Rinkelinmäki ja HPK:n palvelut

  • 1 358 826
  • 6 884

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Siis niitä juottoalueita on nyt sitte päätyjen käytävät, puolikas c5+c4+klubikatsomot, e-lippa, p-päädyn alempi lippa, kerhoravintola, kakuti, o'ranssi, eli kohtalaisen runsas tarjonta, kartalta olin katsovinani, että kokohallin kiertää alueet. Niin sitä tässä aamun vitutuksessa koitin pohtia että eikö perkele olis riittäny nuo muut ja c5 ois saanu jäädä rauhaan. Kyllä pitäs riittää kaikille nyt sitä alkoholia ja sassiin.
Pääsääntösesti myös c4:ssä olen huomannut että joka pelissä on useampi perhe ollut peliä siinä katsomassa lasten kanssa ja niille paikoille ei ole persaukisilla varaa, mutta nyt sanotaan niillekkin kiitos ja hei. Kai tässä toivotaan että nämä siirtyisi sitten a katsomoon, että telkkarissa näyttäs siltä että siellä joku maksanu asiakas on paikalla.
Klubilla harvemmin oon lapsia nähny ni se joutaakin juottolaks. Ja ihan kiva ku siellä saa sit kattella se olut kädessä sitte peliäkin. Kakutin luulin jo olevankin k18 alue.
Ja jos nyt haluan yhtähyvältä paikalta kiekkoa ens kaudella kattella omalla porukalla, niin on se vaan semmonen 3 ja puolen kilon paukku. Ei kiitos.
Siis mitä sä kuvittelet niille lapsille tapahtuvan jos ne näkee jonkun juomassa kaljaa? Mä en nyt oikeasti ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Olisin samaa mieltä sun kanssa, jos muksuille lyötäis lipun tarkastuksen jälkeen jallulasi kouraan, mutta kyllähän nykymaailmassa terveeseen ja kestävään kasvatukseen kuuluu se että kerrot niille lapsille että mitä se on ja mitä se tekee, kerrot sen vaarat ja näytät kuitenkin että on mahdollista olla ns. tervehenkinen suhde alkoholiin. Kyllä ne kaljankittaajat aiemminkin on siellä katsomoissa istunut lasten seassa.
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Siis mitä sä kuvittelet niille lapsille tapahtuvan jos ne näkee jonkun juomassa kaljaa? Mä en nyt oikeasti ymmärrä tätä moraalipaniikkia. Olisin samaa mieltä sun kanssa, jos muksuille lyötäis lipun tarkastuksen jälkeen jallulasi kouraan, mutta kyllähän nykymaailmassa terveeseen ja kestävään kasvatukseen kuuluu se että kerrot niille lapsille että mitä se on ja mitä se tekee, kerrot sen vaarat ja näytät kuitenkin että on mahdollista olla ns. tervehenkinen suhde alkoholiin. Kyllä ne kaljankittaajat aiemminkin on siellä katsomoissa istunut lasten seassa.
Onko mulla noin huono ulosanti? Onkelma ei ole nyt se alkoholi eikä sen juominen, eikä se että sitä joku näkee juotavan, mulle on aivan sama miten paljon sitä kukakin juo ja missä. Eikä myöskään onkelma ole tämä alueiden lisääminen.
Ongelma on että kioskin parhaat seisomapaikat parhaalla hintalaatu suhteella muutettiin nyt k18 alueeksi, joten siihen ei perheellisillä tai alaikästen kanssa peliin tulevilla ole asiaa.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Onko mulla noin huono ulosanti? Onkelma ei ole nyt se alkoholi eikä sen juominen, eikä se että sitä joku näkee juotavan, mulle on aivan sama miten paljon sitä kukakin juo ja missä. Eikä myöskään onkelma ole tämä alueiden lisääminen.
Ongelma on että kioskin parhaat seisomapaikat parhaalla hintalaatu suhteella muutettiin nyt k18 alueeksi, joten siihen ei perheellisillä tai alaikästen kanssa peliin tulevilla ole asiaa.
Okei, mä oon vaan dorka saunakaljojen jälkeen. En tajunnut tota näkökulmaa yhtään viesteistäs ja ymmärsin väärin. Pahoitteluni.

Mutta kyllähän tohon nyt kuvittelisi jonkun korvaavan ratkaisun olevan. Fanikulmaan? Siellä ainakin kohtuu tervehenkinen meininki ja oman kokemuksen mukaan näkee pelinkin kohtuu hyvin.

EDIT: Tässäkin kyllä mielestäni isona ongelmana on tosiaan Suomen lainsäädäntö. Saksassa futispelissä vieressä istuvalla perheenisällä oli taapero sylissä ja toisella kädellä joi tuoppia ja epäilen että kukaan ei saanut psykoterapiaa vaativia traumoja tästä. K18 alueet kuulostavat vaan ja ainoastaan paskoilta ideoilta.
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Spämmään vielä innoissani yhden maailmaa järisyttävän idean!

A-katsomo on aina enemmän tai vähemmän tyhjä. Miten ois että repisitte vaikka jostain päin penkkejä irti ja tekisitte sille puolelle uuden all inclusive seisomakatsomon minne lapsetkin tervetulleita? Tois varmasti eloa siihen historiallisesti hiljaiseen katsomonosaan, josta menee liput kaupaksi ihan viimeisenä.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko mulla noin huono ulosanti? Onkelma ei ole nyt se alkoholi eikä sen juominen, eikä se että sitä joku näkee juotavan, mulle on aivan sama miten paljon sitä kukakin juo ja missä. Eikä myöskään onkelma ole tämä alueiden lisääminen.
Ongelma on että kioskin parhaat seisomapaikat parhaalla hintalaatu suhteella muutettiin nyt k18 alueeksi, joten siihen ei perheellisillä tai alaikästen kanssa peliin tulevilla ole asiaa.
Samalla hajoaa meidän vuosikausia C5:ssä käynyt tuttu porukkamme. Se on ollut yksi keskeinen syy, miksi olen kausikortin hankkinut ja ajellut peleihin vajaan tunnin suuntaansa. Tuttuun porukkaan on aina ollut kiva tulla. On juteltu paljosta muustakin kuin peleistä.

Peleissä olen käynyt kohta 50 vuotta. Vieläkö pitäisi lähteä?
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ongelma on että kioskin parhaat seisomapaikat parhaalla hintalaatu suhteella muutettiin nyt k18 alueeksi, joten siihen ei perheellisillä tai alaikästen kanssa peliin tulevilla ole asiaa.
Siis ei se koko C5 muutu anniskelukatsomoksi sli kyllä sinne perheen kanssa saa ja voi edelleenkin mennä. Toki jos aiemmin on paikoittanut itsensä sinne punaisen kaiteen kentän keskustaa olevalle puolelle, niin muutaman metrin voi nyt joutua siirtymään.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Joo, itteä vitutti ihan hulluna, kun eteläpäädyssä ei pystynyt enää pleksin takana seisomapaikalla kattella peliä.

Sitten vitutti ihan hulluna, kun eteläpäädyn piippuhylly vietiin ja ei enää voinut tulla sinne ennen peliä lukemaan Kaupunkiuutisia ja ehkä jossain peleissä vähän naukkailla povarista järkkäreiden katseilta piilossa.

Ja aatelkaa, että minkälainen vitutus siitä kaikille tulee, jos joskus uusi halli saadaan. Kukaan ei varmasti hanki enää kausikorttia, kun "oma paikka menee". Vahva EI!!!! uudelle hallille siis!!!

Että silleen...
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Spämmään vielä innoissani yhden maailmaa järisyttävän idean!

A-katsomo on aina enemmän tai vähemmän tyhjä. Miten ois että repisitte vaikka jostain päin penkkejä irti ja tekisitte sille puolelle uuden all inclusive seisomakatsomon minne lapsetkin tervetulleita? Tois varmasti eloa siihen historiallisesti hiljaiseen katsomonosaan, josta menee liput kaupaksi ihan viimeisenä.
Lainsäädäntö nimenomaan on se isoin ongelma.
Ja kyllä Porin mallinen sivu ois kovinta paskaa ikinä, mutta tästä syntyykin sit se maukas keskustelu kun osan mielestä se pitäs olla potkupallo tyyliin päädyssä ja osan mielestä sivussa.
Telkkarikuvakulma on minun juttu.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Aikamoista muutosvastarintaa ja nimbyilyä.

Seura pyrkii kehittämään olosuhteita maksimoidakseen ottelutapahtumasta saatavan vaihdon, jotta voitaisimme parhaalla mahdollisella tavalla kilpailla erittäin haastavassa ja vieläpä voimakkaasti muuttuvassa ympäristössä - kenties siten hieman parantaa omaa suhteellista kilpailukykyä urheilupuolella. Kerho yrittää tehdä tätä olosuhdetyötä niissä erittäin olemattomissa raameissa, jonka tuo nykyinen halli mahdollistaa.

Mutta mitään ei pitäisi tietenkään muuttaa, koska aikaisemminkin on kaikki toiminut just hyvin. Tai voitte muuttaa, kunhan ette muuta mitään siellä, missä mä katson peliä, saatana.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kiitos kutsusta!
Se on kodittoman nyt kierreltävä ja etsittävä uusi kotipaikka. Tällaista vieraanvaraista veljeyttä arvostan suuresti.
Tuosta puodista on aikojen saatossa meikäläiseltä mennyt äkikseltään laskien kolme katsomoa alta. Kyllä siitä selviää...

Mutta joo, kaljaliigalla pitää olla kaljakatsomot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös