Red Dead Redemption

  • 41 347
  • 172

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
tuleekos peli nyt sitten 21 päivä vaiko sitten 28 päivä?

Yhdysvalloissa on 18 päivä julkistus ja euroopassa 21 mutta miksi skandinaaviassa onkin 28 päivä ainakin netin mukaan?

Huhuja on että pelipainossa on jotain ongelmaa ja kansikuvien ynnämuiden kanssa on ongelmia....

Uskossa on hyvä elää ja vajaa viikon päästä pääsee tätä tuotetta pelaamaan!

Tule jo 21 päivä
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä peliä on odotettu, kuin kuuta nousevaa! Eli perjantaina vissiin julkaisu? Jossain luki, että viivästyisi, mutta ainakin monet pelisivut mainostavat tämän viikon perjantaita. Gigantista saa ennakkovarauksella 54€ Limited Editionin, mikä sisältää hyödyllisiä varusteita peliin, ja soundtrackin pelistä. Ihan jees pakkaus siis. Pitää miettiä mistä tämän käy noutamassa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Järisyttävän mahtavaa!

Sain eräältä eurooppalaiselta verkkokaupalta mailin jossa kerrottiin että peli on tänään lähtenyt postiin.

Eli ylihuomenissa pitäisi päästä pelaamaan tätä. Olipa kerrassaan mukava yllätys tälle päivälle.
 

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
pistetään tiltin osalta tietoa.

PS3 limited edition myöhästyy viikolla.
PS3 normiversio myynnissä 21 päivä

ja ilouutiset meille Xbox360 omistajille:
Molemmat versiot ulkona 21 päivä lähtien...

enää siis pari hassua päivää ja sitten se tulee.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Chätähdetään tähän sen verran, että ihmettelen kovasti ostaako kukaan TILT-pelikaupasta pelejä alkuperäisellä hinnalla. Selvästi maan kallein pelikauppa, 64,95e maksaa siellä Red, kun esim Gigantista sen saa reiluun 50e:hen.

Itse varasin Gamehousesta Limitedin ja haen sen perjantaina. Muutaman pelin (Alone In The Dark, Forza 2 ja NHL 2k10) vien vaihdossa ja noista sain hyvitystä reilun 20e yhteensä. Kelpaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Itse varasin Gamehousesta Limitedin ja haen sen perjantaina. Muutaman pelin (Alone In The Dark, Forza 2 ja NHL 2k10) vien vaihdossa ja noista sain hyvitystä reilun 20e yhteensä. Kelpaa.

Game Stopissa olis muistaakseni ollu 9,99€ jos vie kaksi vanhaa peliä vaihdossa. Paska vain ettei mun kuudesta vanhasta XBox 360- pelistä yksikään kelvannut. Änärin kanssa tein muistaakseni niin että ostin huuto.net:stä pari vanhaa peliä jollain neljällä eurolla kipale ja vein ne sit vaihdossa.

Nyt ei vaan tuo kikkailu napannu ja päädyin cdon:sta tilaamaan kyseisen limitedin. 54,90 tai jotain sinne päin.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
VPD myy Ahvenanmaalta käsin pelejä aika halvalla, jä tämäkin peli irtoaa täältä 45,30€:lla, ja hintaan sisältyy postikulut.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
VPD myy Ahvenanmaalta käsin pelejä aika halvalla, jä tämäkin peli irtoaa täältä 45,30€:lla, ja hintaan sisältyy postikulut.

Juuh VPD seurasi verkkokauppaa tuossa. Fiksua ja näin kuluttajalle kyllä oikein hyvä asia. Halvalla, suoraan postiluukusta ja pankkisiirrollakin hommat toimii. Tuon ~45e viitsii pelistä maksaakkin silloin tällöin, ei sitä 60-70e kovin usein.
 

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
En minäkään Tiltistä mitään muuta ostakkaan mutta hyvä tarjous Modern2 meneen tästä puljusta ja Red dead tilalle 19,95.

Modernia ei tullut pelattua kuin muutamat tunnit livessä ja samaa paskaa koko tuutin täydeltä ja sitten se jäikin hyllyyn pölyttymään.


Lisätään vielä että kyse on Red dead redemptionin limited edition kappale.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Game Stopissa olis muistaakseni ollu 9,99€ jos vie kaksi vanhaa peliä vaihdossa.

Näin on, mun pelit vaan ei kelpaa sinne (ne jotka haluan viedä). Huikea hintaero muuten kun vertailin mitä peleistä saa vaihdossa. Alonea ei olisi ottanut Stop lainaan ja 2k10 + Forza2 = 9e hyvitystä.

En minäkään Tiltistä mitään muuta ostakkaan mutta hyvä tarjous Modern2 meneen tästä puljusta ja Red dead tilalle 19,95.

Enpä näin väittänytkään. Totesin vaan tuohon ns. mietelauseena. :)

Itse myöhästyin juuri ja juuri tuosta MW2sen viennistä, poistivat 7.5. listalta sen. Menee sitten NHL11-peliin vaihdossa syksyllä...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onkos kukaan löytänyt kyseistä peliä mistään kaupan hyllyltä tänään? Vai onko jokainen tilannut pelin netistä?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kukaan löytänyt kyseistä peliä mistään kaupan hyllyltä tänään? Vai onko jokainen tilannut pelin netistä?

Itse kävin äsken hakemassa omani pois VPD pelikauppa Tikkurilasta. Peliä on vielä hyllyssä, mutta pelit ovat jenkkiversioita. Neuvoivat siellä, ettei käytännössä eroa mitenkään, mutta nettipelissä joutuu luomaan uuden jenkkitunnuksen. Mulle käytännössä ihan sama, kun lähinnä yksinpelin takia tämän ostin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juuri hain omani Gamehousesta. Peli menee x-laatikkoon tuossa hetken päästä.

Eli raporttia tulossa vielä tänään pelin suhteen. Limited Editionin ostin.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Itse kävin äsken hakemassa omani pois VPD pelikauppa Tikkurilasta. Peliä on vielä hyllyssä, mutta pelit ovat jenkkiversioita. Neuvoivat siellä, ettei käytännössä eroa mitenkään, mutta nettipelissä joutuu luomaan uuden jenkkitunnuksen. Mulle käytännössä ihan sama, kun lähinnä yksinpelin takia tämän ostin.

Kummalle konsolille? Pleikkarilla toimii ihan euro tunnuksillakin jenkki versiot.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
3 tuntia pelaamista takana ja onhan tuo nyt hyvä. Hevosia pitää kesyttää, etsintäkuulutettuja jahdata, tehdä sivutehtäviä ja tottakai päätehtäviä. Kartta on ihan riittävän iso ja kyllä tuolla aavikolla mm. pitää nylkeä eläimiä. Lisäksi kuolleiden ruumiiden ryöstäminen on ihan kivaa puuhaa ja tuli kokeiltua riehumistakin yhdessä kaupungeista savetuksen jälkeen.

GTA:maisuus hieman paistaa esille pelistä, mutta onhan tuo silti erityyppinen peli toisaalta. Saas nähdä pääseekö autoja ajamaan missään vaiheessa.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummalle konsolille? Pleikkarilla toimii ihan euro tunnuksillakin jenkki versiot.

Ostin pleikkarille. Eli toimiiko online peli ihan mun tavis tunnareillakin!? Se oliskin hienoa. Kovasti vaan toitotti sitä siellä kaupassa, että uudet tunnarit pitäis tehdä. Noh, tänään se selviää kun illalla kotiin pääsee. Malttamattomana odotan muovikääreiden poistamista ja pelin asettamista konsoliin.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Ostin pleikkarille. Eli toimiiko online peli ihan mun tavis tunnareillakin!? Se oliskin hienoa. Kovasti vaan toitotti sitä siellä kaupassa, että uudet tunnarit pitäis tehdä. Noh, tänään se selviää kun illalla kotiin pääsee. Malttamattomana odotan muovikääreiden poistamista ja pelin asettamista konsoliin.

JOs ei toimi, niin on ihan uus juttu. Tullu Känädästä tilattua pari peliä, mutta toimii ihan normisti. Aluevapaita tähän asti on kaikki ollu.. Tiedä sitten..
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Myös nettipeli testattu tarkemmin ja kun tuli liityttyä posseen, niin kyllähän tuo jumalata koukuttaa ihan hulluna.

Tiedänpä mitä teen viikonlopun. :)
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Onhan tuo yksinpeli aivan loistava ja myös tuo Free Roam ratsastelu ja rähinöinti possen kanssa, mutta multiplayer, ei helvetti mitä paskaa. On niin tönkköö, no samapa se oli GTA:ssa ja samaa kuraa se on tässäkin. Mikäli joku on pelkästään multiplayerin takia ostamassa tätä peliä niin älkää todellakaan vaivautuko!
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
On niin tönkköö, no samapa se oli GTA:ssa ja samaa kuraa se on tässäkin. Mikäli joku on pelkästään multiplayerin takia ostamassa tätä peliä niin älkää todellakaan vaivautuko!


GTA:n multiplayer oli tosiaan kuraa, mutta monet arvostelut ovat tätä RDR:n kohdalla tätä jopa kehuneet. Eipä sinänsä, tuskin tuota kukaan nyt pelkästään sen takia on hommaamassa.
 

Haukijärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
GTA:n multiplayer oli tosiaan kuraa, mutta monet arvostelut ovat tätä RDR:n kohdalla tätä jopa kehuneet. Eipä sinänsä, tuskin tuota kukaan nyt pelkästään sen takia on hommaamassa.

Moninpeleissä on yleensä vain yksi huono puoli, ne muut pelaajat. Valitettavaa, mutta totta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös