PS3: Jatkoaika - Olympiaturnaus

  • 10 483
  • 150

moge

Jäsen
Huomenna oon online sitten varmaan joskus klo 15.00.

Ja mitäs mä mun pätkimiselle? Muissa peleissä ei lagaa paitsi näissä joissain liigapeleissä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistutetaan vielä:

Tänään 3.3 klo 18.00 pitää olla kaikilla pelit pelattuna! Ei tätä liigaa jaksa koko elämää vääntää. Ei siellä montaa peliä taida kenelläkään olla pelaamatta joten ei voi olla vaikea saada sovittua pelejä.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoitan et en kerkee. Töissä klo 18 asti ja sen jälkeen a-junnujen pelii. Eli ei toivoa et sais pelejä pelattua.

No voi perse. Sulla oli vissiin yks peli pelaamatta, muistatko ketä vastaan se oli? Koska joitain tuolta karsin veke varmaan, jos ei saa pelejä pelattua. Katotaan kuuden jälkeen miten jengi on saanu pelattua.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei toi deadline nyt niin minuutilleen ole. Jos pelejä saa sovittua sillee, että menee vähän yli kuuteen niin ihan sama. Kuhan sais pelattua kaikki. Karsin ensimmäisinä pois pelaajia joilla ei ole mahdollisuutta playoffeihin (siis niitä jotka eivät saa pelejään pelattua.) Niin kärkipään jengeillä on mahdollisuus saada pelit pelattua jos sattumalta on juuri niitä jengejä vastaan pelaamatta.
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Reilut pari tuntia olin onlinessa eikä Latviaa taikka Kuubextraa näkynyt, joten mulla näemmä jäi pari peliä pelaamati.

Linjoilla ollaan, tule nyt jos kerkeet.

Edit: Nyt täytyy mennä. Multa jää siis yksi peli nähtävästi uupumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Yksi peli jäi nyt sitten pelaamatta Kanadalta. Ei tosin vaikuta sijoitukseen kun sarjataulukossa on 3 pistettä molempiin suuntiin seuraavaan joukkueeseen. Wod:lle (Ruotsi) koitin huudella, jos peli olisi vielä saatu aikaan, mutta eipä näemmä onnistunut.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pelaajia karsittu ja pleijarit saadaan käyntiin. Otteluparit ovat seuraavat. ja äkkikuolemaperiaatteella mennään.

Visnovsky(Slovakia) - Lanttulaatikko(Saksa)

mirrorland(Kanada) - LLcoolP99(Sveitsi)

ekkiv(Venäjä) - B-Eagle(USA)

NUPENVIINA(Latvia) - CalciChew69(Suomi)


Sit pelaamaan ! =)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Millos Body Check/mirrorland haluat pelata pelin pois? Tänään käy n. 2130 saakka. Huomenna sitten vähän huonommin. Laita vaikka yv:llä aikoja.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehtiskö NUPENVIINA tulla pelaamaan tuon puolivälierän pois milloin? mulle kävis heti.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Tänään olen paikalla 17.15 eteenpäin, jolloin voin pelata. Mukavaa päästä vihdoinkin loppusuoralle näissä peleissä! :-) Kaikille onnea kuolemanpeleihin.

e: Voi perse, unohtui eilen aivan kokonaan ilmoittaa, että lähdin ulkoilemaan ja samalla ostoksille, kun tuli voitettua rahaa jonkinverran. Pleikka oli päällä, mutta omistaja oli jossain aivan muualla... Anteeksi Saksa (vai ketä vastaan pitikään pelata), tänään olen varmasti paikalla ja voin pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NUPENVIINAN Latviaa vastaan Suomella äsken. 4-1 voitto. Tasaista vääntöä, Suomella ehkä paremmat maalipaikat. Hagman iski ekassa vaihdossa ranteella alapesään 1-0. Tasoitus tuli alivoimalla pakiston hölmöillessä.. Koivun Mikko pisti Leijonat johtoon hyvällä lämärillä b-pisteeltä. 3-1 oli aika nätti maali, eka Koivu kynäs pari jätkää ja antoi namupassin Hagmanille joka pistä kolmen tolpan kautta sisään. 3-1. Saku kaunisteli numeroita ajassa 59.59 ohjaamalla kiekon längistä sisään. Kiitos pelistä!
 

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
NUPENVIINAN Latviaa vastaan Suomella äsken. 4-1 voitto. Tasaista vääntöä, Suomella ehkä paremmat maalipaikat. Hagman iski ekassa vaihdossa ranteella alapesään 1-0. Tasoitus tuli alivoimalla pakiston hölmöillessä.. Koivun Mikko pisti Leijonat johtoon hyvällä lämärillä b-pisteeltä. 3-1 oli aika nätti maali, eka Koivu kynäs pari jätkää ja antoi namupassin Hagmanille joka pistä kolmen tolpan kautta sisään. 3-1. Saku kaunisteli numeroita ajassa 59.59 ohjaamalla kiekon längistä sisään. Kiitos pelistä!

Tahmeeta oli mun osalta, mikä johtu varmaan ihan joukkueesta ja pienoisesta darrasta. Pääsepähän Latvian pojat vihdoinki kotiin sieltä Vancouverin räntäsateesta.

Kiitos kaikille peleistä, hyviä vääntöjä oli. Ja pääsin ihan hyvin pistämään kampoihin tällä rupusakilla.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites noi muut puolivälierät etenee? Ainakin Visnovskyllä ja Lanttulaatikolla on pelaamattat, kuten myös mirrorlandilla ja LlcoolP99:lla. Millon ehditte ?
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tuli hyvää kyytiä Kanukeilta. Vitutti koko matsin kun pientä eläintä. Ei vaan ollut saumaa millään osa-alueella, esimerkkinä vaikkapa aloituksessa ekassa erässä 12-0.

Loppunumeroissa 5-0 ei ole yhytään liikaa. Kiitokset osallistujille ja hyviä pelejä!
 

Katkarapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, MyPa
Viimeinenkin välieräjoukkue on nyt sitten ratkennut Saksan hävittyä Slovakialle 1-3. Slovakia oli juuri ratkaisevan paljon edellä joka osa-alueella ja meni jatkoon täysin ansaitusti.

Kokonaisuudessa ihan ok kisat Saksalta. Ei nyt juurikaan venytty, muttei täysin flopattukkaan. Puolustuspeli toimi jotenkuten, mutta maalinteko oli kyllä sitten taas todellista tervanjuontia.

Kiitokset kaikille peleistä!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välierä pelattu Suomi-Slovakia. Kitkerä 4-3 tappio. Slovakia vei Suomen hitaita pakkeja miten tahtoi, mutta leijonat nousi tasoihin vajaa 4 minsaa ennen loppua. Vituttavinta tässä oli se, että Slovakit tuli ja teki 30 sekkaa ennen loppua voittomaalin. No parempi voitti, siitä ei sanaakaan. Kiitos matsista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös