Rautakorpi lähtee keväällä, kuka tilalle?

  • 33 200
  • 263
Tila
Viestiketju on suljettu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Re: Re: Huomenna julkistetaan

Viestin lähetti Maffesoli

PS. Pitäisi vissiin ruveta pikkuhiljaa uskomaan, että TosiFani tietää... ;-)

Ilmeisesti kyse oli piikistä?

Kyllähän tuo Tolvasen siirto oli jo tiedossa ennen TosiFanin postaustakin ja tieto saatu varmoista lähteistä(ei iltapäivälehdistä). Kyse olikin tuosta tiedoituksesta.

Uskon kuitenkin ennemmin Santalaan ja painettuun sanaan kuin netissä nimimerkillä kirjoitettuun lähteettömään kirjoitukseen. Netissä kun sattuu vaan disinformaatiota liikkuvan niin paljon ettei lähteettömään kirjoitukseen voi suhtautua kuin suurin varauksin. Näin siis jatkossakin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
On tuo Tolvanen kuultu jo aika luotettavilta tahoiltakin, ennen tuota iltapäivälehtiuutista. Siksi pidän aika todennäköisenä vaihtoehtona. Ei kyllä pahemmin riemunkiljahduksia aiheuta, mutta katsotaan...Tällä hetkellä minua kiinnostaa tämä kausi ja menestyminen.

Alat siis pikku hiljaa hyväksymään tosiasian, että Rautakorpi valmentaa ensi kaudella Lukon sijasta Tapparaa?

Aika yllättävä valinta Lukolta. Saas nähdä, miten Tolvanen on perillä SM-liigan pelityylistä, joka poikkeaa radikaalisti ruotsalaisesta. Täällähän ei ole aikaa hautoa ja kikkailla kiekon kanssa, vaan tilaa ja aikaa on huomattavasti vähemmän. Mieshän ei ole Suomessa valmentanut miesmuistiin.
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Re: Re: Re: Huomenna julkistetaan

Viestin lähetti L4E
Ilmeisesti kyse oli piikistä?

Korkeintaan itseäni kohtaan. Olen nimittäin epäillyt kauden aikana useaan otteeseen TosiFanin tietoja, mutta aika usein ne osuvat. Epäilen niitä jatkossakin, mutta suhtaudun niihin kuitenkin vakavammin kuin monien muiden huhuihin.

Santalaa nämä sisäpiirin tiedot muuten varmaankin harmittavat, koska hän silmin nähden nauttii, kun saa kertoa jotakin yllättävää, kuten Tähtisen siirto muinoin, mutta se ei vain oikein tahdo enää millään onnistua tätä nykyä, kun tiedot leviävät maailmalle aina ennen aikojaan.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Blackie
Alat siis pikku hiljaa hyväksymään tosiasian, että Rautakorpi valmentaa ensi kaudella Lukon sijasta Tapparaa?

Mitä hyötyä tästäkin viestistä taas oli? Mitä lisäarvoa tuot tälle palstalle sillä että kyselet alanko hyväksymään joitain asioita? Minä olen pitänyt tätä koko ajan todennäköisenä, mutta aion jatkossakin odottaa kaikkien "varmojen tietojen" julkistamista. Se että Tosifani puheli jukan tapparasopimuksesta jo aikoja sitten, ei tarkoita minulle yhtään mitään. Tiesin toki, että on erittäin todennäköistä tuo lähtö. Toisin kuin sinä, minä kuitenkin odotan yleensä asiat päätökseensä ennen kuin alan niitä faktana pitämään. Tällaisissakin asioissa voi muutokset tapahtua nopeasti, ja se tieto mikä on jo jostain "sisäpiiristä" vuotanut voi vaihtua moneen otteeseen. Kannattaa pitää mielessä.

Jukan tapparasopimusta ei ole vielä julkistettu, joten tämän hetken tiedolla hän ei Tapparaa ensi kaudella valmenna. Odotan huhun muuttuvan faktaksi lähipäivien aikana, mutta todellista siitä ei tee mikään muu kuin Tapparan vahvistus asialle. Onhan se IFK:kin vielä ilman valmentajaa? Lukko sentään julkisti tulevan valmentajansa, mikä oli ihan hyvä saada nopeasti alta pois, että mies pääsee vielä joukkuetta kokoamaan ajoissa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti psychodad


Jukan tapparasopimusta ei ole vielä julkistettu, joten tämän hetken tiedolla hän ei Tapparaa ensi kaudella valmenna. Odotan huhun muuttuvan faktaksi lähipäivien aikana, mutta todellista siitä ei tee mikään muu kuin Tapparan vahvistus asialle. Onhan se IFK:kin vielä ilman valmentajaa? Lukko sentään julkisti tulevan valmentajansa, mikä oli ihan hyvä saada nopeasti alta pois, että mies pääsee vielä joukkuetta kokoamaan ajoissa.

Tappara tuskin julkistaa Rautakorven sopimusta ennen kuin Lukon kausi on pelattu. Selvältähän tuo kuitenkin vaikuttaa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti #16
Tappara tuskin julkistaa Rautakorven sopimusta ennen kuin Lukon kausi on pelattu. Selvältähän tuo kuitenkin vaikuttaa.

Niin vaikuttaa, mutta niin vaikutti viime keväänä sekin ettei Jukka enää lukkoa valmentaisi. Kaikkeen kannattaa suhtautua aina pienellä varauksella koska tilanteet elää. Kyllä se kiistaton totuuskin sieltä vielä esille tulee, siihen asti Rautakorpi on ainakin minun silmissäni sopimukseton valmentaja. Ei sillä ole merkitystä mitä pidän todennäköisenä, vaan se mikä on päivän tilanne.

Huhuja kuulee aina, ja tilanteet muuttuu...olen tässä lähiaikoina kuullut luotettavasta lähteestä että lukko yrittäisi purkaa erään pelaajan sopimusta ensi kaudesta, mutta ei tällainen huhu vaan riitä. Asia varmistuu sitten ajallaan suuntaan tai toiseen. Toki huhuja on kiva välillä kuulla, mutta ne on syytä ottaa varauksella vastaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
Se että Tosifani puheli jukan tapparasopimuksesta jo aikoja sitten, ei tarkoita minulle yhtään mitään. Tiesin toki, että on erittäin todennäköistä tuo lähtö. Toisin kuin sinä, minä kuitenkin odotan yleensä asiat päätökseensä ennen kuin alan niitä faktana pitämään. Tällaisissakin asioissa voi muutokset tapahtua nopeasti, ja se tieto mikä on jo jostain "sisäpiiristä" vuotanut voi vaihtua moneen otteeseen. Kannattaa pitää mielessä.

Jukan tapparasopimusta ei ole vielä julkistettu, joten tämän hetken tiedolla hän ei Tapparaa ensi kaudella valmenna. Odotan huhun muuttuvan faktaksi lähipäivien aikana, mutta todellista siitä ei tee mikään muu kuin Tapparan vahvistus asialle. Onhan se IFK:kin vielä ilman valmentajaa? Lukko sentään julkisti tulevan valmentajansa, mikä oli ihan hyvä saada nopeasti alta pois, että mies pääsee vielä joukkuetta kokoamaan ajoissa.

Siis oletko tosissasi?? Avasin tämän ketjun joulukuussa, koska TIESIN asiasta silloin, en arvaillut tai spekuloinut. Kuten jo aikaisemminkin sanoin, kerron jos spekuloin tai arvailen ja kerron myös sen jos TIEDÄN. Edelleen näyttää ottavan koville myöntää, että toiset vaan TIETÄÄ jääkiekosta enemmän kuin toiset ja toiset arvailevat ja toiset TIETÄVÄT. Siitä ei ilmeisesti ole epäselvää, etteikö Rautakorpi valmentaisi ensi vuonna Tappara, ainakaan muille kuin sinulle, TosiFani TIETÄÄ paremmin, niinhän lukee pian sinunkin allekirjoituksessasi.
Eikös tämän pidä mennä näin, että avasin tämän ketjun joulukuussa ja voin näin myös sulkea sen??
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani
Siis oletko tosissasi?? Avasin tämän ketjun joulukuussa, koska TIESIN asiasta silloin, en arvaillut tai spekuloinut. Kuten jo aikaisemminkin sanoin, kerron jos spekuloin tai arvailen ja kerron myös sen jos TIEDÄN. Edelleen näyttää ottavan koville myöntää, että toiset vaan TIETÄÄ jääkiekosta enemmän kuin toiset ja toiset arvailevat ja toiset TIETÄVÄT. Siitä ei ilmeisesti ole epäselvää, etteikö Rautakorpi valmentaisi ensi vuonna Tappara, ainakaan muille kuin sinulle, TosiFani TIETÄÄ paremmin, niinhän lukee pian sinunkin allekirjoituksessasi.
Eikös tämän pidä mennä näin, että avasin tämän ketjun joulukuussa ja voin näin myös sulkea sen??

Se että joku kaveri kertoo "sisäpiirin tietoa" sinulle, ei vielä tarkoita että tietäisit jääkiekosta enemmän kuin toiset. Se tarkoittaa että sinulla on valtaväestöä enemmän tietoa jonkun seuran sisäisistä asioista. Toivottavasti sinulla tuli tuossa ajatusvirhe, kukaan ei varmasti rinnasta jääkiekkotietämystä siihen mitä tietää jonkun seuran asioista.

Toki tyylisi kertoa näitä tietoja (ilman lähteitä) viittaisi siihen, että uskot ihan oikeasti tämän tiedon korreloivan jotenkin jääkiekkotietämykseesi, ja että se saisi sinut näyttämään jotenkin paremmalta. Muita syitä tällaiseen jatkuvaan huhumyllyyn on vaikea keksiä. Jos se nyt on itsetuntosi ja imagosi kannalta tärkeää että saat näitä juttuja kirjoitella, se sinulle suotakoon.

Sinä keuhkoat siinä että kaikkien pitäisi ottaa aina faktana nämä sinun tietämisesi, koska sinä TIEDÄT etkä spekuloi. Valitettavasti tämä ei riitä. Ei se Tähtinen minnekään lähtenyt ennen siirtorajaa, eikä tuo varmasti ollut ainoa tieto jossa olit hakoteillä. Minäkään en epäile etteikö Rautakorpi valmentaisi ensi kaudella Tapparaa, mutta se ei tässä vaiheessa ole vielä faktaa. Se muuttuu faktaksi vasta siinä vaiheessa kun tappara julkistaa tämän sopimuksen.

Tätä eroa olen koko ajan sinulle yrittänyt opettaa, mutta ei ole mennyt perille. Saman asian jankkaaminen tuskin muuttaa enää mitään...sinun mielestäsi tiedon pitää muuttua universaaliksi totuudeksi, kiistämättömäksi faktaksi samalla hetkellä kun sen tänne kirjoitat. Jotkut meistä taas preferoivat näyttöä asiasta. Kuten minä. Ilmeisesti se käy hirvittävän pahasti sinun itsetunnollesi, että joku julkeaa odottaa virallisia vahvistuksia asioille ennen kuin pitää sitä varmana, jos sinä olet suuressa ystävällisyydessäsi antanut meille armon ja esittänyt totuuden etukäteen. Valitettavasti joudut kärsimään tästä jatkossakin, koska minulle juorusi tulevat jatkossakin olemaan juoruja siihen asti, kunnes ne vahvistetaan julkisesti. Elä sen kanssa. Tai kerro lähteesi. Uskon kyllä tietäväni sen muutenkin.
 

Sääksi

Jäsen
Viestin lähetti TosiFani
Edelleen näyttää ottavan koville myöntää, että toiset vaan TIETÄÄ jääkiekosta enemmän kuin toiset ja toiset arvailevat ja toiset TIETÄVÄT.

Se että joku laulaa sinulle Lukon asioita ja sinä kirjoittelet niitä tänne kertoo kyllä jotakin, mutta ei sitä, että tietäisit itse pelistä enemmän.

Jos tuo sinulle tietoja kertova henkilö on Lukon organisaatiosta ja jos hän tietää tietojensa päätyvän tänne, niin toivon hänelle lähtöpasseja sydämeni pohjasta.
 
Viestin lähetti Sääksi
Jos tuo sinulle tietoja kertova henkilö on Lukon organisaatiosta ja jos hän tietää tietojensa päätyvän tänne, niin toivon hänelle lähtöpasseja sydämeni pohjasta.

Samaa mieltä.

Ja TosiFani voisi miettiä sitä, ettei meitä välttämättä edes kiinnosta nuo sinun "tietosi", joiden kuuluttaminen täällä vaikuttaa lähinnä halulta päteä, ja pönkittää oma egoasi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
Se että joku kaveri kertoo "sisäpiirin tietoa" sinulle, ei vielä tarkoita että tietäisit jääkiekosta enemmän kuin toiset...

Toki tyylisi kertoa näitä tietoja (ilman lähteitä) viittaisi siihen, että uskot ihan oikeasti tämän tiedon korreloivan jotenkin jääkiekkotietämykseesi, ja että se saisi sinut näyttämään jotenkin paremmalta...

Sinä keuhkoat siinä että kaikkien pitäisi ottaa aina faktana nämä sinun tietämisesi, koska sinä TIEDÄT etkä spekuloi. Valitettavasti tämä ei riitä. ..
.
Valitettavasti joudut kärsimään tästä jatkossakin, koska minulle juorusi tulevat jatkossakin olemaan juoruja siihen asti, kunnes ne vahvistetaan julkisesti. Elä sen kanssa. Tai kerro lähteesi. Uskon kyllä tietäväni sen muutenkin.

Seurattuani sinun kirjoittelua, tiedän, että tiedän enemmän jääkiekosta kuin sinä. En vain kuuntele Lukon pelejä radiota tai katsele televisiota, olen joskus kaukalossakin tai sen ulkopuolella.

Jos TIEDÄN jotain, kerron sen TIETONA, jos taas spekuloin, niin kerron senkin. Vetoat jatkuvasti lähteisiin, niitä on ja kerron joitain tietojani. Ovatko lähteeni luotettavia?? Sinun pitää päätellä se.

Mutta jätän tämän otsikon rauhaan, koska otsikko on jo käsitelty...

PS. En väittänyt Tähtisen lähtevän, vaan häntä oli kehoitettu etsimään uusi seura, ei löytynyt.

PS2. Et pysty valittettavasti opettamaan minulle mitään.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani
Seurattuani sinun kirjoittelua, tiedän, että tiedän enemmän jääkiekosta kuin sinä. En vain kuuntele Lukon pelejä radiota tai katsele televisiota, olen joskus kaukalossakin tai sen ulkopuolella.

Kyllä minäkin joskus kaukalon ulkopuolelle eksyn, mutta jääkiekkotietämykseen se auttaa hyvin vähän. Lajin seuraaminen yleisellä tasolla auttaa. Minä en tiedä kuinka paljon ja laajalti sinä lajia seuraat, etkä sinä tiedä paljonko minä, joten tämä spekulointi on täysin turhaa.


PS2. Et pysty valittettavasti opettamaan minulle mitään.

En varmasti. Pipettiin ei ämpärillä kaadeta.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
Sinä keuhkoat siinä että kaikkien pitäisi ottaa aina faktana nämä sinun tietämisesi, koska sinä TIEDÄT etkä spekuloi. Valitettavasti tämä ei riitä.

Anteeksi kevyt off-topic, mutta haluan sen verran puolustaa Tosifania, että en ole koskaan tätä palstaa seuratessani huomannut, että kyseinen kirjoittaja olisi erehtynyt kun vaan on maininnut asiat varmoina. Uskon, että Psychodadkin tämän asian tiedostaa, mutta haluaa vain jankuttaa samaa "jonkun kirjoittajan tiedot ei välttämättä ole totta"- tarinaa. Toivottavasti silloin kun Psychodad on seurannut palstaa kauemmin ja pääsee eroon rookie statuksestaan hän huomaa, että asiat jotka Tosifani kirjoittaa FAKTOINA myös sitä ovat. Tähän asti ainakin ovat olleet 100%:n teholla ja on mukava, että hän jakaa tietoa täällä ennen kuin media tekee sen muualla. Kyllähän kiekko ainakin minua sen verran aina kiinnostaa.

Jep, se siitä. Nyt suljen suuni ettei koko ketju mene enempää perseelleen.
 
Koska Rautakorven seuraaja on jo julkaistu ja keskustelu tässä ketjussa viimeisten viestien osalta on jo täysin pois raiteiltaan, ketju menee lukkoon. Pienenä vinkkinä sanottakoon, että tätä nimimerkkien välistä väittelyä ei kannata jatkaa muissa ketjuissa.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös