rFactor - nettiautopelien kuningas?

  • 7 806
  • 7

emz1

Jäsen
...
 
Viimeksi muokattu:

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Jaahas, täytyy kokeilla. Itse kyllä nokittaisin parhaaksi peliksi TrackMania Unitedin, jossa voi itse myös tehdä ratoja, ladata autoja, jne. Mutta palaillaan, jahka testit on heitetty.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jaahas, täytyy kokeilla. Itse kyllä nokittaisin parhaaksi peliksi TrackMania Unitedin, jossa voi itse myös tehdä ratoja, ladata autoja, jne. Mutta palaillaan, jahka testit on heitetty.

rFactorissa voi tehdä itse kaiken, jos vain jaksaa ja osaa.

Itsekkin olen tuota rFactoria kohtuulllisen paljon pelannut, ja pystyn nostamaan sen tämän hetkisten autopelien kuninkaaksi, juurikin monipuolisuutensa takia.
Suurin miinus pelissä on kunnollisten ajantasalla olevien F1 modien puuttuminen. Jotain tauhkaa on tietenkin tehty, mutta ctdp05 tasosia modeja ei ole näkynyt, ikävä kyllä. Kuulemman mukaan modausporukat keskittyy jo rFactor 2:een. Siihen on sitten kait tulossa "realistinen" sään muuttuminen.

Formuloiden parissa on hauskaa riittänyt, ja ehkä jopa vauhtiakin joskus. Nyt on kuitenkin takana lähes 2 kuukauden paussi, jonka tosin tänään katkaisin osittain tämän ketjun ansiosta.
Jospa sitä syksymmällä innostuisi ajamaan taas vähän enemmän. Ehkä jopa jossain sarjassakin.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Testattu on! Vaikuttaa ihan ok peliltä, mutta taidan jättää rekisteröimättä. Taidan ostaa ToCa3:n jossa on sentään hieno vaurionmallinnus.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Näköjään rFactorissakin on vauriomallinnus. Ilmeisesti olen vaan liian hyvä kun en saa autoja hajoamaan.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Tuli kuitenkin hommattua full-versio. Yritin vähän jotain itävaltalaista sarjaa ajaa, mutta kiinnostus tyssäsi ensimmäiseen kisaan. Täytyy varmaan ladata dtm siihen.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipas sitten hommattua kyseinen peli. Kuitenkin heti ilmeni ongelmia. Nimittäin kun käynnistän pelin , niin kaikki sujuu niiden alkuvideoiden aikana hyvin. Mutta sitten kun itse valikko alkaa (se missä se autokin pyörii), niin missään ei lue mitään! Missä on vika? Hieman ärsyttää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös