käytön. Eihän tuo mikään tekosyy ole itse päättyneelle teolle, mutta voi olla vaikuttava tekijä vielä vanhempanakin, ja käsittääkseni Chester aloitti huumeiden käytön ihan lapsi/teini -iällä. Mutta kuten todettua, ei aikuinen ihminen voi loputtomasti menneisyyttään syyttää. Joka tapauksessa, lepää rauhassa Chester, ja voimia lapsille ja omaisille.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Niitä henkilöitä, jotka "yrittävät" tehdä itsemurhaa sen 5-10 kertaa varmasti on aika monia. Omasta mielestäni näissä on kyseessä hätähuuto tai halu saada huomiota. Ne henkilöt, jotka astuvat sen rajan yli heti ensimmäisellä kerralla ovat ihan eri asia.

Heitetään se oma lusikkakin tähän astialle, koska miksei. Itse olen tuossa tilanteessa ollut 3 kertaa elämäni aikana, joka kerta tilanne on päättynyt siihen, että joko perheenjäsen tai sivullinen on ehtinyt toimeni estää soittamalla hätäkeskukseen. Tuossa hetkessä ja tilanteessa sä et ihan oikeasti ajattele mitään muuta kuin sitä, että haluat pois tilanteesta, jossa sua sattuu kokoajan - narsistista ehkä joo - mutta sen tuskan lievittämiseksi se tuntuu sillä hetkellä just siltä parhaimmalta vaihtoehdolta. Mua sattuu joka päivä se tilanne, kun ajattelen, että mihin tilanteeseen mä olen mun perheenjäseneni ajanut, jossa lapsi/isä yrittää itsensä tappaa.

Halusinko huomiota? En. Oliko kyseessä hätähuuto? Kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös