PS4: NHL16 – EASHL – HC Jatkoaika

  • 9 089
  • 90

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytyiskö tänään pelaajia klo 17 jälkeen? Linjoille vaan kaikki jotka kykenee - itse silloin pelailemassa, jos vaan saadaan porukkaa kasaan.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo itellä tää viikko taas vähän nihkeetä pelailulle, kun töitä riittää. Mutta ensi viikolla taas riittää aika iltasella pelaa. Nii ja jos mua näkyy Netflix niin yleensä en ole itse paikalla vaan mimmi kattelee siel kotisohvalla jotain sarjoja :p
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pistin hakemuksen. psn: DIDuSAYbag
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen illalla pelattiin muutama matsi, joissa maalinteko tuotti lievästi sanottuna pientä tuskaa. Peli kulki, mutta kiekot kulkivat lähinnä maalin ohi..

Tänään illemmalla tarkoitus muuttaa eilisen kurssia, eli porukkaa linjoille vaan! Itse tähtäilen pelaamaan joskus 20-21 välillä.

@Ranksu hyväksyn pyyntösi viimeistään illalla, jos en ehdi ennen sitä pleikan äärelle.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
21:00 voisin tulla sukulan kikkailujen jälkee, tekemään niitä saataman maaleja! Olihan aika surkuhupasta eiliset maalin teot
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Liittyisin mielellani mutta olen aiemmin yrittanyt pelata suomalaisessa joukkueessa, ja lagi atlantin yli tekee pelaamisestani suomalaisilla servereilla taytta paskaa.

Toivottavasti tulee HC jatkoaika joskus vastaan :) Onnea matkaan!
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Olisiko kohtapuoliin pelaajia? Roikun pukukopissa jonkin aikaa, jospa muutkin eksyy.
 

Roomalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets, TPS
Vieläkös joukkueessa olisi tilaa luotettavalle puolustajalle? LD,RD molemmat sopii. PSN: ekkie27. Pistin liittymispyynnönkin jo.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama päivä tuli oltua reissussa, joten en ole pleikan äärelle ehtinyt. Tänään yritän hieman myöhemmin päästä pelailemaan ja käyn hyväksymässä liittymispyyntöjä.

Yritän päästä pelailemaan tuossa klo 21 aikoihin, joten silloin sitten vaan muutkin linjoille!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kaivattais pelaajia linjoille, myös uusia mahtuu mukaan!

Kaksi pelaajaa olisi valmiina, ainakin 1-2 olisi hyvä saada vielä mukaan..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Välillä pelaajia riittää oikein hyvin, välillä ei meinaa saada porukkaa kasaan. Kommunikaation puutteen takia ei vaan pelaajat meinaa osua samaan aikaan linjoille..

Lisää jengiä kyllä mahtuu mukaan, niin päästäisiin pelaamaan enemmän.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meitsi on tänään linjoilla vihdoinkin, että ilmoitelkaa aikoja tänne jos on tulossa porukkaa pelailemaan.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tätä kirjottaessa meitä on 5. Yksi mukaan vielä ennen illan peliä!
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulkaahan pelaamaan.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Klo 13 pelaajia linjoille!! Be there! Kaks on jo, lisää tarvitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös