Positiivisuusketju

  • 2 159 652
  • 11 078

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
+++ Lauri Tukosen maali
++ Konsta Mesikämmen
+ Lassi Lehtinen
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Positiivista on, että ässät jäi pisteitä :) "sarkasmi"

olen oppinut tuolta naapurin puolelta tämän, vaikka sillä ei ole vitunkaan merkitystä, mitä köyhä pikkuveli touhuaa...
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Positiivista on, että ässät jäi pisteitä :) "sarkasmi"

olen oppinut tuolta naapurin puolelta tämän, vaikka sillä ei ole vitunkaan merkitystä, mitä köyhä pikkuveli touhuaa...

Tiedätkö mikä ero on Lukon kannattajalla ja ässien kannattajalla?

Noh...Lukon kannattajalle on tärkeintä, että oma joukkue voittaa. ässien kannattajalle tärkeintä on, että Lukko häviää ja toisena tulee oman joukkueen voitto.

Perustuu empiiriseen tutkimukseen joka alkoi 1998.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tiedätkö mikä ero on Lukon kannattajalla ja ässien kannattajalla?

Noh...Lukon kannattajalle on tärkeintä, että oma joukkue voittaa. ässien kannattajalle tärkeintä on, että Lukko häviää ja toisena tulee oman joukkueen voitto.

Perustuu empiiriseen tutkimukseen joka alkoi 1998.

Tämän voin allekirjoittaa, vielä pidemmältä ajalta havainnoituna. Sen huomaa myös kaikista hankinnoista, raumalaisia ei kiinnosta mitä Porissa puuhataan.

Luulin, että mestaruus 2013 olisi tätä asetelmaa muuttanut, mutta ei todellakaan. Siinä mielessä raumalaiset ovat ylpeitä omistaan ja keskittyvät omaan tekemiseen, vaikka meilläkin omat ongelmamme on.
 

Ministeri

Jäsen
Ulkopuolisena osallistun keskusteluun, en ole raumalainen, enkä porilainen, mutta tässä asiassa olen samaa mieltä raumalaisten kanssa.
Jostain syystä porilaisia on aina kiinnostanut Lukon asiat enemmän kuin oman joukkueen asiat.
Ymmärrän kuittailun suuntaan jos toiseen, mutta tuntuu joskus, että porilaisilla on joku pakonomainen tarve siihen.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021

:D

Toisinsanoen raumalaisilla on isoveljen mentaliteetti. Isoveljen ikä ja isoveljen resurssit.

Ässillä taas isoveljen menestyminen. Siitä ei pääse mihinkään.

Kuitenkin näillä tuloksilla julistan Lukon ja raumalaiset tuloksella 3-1 viralliseksi isoveljeksi.

Asiasta ei voi valittaa ja se on lainvoimainen heti.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisinsanoen raumalaisilla on isoveljen mentaliteetti. Isoveljen ikä ja isoveljen resurssit.

Ässillä taas isoveljen menestyminen. Siitä ei pääse mihinkään.

Joo jos menestys määritellään yksinomaan mestaruuksien määrällä. Ässät ei ole tainnut viimeisenä neljänä keväänä olla kertaakaan puolivälierissä. Sen olen huomannut, että kun tosipelit alkavat ja Ässät on jo kesälomalla, niin ei porilaisia kiinnosta mikään muu kuin se, että kunhan Lukko ei etene päätyyn asti.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Mielenkiintoista.

Ässäfaneja kiinnostaa enemmän Lukon asiat kuin oman jengin asiat? Toisin sanoen väitätte siis Ässäfanien katsovan enemmän Lukon pelejä kuin Ässien. C'mon, joku taso nyt.

Joo jos menestys määritellään yksinomaan mestaruuksien määrällä. Ässät ei ole tainnut viimeisenä neljänä keväänä olla kertaakaan puolivälierissä. Sen olen huomannut, että kun tosipelit alkavat ja Ässät on jo kesälomalla, niin ei porilaisia kiinnosta mikään muu kuin se, että kunhan Lukko ei etene päätyyn asti.

Niin, raumalaisethan eivät toivo Ässien tippumista playoffeissa...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jostain syystä porilaisia on aina kiinnostanut Lukon asiat enemmän kuin oman joukkueen asiat.
Ymmärrän kuittailun suuntaan jos toiseen, mutta tuntuu joskus, että porilaisilla on joku pakonomainen tarve siihen.

Tuolle on joku nimikin, olisiko alemmuudentunne, tai pelko siitä, että Lukko pärjää vielä joskus?
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuolle on joku nimikin, olisiko alemmuudentunne, tai pelko siitä, että Lukko pärjää vielä joskus?
Tuollaista pelkoa ei ole ollut eikä sitä tule. Lukkohan ei ikinä ole pärjännyt sm-liigassa, enkä usko että tuolla osaamisen tasolla jota olen kohta 40 vuotta seurannut tuleekaan pärjäämään. Uskoisin että Raumalla puristaa nuppia enemmän se, että Porissa vaan osataan asiat paremmin. Joten keskittykääs nyt ostelemaan noita muitten jalostamia pelaajia. Vinkkinä vois sanoa, että kannattaisi ostaa nää jo keväällä, jotta sitten Raumalaisessa kauden huipentumassa, eli pitsissä pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kertoo kaiken oleellisen tietyistä tyypeistä, jotka tulevat lässyttämään toisen joukkueen ketjuihin ihan silkkaa pas***. Ei kannata välittää, vaan antaa heidän elää omassa pikku kuutiossaan. Säälittäviä pössöjä.
 

Guru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ramstedt pelaa kyllä tosi fiksusti ja lukee peliä hyvin. Varmasti hyödyllinen keväällä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Niin, raumalaisethan eivät toivo Ässien tippumista playoffeissa...
Olin itse ainakin henk.koht. onnellinen Ässien 2013 mestaruudesta ja jopa toivoin että menevät päätyyn asti. Myös -06 olin Ässien puolella. Rakas kilpakumppani kuitenkin kyseessä
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ehkä tää on nyt se kuuluisa huono vaihe. Keväällä pitkä voittoputki, eiks niin?
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mun mielestä Konsta Mesikämmen on ollut todella positiivinen yllätys, mitä nyt näitä kolmea peliä on tullut seurattua. Hyvin liikkuva ja miehekkäästi pelaava pakki, joka on tullut toivottavasti jäädäkseen Lukko puolustukseen.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mesikämmenen voisi kiinnittää oikesti muutamaksi vuodeksi. Mäkinen saa pysyä Keuruulla Lukko sopimuksensa loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös