Rico Fata Helsingin IFK:hon

  • 139 611
  • 264

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei yllättäisi, että Fatalle on annettu kenkää tai miehelle etsitään uutta seuraa. Järkyttävän suuri pettymys, pidin tätä kaveria varmimpana onnistujana näistä meidän ulkkareista. No, eipä siellä ole oikeastaan ketään uusista onnistunut Haria lukuunottamatta, mut silti.

Fatassa saattaisi olla potentiaalia, mutta äijän asenne on paska. PASKA. Siellä pitää pelata silmät kiiluen ja kaikkensa antaen, mutta kaveri jakelee selän takaa syöttöjä joka kielii asennevammasta. Pelaillaan, näennäisesti yritetään, mutta kun joukkue konttaa menee homma kikkailuksi. Fatalle HIFK ei meinaa mitään, työpaikka pimeässä pohjolassa. Jos ei kulje, niin so what. Kohta saksaan juomaan kaljaa? Sori vaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sopimus purettu. Lähdössä perheineen kanadaan.

Selvä. No eipä Fata ollut mitenkään ihmeellinen, mutta rehellisyyden nimissä ei ole ollut kukaan muukaan.
Toki Fata on/oli yksi niistä joiden pitää nousta esiin, kun muu jengi tarpoo suossa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkin haluan samanlaisen suojatyöpaikan kuin Nybarilla on.
Mä en halua. Mulle ainakin tärkeää työssä on tuntea onnistuvansa ja pärjäävänsä. Vaikka ei työpaikan tähti olisikaan niin ei sentään pyöri jaloissa toisten jarruna. Taisit kyllä tarkoittaa että yhtä varman työpaikan tahtoisit kuin Nybarilla on...Ihan sama miten menee niin seuraava kauden joukkueen kokoaa Tom Nybondas.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fata on meidän ulkomaalaispelaajista kaikkein kallein ja onnistumiset vähissä. Pakko ulkoistaa jengiä ennen kuin voidaan ottaa uusia sisään. Itse näin kaverissa potentiaalia 2-3 ketjun kaveriksi, mutta nyt hinta/laatu ei tuossa kohtaa. Toivottavasti korvaaja on sentteri ja vieläpä hyvä sellainen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Toivottavasti korvaaja on sentteri ja vieläpä hyvä sellainen.

Niin, muutoksia varmasti vielä tulee, mutta Fatan lähtö ei liittyne siihen. Ihan mutua, mutta minusta näytti, että Summanen käytännössä potki Fatan pihalle kesken Tappara- pelin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mikä meni pieleen vai kaatoiko kaamos miehen perheineen?

Käsittämättömän huono pelaaja, tai sitten ei vain sopinut millään muotoa tähän äiti-kiekkoon. Aika monella muullakin pelaajalla tuntuu olevan sopeutumisvaikeuksia samaan asiaan liittyen. Mielenkiintoista nähdä, kuinka moni saa lähteä ja mitä sieltä tulee tilalle. Suurin paino juurikin sille, mitä tulee tilalle. Ihan vaan sillä, kun Nybis&Raato ovat hankkineet tällaista sontaa, niin miten joku kuvittelee, että sieltä voisi tulla huomattavasti parempaa tilalle?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fata on meidän ulkomaalaispelaajista kaikkein kallein ja onnistumiset vähissä. Pakko ulkoistaa jengiä ennen kuin voidaan ottaa uusia sisään. Itse näin kaverissa potentiaalia 2-3 ketjun kaveriksi, mutta nyt hinta/laatu ei tuossa kohtaa. Toivottavasti korvaaja on sentteri ja vieläpä hyvä sellainen.

Ei kai tuo ulostaminenkaan ihan ilmaista puuhaa ole, ellei sitten Fatalle ole uutta palkanmaksajaa löydetty ja/tai sopimus purettu yhteisymmärryksessä.

Taas yksi kesken kauden jengistä poistunut ulkkari Nybarin pitkään listaan. Todella haastavaa on ulkkarihankinnoissa onnistuminen tälle seuralle.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai tuo ulostaminenkaan ihan ilmaista puuhaa ole

No ei varmasti ole. HIFK laittaa rahojaan taivaan tuuliin tällä metodilla. On laittanut jo pidemmän aikaa.

Palkkaisivat saatana yhden ammattitaitoisen scoutin Kautosen tilalle, niin pitkässä juoksussa säästyisi rahaa/vaivaa/aikaa/kannattajien hermoja.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fata saanu monoa. Mites muut?? Mitä vittua te tolla gilliesin ukolla teette, kysyn vaan! Kyrvän jatkeita saa Hot Lips:sta.. Ostakaa nybarille lahjakortti sinne ja hommatkaa tolla rahalla pelimies tilalle..
 

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fata saanu monoa. Mites muut?? Mitä vittua te tolla gilliesin ukolla teette, kysyn vaan! Kyrvän jatkeita saa Hot Lips:sta.. Ostakaa nybarille lahjakortti sinne ja hommatkaa tolla rahalla pelimies tilalle..

Mun mielestä toi Gilliesin ukko on nyt tällä hetkellä pienin murhe. Sen takia ei hävitä peliäkään, joskaan ei voitetakaan. Ongelmat on jossain aivan muualla, joten turha keskittyä Trevoriin. Vai onko jokin muu syy miksi nostit ukon esiin??
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä toi Gilliesin ukko on nyt tällä hetkellä pienin murhe. Sen takia ei hävitä peliäkään, joskaan ei voitetakaan. Ongelmat on jossain aivan muualla, joten turha keskittyä Trevoriin. Vai onko jokin muu syy miksi nostit ukon esiin??

Tarkotan vaan et tässä kulminoituu nybarin hankintojen tärkeysjärjestys. Nyt kaikki turhat vittuun ja rahat oikeisiin pelimiehiin. Unohdetaan perjantai kokonaan niin mikä merkitys tolla äijällä on PELILLISESTI joukkueelle? Täys nolla. En provoile mut ei noilla kavereilla mestaruuksia voiteta.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En provoile mut ei noilla kavereilla mestaruuksia voiteta.

Saattaa olla, mutta kyllä mä haluaisin katsoa yhden kauden joukkuetta, joka koostuisi vain "Gillieseistä". Ei niiden voittaminen ainakaan hauskaa olisi.
 

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkotan vaan et tässä kulminoituu nybarin hankintojen tärkeysjärjestys. Nyt kaikki turhat vittuun ja rahat oikeisiin pelimiehiin. Unohdetaan perjantai kokonaan niin mikä merkitys tolla äijällä on PELILLISESTI joukkueelle? Täys nolla. En provoile mut ei noilla kavereilla mestaruuksia voiteta.

Pelillisesti kaverin arvo on nolla. Siinä olet oikeassa.

Mä tarkoitin että itse en keskittyisi siihen, mikä TUON kaverin arvo on, vaan arvioisin pelaavien jätkien arvoa. Gillies tuskin montaa minuuttia tulee jäällä luistelemaan tälllä kaudella.

Mestaruus voitetaan jos voitetaan, riippumatta siitä onko Gillies ringissä vai ei. Tällä hetkellä mestaruus on aika kaukaa haettua, pakko todeta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Fata saanu monoa. Mites muut?? Mitä vittua te tolla gilliesin ukolla teette, kysyn vaan! Kyrvän jatkeita saa Hot Lips:sta.. Ostakaa nybarille lahjakortti sinne ja hommatkaa tolla rahalla pelimies tilalle..
Hetkinen... miten tässä näin kävi? Gillies on mennyt narrikannattajien ihon alle! Onko pelko perseessä vai miksi muuten löytyy naapurileiristä ilmaisia neuvoja joukkueen rakentamiseen? Oikein IFK:n mestaruudestakin ollaan huolissaan, tavallaan söpöä.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen... miten tässä näin kävi? Gillies on mennyt narrikannattajien ihon alle! Onko pelko perseessä vai miksi muuten löytyy naapurileiristä ilmaisia neuvoja joukkueen rakentamiseen? Oikein IFK:n mestaruudestakin ollaan huolissaan, tavallaan söpöä.

Joo no ei ole menny eikä mene. Mutta joo lisää vaan tollasia hankintoja ni pelit menee niinku nyt just menee. Ulkkarit kaikki onnistunut teillä hyvin:) mitä sitä pelimiehiä hommaamaan ku voi ostaa tappelijoita.. Summarum, hyvin kasattu joukkue kera laatu vahvistuksilla. Kiitos ja anteeks!!
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Fatahan sai "potkut" käytännössä Summasen toimesta kesken Tappara-pelin ja nimenomaan Summasen toimesta, joka mielestäni on vähän väärä tapa, koska valmentajahan vain päättää pelaajien peluutuksesta.

Summanen peluuttaa > ei mahdu rosteriin > Nybari pistää pihalle. Voihan valmentaja ilmoittaa pelaajalle, että sun tasosi ei riitä ja peliaikaa ei ole tiedossa.

Voi olla näin, mutta en oikein ymmärrä, miten Raatoa voidaan syyttää nykyjengin taaperruksesta. Siellä on jatkuvasti puoli jengiä saikulla tai paskoja pelaajia.

Aivan! Ja Nybbe ei saanut hankittua laadukkaita pelaajia, niin kuin esim. Kärpät ovat saaneet. Se on Nyyberin tehtävä.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Joensuun Staga..
Fata twiittaa:

@rfata96: Would like to say thank you to all the #HIFK fans out there! I am leaving HIFK NOT by choice! Good luck to my HIFK teammates! #SoSad

linkki : Twitter / rfata96: Would like to say thank you ...

Jumalauta. Mä en hiffaa, tätä PERSEILYÄ IFK : n puolelta. Fata pistetään pihalle mutta kaikenmaailman Desjöntikset ja vankikundin näköinen Blokki ja surkeaampinsurkeempi byyrari jatkaa. Mun puolesta Nybondakset ja co voi suksia hevon helvettiin. Mun peleissä käyminen loppui nyt. Saa kausaritontti olla tyhjillään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä mäkin olisin Fatan joukkueessa pitänyt. Ja kuten Kölli sanoi, niin Fataa olisi ehdottomasti pitänyt peluuttaa enemmän keskellä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Jumalauta. Mä en hiffaa, tätä PERSEILYÄ IFK : n puolelta. Fata pistetään pihalle mutta kaikenmaailman Desjöntikset ja vankikundin näköinen Blokki ja surkeaampinsurkeempi byyrari jatkaa. Mun puolesta Nybondakset ja co voi suksia hevon helvettiin. Mun peleissä käyminen loppui nyt. Saa kausaritontti olla tyhjillään.

Se kun on vaan ihan sama mitä sinä, minä tai joku muu tällä palstalla ko. pelaajasta tykkäsi. Me ei esimerkiksi tiedetä mitä Ramin ja Fatan välillä on, tai sitten yksinkertaisesti Rami ei tykännyt Fatasta. Silloin Fata ei Ramin joukkueessa voi pelata, oli sitten parempi kuin joku muu tai ei. Ja jos joku luuli, että Fata on ainut kengitty, niin ei todellakaan ole, kyllä sieltä on muitakin lähdössä.
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Onnittelut office! Loistohaku teiltä! Hankitaan lisää Blockeja ja DeSantiksia, niin eiköhän tästä vielä jonkinlaine Suomi-sarjan jengi muodostu.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinne meni.

Servettestä tuli Salmelainen ja Fata ja tässä kun marraskuu lähestyy on aika paljon vielä lunastamatta tämän parivaljakon parhaaseen potentiaaliin ja ennakko-odotuksiin nähden.

No, toinen poistui kokonaan ja toinen on lupaavasti sairastuvan puolella, eli pari kohtalaisen isoa hutia tähän mennessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös