PS4: NHL16 – EASHL – HC Jatkoaika

  • 9 095
  • 90

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laitoin liittymispyynnön nyt tulille! Toivottavasti joku pääsee hyväksymään pian, jos siellä kerran pelit jo käynnissä :)
En ihan heti huomannut pyyntöäsi, kun oli pelit kesken. Nyt kuitenkin hyväksytty. Pelit tältä päivältä ovat varmaankin jo pelattu, mutta huomenna jatkuu!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikkien täällä ilmoittautuneiden liittymispyynnöt on hyväksytty. Taitaa olla kolme pyyntöä hyväksymättä, koska heistä ei ole täällä mitään kuulunut (enkä siis voi tietää ovatko jatkiksesta). Jos olet pyynnön lähettänyt ja sitä ei ole hyväksytty, niin ilmoitteletko täällä PSN-tunnuksesi, jotta voin pyynnön hyväksyä.

Joukkueessa on nyt 13 pelaajaa, joista 8 on käynyt myös pelaamassa. Pelejä on pelattu 3-5 pelaajan voimin, pääasiassa pelaajia on ollut 4.

Tässä joukkueen statsit ja tiedot EA:n sivuilla: https://www.easports.com/nhl/clubs/ps4/HC JATKOAIKA
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Oletteko perinteisesti käyttänyt jotain tiettyä kellonaikaa, kun pelit alkaa vai aloittaneet silloin, kun on sopivasti sattunut olemaan porukkaa linjoilla? Olisi hyvä jos sovittaisiin joku tietty kellonaika, niin ei tarvisi sitten ihmetellä, että tuleeko sitä porukkaa vai ei.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole ollut mitään tiettyä kellonaikaa. Kun olen itse ollut valmis pelaamaan, niin olen laitellut viestejä onlinessa oleville pelaajille ja sitä kautta saatu pelit käyntiin.

Tämä onkin varmasti hienoinen ongelma, ettei tiedetä milloin pelataan, kun pitäisi saada samaan aikaan useita pelaajia mukaan. Tietty kellonaika on vähän haastava, kun ei tiedä mikä kaikille parhaiten sopisi. Jos vaikka heitän että klo 18 pelaamaan, niin voisi olla että suurin osa pääsisi vasta klo 20 paikalle.

Tänne ketjuun voi laittaa viestiä, kun olisi itse valmis pelaamaan. Tämän voi tehdä jo ennakkoon, jos tietää monelta pääsee pelailemaan. Tämän lisäksi sitten katsoo pelissä, että ketkä ovat online ja laittaa heille pleikan välityksellä viestiä.

Itse pääsen tänään pelailemaan ehkä klo 21 aikoihin, kun CHL-pelit on pelattu.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Harmi ettei tässä voi liittyä useampaan joukkueeseen. Tuossa mun nykyisessä jengissä ei oikein ole pelit maistunut kenellekään tähän mennessä, vaikka itse olisinkin ollut pelipäällä vaikka joka päivä. Jos tuosta nyt ei tule lasta eikä paskaa lähiaikoina, niin laittelen teille päin liittymispyyntöjä. Kaikki pelipaikat sopii - paitsi maalivahti. Puolustuspeliin, syöttelyyn ja vittumaisuuteen rakentuu tuo oma pelityyli, joten mitään maaliruiskua ei kannata odotella, jos rinkiin lähden mukaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harmi ettei tässä voi liittyä useampaan joukkueeseen. Tuossa mun nykyisessä jengissä ei oikein ole pelit maistunut kenellekään tähän mennessä, vaikka itse olisinkin ollut pelipäällä vaikka joka päivä. Jos tuosta nyt ei tule lasta eikä paskaa lähiaikoina, niin laittelen teille päin liittymispyyntöjä. Kaikki pelipaikat sopii - paitsi maalivahti. Puolustuspeliin, syöttelyyn ja vittumaisuuteen rakentuu tuo oma pelityyli, joten mitään maaliruiskua ei kannata odotella, jos rinkiin lähden mukaan.
Toisella tunnuksella toki pääsisi mukaan, mutta sekin perkule vaatii nykyään sitten toisen Plus-jäsenyyden..

Mutta mukaan vain jos siltä näyttää. Pelejä meillä tuntuu olevan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän. Itselläni ainakin on kovat pelihalut, mutta arkena työt tuppaa viemään kaiken ajan pelailulta.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Toisella tunnuksella toki pääsisi mukaan, mutta sekin perkule vaatii nykyään sitten toisen Plus-jäsenyyden..

Mutta mukaan vain jos siltä näyttää. Pelejä meillä tuntuu olevan jatkuvasti vain enemmän ja enemmän. Itselläni ainakin on kovat pelihalut, mutta arkena työt tuppaa viemään kaiken ajan pelailulta.
Mulla hieman sama tilanne. Viikolla töissä klo 16 asti, ja sen jälkeen pitäisi ehtiä muutamana iltana salille ja säbäpeleihin torstaina. Mutta viikolla iltaisin aikaa 2-3 h ja vloppuna (pe ja la) sitten paremmin aikaa pelailuun.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
8 pelaajaa online. Pistetääs peliä pystyyn.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse meinasin tänään tuossa klo 17 jälkeen käydä katsomassa, jos löytyisi porukkaa pelailemaan. Eli mukaan vaan, jos kykenee!
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulen myös mukaan klo 17.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä on pelailemassa jälleen liigakierroksen jälkeen ja tietääkseni muitakin tulossa. Eli sinne vaan muutkin mukaan, niin ei tarvitse vajaalla kentällisellä pelata!
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Pyyntö laitettu.

PSN ID: Mazemon89
Paikat: LW, RW, LD, RD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös