Retroäänestys: Kuka tuo Suomelle ensimmäisen euroviisuvoiton?

  • 898
  • 11

Kuka tuo Suomelle ensimmäisen euroviisuvoiton?

  • Tapani Kansa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Katri Helena

    Ääniä: 2 5,0%
  • Paula Koivuniemi

    Ääniä: 1 2,5%
  • Kojo

    Ääniä: 8 20,0%
  • Riki Sorsa

    Ääniä: 12 30,0%
  • Eini

    Ääniä: 0 0,0%
  • Danny

    Ääniä: 17 42,5%

  • Äänestäjiä
    40

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Euroviisuihin on lähetetty viime vuosina luokattomia kappaleita, mutta onneksi Suomen populaarimusiikin kentiltä löytyy pilkahdus paremmasta ja kansainvälisestikkin läpimurto on vain ajan kysymys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Danny tuo kisoista ensimmäisen viisuvoiton, nuorikon ja jälkikasvun tekoprosessin käynnistelyt(ellei jo kisoissa ala).

Kaikki mainittu tapahtuu dominoiden ja jälkikasvusta löytynee useampikin tuleva viisuvoittaja. Ja tämä aina silloin kun herra Lipsanen ei itse jaksa osallistua.

Ilkka Johannes Lipsanen: Viisudynastian alku. Saa ottaa talteen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei helvetti @hooceebruins , sä luet mun mieltä! Olin ite miettiny perustaa tämän seuraavaksi retroäänestykseksi, mutta eipä tarvinutkaan kun great minds think alike jne.

Edit: sitä paitsi sun äänestysvaihtoehdot on paremmat kuin mitä ite olin miettinyt
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Marion Rung: Voitti kaksi kertaa Sopotin laulufestivaalit ja jo pari TOP 10-sijaa Euroviisuista, joten ennusmerkit lupaavat tulevaa Euroviisuvoittoa hänelle.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko sen pakko olla iskelmää? Mitä kilpailun säännöt siihen sanoo? Lähinnä ajattelin, että nyt kun punk on niin kovassa huudossa, niin voisiko toimia jos Suomen edustaja olisi Pelle Miljoona, Eppu Normaali tai Sleepy Sleepers?

Noista äänestyksen vaihtoehdoista Kojo lienee ainoa varteenotettava vaihtoehto pärjäämään ainakin jollain tasolla.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Onko sen pakko olla iskelmää? Mitä kilpailun säännöt siihen sanoo? Lähinnä ajattelin, että nyt kun punk on niin kovassa huudossa, niin voisiko toimia jos Suomen edustaja olisi Pelle Miljoona, Eppu Normaali tai Sleepy Sleepers?

Noista äänestyksen vaihtoehdoista Kojo lienee ainoa varteenotettava vaihtoehto pärjäämään ainakin jollain tasolla.
Ei semmoista meteliä jaksa kukaan kuunnella. Pysyköön ikuisuuden kellareissaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oikeastaan vain hyviä vaihtoehtoja, äänestin kuitenkin Riki Sorsaa. Kokonaisuutena paras. Pääasia että vaihtoehdot on tätä tasoa, kunhan ei missään nimessä koskaan aleta mitään nuorisomusiikin hömpötyksiä tuonne pistämään. Kuulemma sellainen rock-musiikki on vähitellen nostamassa päätään, mutta sellaisella ei kyllä PIRU VIE tule menestystä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Lähetetään Dingo. Bändin se on oltava ainakin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Vastausvaihtoehdoista yksikään ei soita mitään kelloja, paitsi Danny. Kauko Käyhkö ja Kipparikvartetti on ainoa oikea vastaus.
 

hege

Jäsen
Minulla on vahva fiilis kahdesta biisistä ja luulen, että Fredin "pylly vasten pylly pum pum" tuo sen kaivatun ensimmäisen voiton ja sen englannin kielinen versio tulee olemaan maailman laajuinen hitti. Kojon sleep to bomb taas inspiroi yhden kovan livenlevyn eli sen "ei unta ennen vasaraseppää"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös