Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 345 637
  • 6 819

Fattsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ainakin joka peliin hallilla jengi jonottelee lippuluukulla että kai sielläkin jokunen sata myydään. Itsehän esim. aina asioin luukulla koska virikesetelit.

Eikö niitä seteleitä saa käytettyä kaupungilla jossain lipunmyyntipisteessä?

Tänään tulossa tosiaan matsiin, mutta autolla. Ymmärtääkseni aika paskat parkkipaikat hallin lähettyvillä? Kuinka ajoissa pitäisi tulla, että pääsee edes suht lähelle?
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Eikö niitä seteleitä saa käytettyä kaupungilla jossain lipunmyyntipisteessä?

Tänään tulossa tosiaan matsiin, mutta autolla. Ymmärtääkseni aika paskat parkkipaikat hallin lähettyvillä? Kuinka ajoissa pitäisi tulla, että pääsee edes suht lähelle?

Saa käytettyä joo lippukaupassa mutta omalla kohdallani ei ole ainakaan hyötyä käydä erikseen lippukaupassa kun sama summa menee maksoi kummalle vaan.

Pysäköityä saa käytännössä kaikille kadun varsille ja hallin läheisyydessä on pari isompaa parkkipaikkaa. Ovien auetessa tuntia ennen peliä olen aina saanut auton parin sadan metrin säteelle hallista.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
4523 lippua myyty!

Kyllä tuo 5000 mahdollinen on, vaikkakin vaatii pientä loppukiriä.
Tällä hetkellä luku 4600 joten varmaan lopullinen lukema on 4800 paikkeilla jos lippuluukulta myydään se parisataa lippua mikä taitaa olla melko normaali määrä Hämeenlinnassa.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
4700 rikki!!! Luukulta vielä 200-300, niin aika lähellä on tuo 5000.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Luulen että vaikka ei tuohon lukuun lopulta päästäisikään niin sen verran tätä on rummutettu että olisihan se 'noloa' ilmoittaa alle 5000 lukema. Luulen siis, oli se totta tai ei, että ilmoitettu yleisömäärä on tänään yli 5000. Tiivistä toki tulee olemaan ja se on hienoa. Alkaa olemaan jo vähän playoff tunnelmat.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Neljä istumapaikkaa jäljellä ja nekin ovat näkörajotteisia paikkoja.
Luulen että vaikka ei tuohon lukuun lopulta päästäisikään niin sen verran tätä on rummutettu että olisihan se 'noloa' ilmoittaa alle 5000 lukema. Luulen siis, oli se totta tai ei, että ilmoitettu yleisömäärä on tänään yli 5000. Tiivistä toki tulee olemaan ja se on hienoa. Alkaa olemaan jo vähän playoff tunnelmat.
Istumapaikat loppu. Tällä hetkellä on tyyntä, suorastaan jännittynyt ilmapiiri. Rinkelinmäen hornankattila odottaa ritarien saapumista jäälle. On myös tunne, että sikakatsomo alkaa herätä kevään sarastaessa. Tänään on Playoff kiekkoa tarjolla rinkelinmäellä
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
5101... Kiitos toimisto ja joukkue!
Te olette tehneet sen ihan itse!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä kieltämättä todella komea lukema! Hienosti toimiston päädyssäkin alettiin rummuttamaan että saataisiin maaginen 5000 raja rikki.
Kyllä, nämä tuppaa tuokkimaan itseään ja ihmiset alkavat ajattelemaan, että tuonne pitää päästä mukaan

Hieno määrä katsojia. Oli upeaa olla mukana!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
On kyllä kieltämättä todella komea lukema! Hienosti toimiston päädyssäkin alettiin rummuttamaan että saataisiin maaginen 5000 raja rikki.
Se on rankka duuni, se aktiivisuus, se että näkyy, kuuluu, reagoi. Kyllä se kantaa sitä hedelmää kun jaksaa vaan painaa ihan oikeasti sitä duunia. Toimisto on työnsä tehnyt ja nyt on kiva katsella kuinka se alkaa sitten sitä hedelmää puskemaan. Toki ottamatta mitään pois joukkueelta, muutamat pyllistykset nähtiin vähän vääriin väleihin, olisi voinut tulla hunajaa jo aiemminkin, mutta tästä on kyllä mahtavaa jatkaa kohti kiimaista kevättä ja ensi kautta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Oli vielä loistava peli isolle ryhmälle. Samoin vieraskannattajat oli tosi hyvin mukana. Varmasti todella hieno kokemus kokemattomallekin katsojalle ja se tuo lisää katsojia myöhemminkin. Hienoa jos vielä baariin jäi porukkaa.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
On kyllä kovaa työtä tehty toimistolla ja hieno juttu, että hämeenlinnalaiset alkavat löytää isolla volyymilla hallille. Meneeköhän heti ensi viikolla uudelleen 5000 rikki kun HIFK saapuu vierailulle?

Myös uutuuttaan kiiltävä HPK-muki löysi tiensä meikäläisen huusholliin postissa perjantaina, kyllä nyt kelpaa!
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Myös uutuuttaan kiiltävä HPK-muki löysi myös tiensä meikäläisen huusholliin postissa perjantaina, kyllä nyt kelpaa!
Minun aamuni aloitti(pilasi) tänäänkin muikeasti hymyilevä Karevaara kahvikuppini kyljessä. Kaikkeen itsepetokseen ja kidutukseen se ihminen pystyykin.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Minun aamuni aloitti(pilasi) tänäänkin muikeasti hymyilevä Karevaara kahvikuppini kyljessä. Kaikkeen itsepetokseen ja kidutukseen se ihminen pystyykin.

Chapeau, melkoinen sissi olet. Suosittelen hankkimaan Joonalle tuollaisen itsetietoisen näköisen Lallin kaveriksi sinne aamupalapöytään hymyilemään. Ihan vaikka kontrastia tuomaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo on kyllä jo perverssiä katsoa joka aamu Karevaaraa kun juo aamukahvia. Itse nautin aamukahvini aina Juha Alenin kanssa. Siinä voi pohtia millä eri tavoin tuli ne 3 x 2 min yhteen erään.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Itse nautin näin viikonloppuisin kahvini pallologollisesta mukista, mutta työaamuthan on pakko alottaa Juha Koiviston kanssa, jonka kahvakin on jäänyt muuan lappeenrantalaisen hotellin käytävään. Tämä muistuttaa että kotiin ei voi jäädä vaikka elämä välillä kolhuja antaakin vaan pakko painaa duunia niin perkeleesti että saa sen palkinnon sieltä. Uskonkin että toimistolla on myös juotu viimeaikoina runsaasti Juhan kanssa ;)
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Laitanpa minäkin korteni kuumana käyvään mukikeskusteluun ja totean, että täällä on mukin kyljessä vielä vanha kunnon ritarilogo ja mailat ristissä. Repikää siitä! Hockey Playing Knights!

Kampanja tosiaan oli menestys ja ehdottomasti samanlaisia haasteita jatkossakin.
Itse olen miettinyt sellaista, että jos Kerho tekee erässä maalin niin silloin erätauolla saisi oluen halvemmalla. En tiedä olisiko tässä mitään järkeä mutta voisi kuvitella, että sen minkä hinnassa häviää niin voittaisi taas kulutusmäärissä. Tämä voisi olla aina joissakin viikonloppu peleissä käytössä ja sillä voitaisiin myös mainostaa pelejä. Toki se voisi olla jokin muukin tuote.

Jotain tuon tapaista kampanjointia olisi kiva nähdä, tulisi lisäjännitystäkin pelin aikana lisää.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Luulen, että tuota kaljakampanjaa olisi ensimmäisenä torppaamassa joku viranomainen. Alkoholihan on maailmassa pahinta ja tuo perkele pitäisi saada kitkettyä urheilutapahtumista kokonaan ainakin joidenkin tahojen mukaan...
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulen, että tuota kaljakampanjaa olisi ensimmäisenä torppaamassa joku viranomainen. Alkoholihan on maailmassa pahinta ja tuo perkele pitäisi saada kitkettyä urheilutapahtumista kokonaan ainakin joidenkin tahojen mukaan...
Niin, monissa muissa maissa urheilutapahtumissa mainion ohrapirtelön saa viedä katsomoon ja nauttia sen kaikessa rauhassa jopa pelin ohessa. Penkissä on jopa juomateline. Itselläni on tästä kokemusta kahdesta NHL-pelistä, yhdestä NBA-pelistä ja muutamasta Bundesliga-ottelusta. Oli muuten aika leppoisaa.

Ehkä olisi aika vääntää kukkahattujen kukat kumoon ja alkaa ajaa perkelettä peleihin oikein tosissaan edellä mainittujen esimerkkien mukaisesti. Se olisi sekä katsojan että joukkueen etu. Siihen en usko, että kansakunta ajautuisi turmion tielle, vaikka näin tehtäisiin.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Laitanpa minäkin korteni kuumana käyvään mukikeskusteluun ja totean, että täällä on mukin kyljessä vielä vanha kunnon ritarilogo ja mailat ristissä. Repikää siitä! Hockey Playing Knights!

Itseltäni löytyy samanmoinen. Tänä aamuna sellaisesta siemailin aamukahvia samalla kun Hämeen Sanomien muste tarttui sormiini. Päiväkahvit hörpin oranssista mukista minkä ostin tämän kauden SaiPa ottelusta missä Kerho marssi 4-0 voittoon.

Mitä tuohon kaljakampanjaan tulee niin muistaakseni eräs Hämeenlinnalainen anniskeluravintola toteutti samanlaisen kampanjan MM-kisojen aikana. Jos en väärin muista niin oli siten että joka suomen maalista kaljaa halpeni 50snt. Suomi teki muistaakseni 5-6 maalia kyseisessä pelissä.
 

Tompsoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Alkoholilaki sanoo (ainakin vielä), että jos meinaa tarjoushinnalla kaljaa myydä niin hinta pitää olla voimassa minimissään 2 kuukautta. Idea tietty hyvä, laki vain tulee vastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin, monissa muissa maissa urheilutapahtumissa mainion ohrapirtelön saa viedä katsomoon ja nauttia sen kaikessa rauhassa jopa pelin ohessa. Penkissä on jopa juomateline. Itselläni on tästä kokemusta kahdesta NHL-pelistä, yhdestä NBA-pelistä ja muutamasta Bundesliga-ottelusta. Oli muuten aika leppoisaa.

Ehkä olisi aika vääntää kukkahattujen kukat kumoon ja alkaa ajaa perkelettä peleihin oikein tosissaan edellä mainittujen esimerkkien mukaisesti. Se olisi sekä katsojan että joukkueen etu. Siihen en usko, että kansakunta ajautuisi turmion tielle, vaikka näin tehtäisiin.
Niin eikös Ässillä ole nykyisin jonkin asteinen ravintolakatsomo? Että eihän tuo enää ole kuin tahdosta kiinni. Uudet ravintolapöydät varattavissa | Porin Ässät (linkki porin ässien sivuille ravintolakatsomo asiaan)

Kukaan ei siis sano, että tuon katsomon pitää olla juurikin pöytiä sisältävä tai millaisia pöytiä se sisältää ja vaikka laki onkin yksi saatana, niin mahdollista olisi tehdä vaikka mitä. Kunhan se katsomo on rajattu niin, että se ei ole osana yleistä katsomoa.

Eikös Vanhassa Nallessa, vai Hälläpyörässä? (oliko se siinä Turuntiellä Vanha Nalle vai mikä se oli, siis aikaan Igorin kulta siinä sen rakennuksen päädyssä?) ollut aikaan ennen nykyistä alkoholin moralisointia myös että laski markalla per maali se kaljan hinta tai näin muistelisin, tosin oli niin nuori ettei silloin kaljaa hörpitty.

Ja mitä mukeihin tulee, niin on mulla huonoille aamuille Lahden Jaskan muki, ettei aina tarvitse Karevaaraa katsella, mutta Karevaara muki on rakas, sen kun lupasin Karevaaran maalista ostaa ja nyt sitten kärsin tämän lupaukseni takia. Ei pidä mennä lupailemaan tuollaisia typerryksiä ja hymyilevä Karevaara olkoon hyvä muistutus siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös