Porin Ässät – kultaa keväällä 2013 videoita

  • 38 395
  • 94

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Viimeinen finaaliottelu Jussi Ahon selostamana kokonaisuudessaan. http://www.youtube.com/watch?v=P-Rdv4qfwHU. Siis vain ääni, ei kuvaa. siitä vaan fiilistelemään.
Jos joku löytää ton koko ottelun jostain niin laittakaa heti linkkiä tänne.
Vihdoinkin kuulin tuon Ahon sekoilun lopussa, kiitos siitä.

Miten mahtaa olla laillisuuden laita jos youtubeen uppaa videon viimeisestä ottelusta. Ottelu on Nelonen Pro:n lähetys mainoksineen päivineen.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten mahtaa olla laillisuuden laita jos youtubeen uppaa videon viimeisestä ottelusta. Ottelu on Nelonen Pro:n lähetys mainoksineen päivineen.

HEP! Onko siis koneella digitaalisessa muodossa? Et sattuis jakamaan jostain pilven/torrentin kautta mulle. Tahtoo kopion tosta matsista hyllyyn.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Miten mahtaa olla laillisuuden laita jos youtubeen uppaa videon viimeisestä ottelusta. Ottelu on Nelonen Pro:n lähetys mainoksineen päivineen.

Just siksi kyselen, että jos se sinne ilmestyy, niin saattaa hävitä suht nopeesti sieltä. Pitää nopeesti napata talteen. Muidenkin kanavien kautta otetaan kyllä vastaan!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Silmäilen tässä vähän vaihtoehtoja vielä. Jos se jollain sattuu olemaan jo jossain jaossa niin linkkiä vaan innokkaimmille.

Nevö föget -06 pelejäkin taitaa löytyä kymmenkunta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ässien ja Tapparan 6. ja ratkaiseva finaalilähetys Jimiltä

No niin, näyttää siltä että mestaruuden ratkaissut 6. ottelu Ässät-Tappara olis nyt onnistuneesti pakattu ja läiskäty pilvipalvelimelle. Halukkaat saa yksityisviestillä kysellä latauslinkkiä.

Sanotaan vielä sen verran että ohjelmia on kolme kappaletta, ja ne on Jimin jälkilähetyksestä. Eka pätkä pitää sisällään itse ottelun. Mukana ovat ikävä kyllä myös mainokset mutta ei erätaukohöpinöitä. Pituus vajaa 2 tuntia. Toinen pätkä sisältää haastatteluita, Tapparan palkitsemiset ja Raannan palkitsemisen. Pituus 25 minuuttia. Kolmas pätkä sisältää Ässien palkitsemiset, haastatteluita, pukukoppipätkää ja fiilistelyä. Pituus 18 minuuttia.

Tässä vielä ottelusta napatut tarkemmat laatutiedot:
Format : MPEG-TS at 3 063 Kbps
Length : 2.50 GiB for 1h 56mn 38s 920ms

Video #0 : MPEG Video at 2 685 Kbps
Aspect : 720 x 576 (1.778) at 25.000 fps

Audio #0 : MPEG Audio at 224 Kbps
Infos : 2 channels, 48.0 KHz

Pakattu .rar-paketeiksi, helppo purkaa vaikkei olisi ennen konetta edes käyttänyt. Kokoa yhteensä 2,79 gigaa.

Edit: Tarkennuksena vielä että tämä ei ole minun itseni nauhoittama, jaan jonkun muun tekemää tavaraa. Kiitokset nauhoittajalle!
 
Viimeksi muokattu:

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Muokkasin tuohon aloituspostaukseen kaikki tähän ( paitsi sen yhden joka oli Ässien sivuille linkattu, en jostain syystä saanut toimimaan ) ketjuun tulleet videot.

Ikuinen papukaijamerkki sille ketä saisi koko ottelun / loppuhetket videomuotoon Jussi Ahon selostuksella...

"Tämä on tässä! Se on täällä niin kuin olla ja............ VOI!"
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juuri eilen kuuntelin Jussi Ahon 24.4. finaaliselostuksen. Kyllä tuli kylmiä väreitä, kun Jussi hehkuttaa.
Yhdyn Lätkäjopen kainoon toiveeseen, että nyt todellakin paikallinen jannemakkonen voisi editoida Jussin selostuksella videon kaiken patakansan nähtäville ja kuultaville.
 

Hakki75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi taivas! Oon katsellut näitä videoita, ja muitakin videoita sinäputkesta. Pienissä kaljoissa vedetään, (loma alkoi eilen) ja itketään jälleen aivan valtoimenaan. On tää kova juttu!! Tästä saadaan tekosyy moneen asiaan tänä kesänä!

Pakko nauttia tästä suurimmasta orgasmista, mitä oon urheilun takia saanut!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jos mä nyt osasin niin lisäsin tuonne pilvipalvelimelle videon Ässien kultajuhlista. Videon laatu ei ole mikään huippu hyvä mutta kyllä siitä selvää saa, 1366x768 pikseliä. Kesto on 42:18 minuuttia ja se on Ylen tuotantoa. Video sisältää pelaajien esittelyn, mutta siinä ei ole vierailevien artistien esityksiä muita kuin asiaan kuuluvat Isomäen legenda ja Patasydän.

Latauksen pitäis onnitua samalla linkillä kuin aiemminkin. Jos joku halukas nuo videot vielä haluaa niin YV:llä voi kysellä latauslinkkiä.

Tämäkään ei ole minun nauhoittamani joten kiitokset alkuperäiselle jakajalle.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei keltään sattuis löytymään noita finaalipelejä? Mielellään vielä studioiden kanssa, mutta kelpaa kyllä ilmankin.

Laitan nyt samaan vielä että: Game7 Ässät-Sport, jos joltakin löytyy tuo matsi vielä niin olisi helvetin hienoa katsoa se uusiksi!
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ei keltään sattuis löytymään noita finaalipelejä? Mielellään vielä studioiden kanssa, mutta kelpaa kyllä ilmankin.

Laitan nyt samaan vielä että: Game7 Ässät-Sport, jos joltakin löytyy tuo matsi vielä niin olisi helvetin hienoa katsoa se uusiksi!
Ei ole kuin tuo viimeinen peli. 2006 MOI on useempikin peli tallessa paskalla laadulla.

Onko Sport-sarjasta edes olemassa videotallennetta ja missä sitä olisi esitetty?
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Eikös silloinen urheilukanava sen esittänyt? Tuon Game7 siis...

Esitti. Mulla oli se pitkään digiboxin kovalevyllä tallennettuna mutta kovalevy sanoi vuosi sitten itsensä irti.
 

JTK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Kama
Esitti. Mulla oli se pitkään digiboxin kovalevyllä tallennettuna mutta kovalevy sanoi vuosi sitten itsensä irti.
Mullakin on ollut jo neljä vuotta se digiboksin kovalevyllä. En tosin ole varma onko enää, kun rouva vähän siivoili boksin muistia. täytyypi tarkastaa...
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirveen ihania videoita ja JussiAhoja.

Onko kellään videotallennetta 4pro lähetyksen alusta, pelin alustuksesta studiossa yms. muuta ennenkuin kiekko tippui jäähän.

Koska lähetys alkoi, kuuluiko Veljeydyt live-lähetyksessä, tämähän minua kiinnostaa. Katselin kyllä pelin neloselta mutta muistikuvat ovat enemmän pelin lopussa.

Koittanut kaivella nimenomaan noita ennen peliä olleita studio-osuuksia mutta en ole löytänyt jostain syystä kuin pelin loppuhetkiä ja koosteita maaleista ja jostain juhlista :)
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo Hitler kuulee ässien mestaruudestä-video on kyllä LOISTAVA, nauroin vedet silmissä kun ekan kerran näin :)
Mutta mutta, tässä vielä muutama...

Ässät - Kultajuhlaa kauppatorilla 2013 - YouTube
Ässät @Bar Kino 24.4.2013 - YouTube
Elä Ässien kultajuhlat uudelleen - katso kooste tästä | Yle Uutiset | yle.fi )

Kyllä vaan kuulkaas palstaveljet -ja siskot on IHANAA katsella näitä videoita.. Aina vaan uudelleen!

Edit. Bar Kino-video onkin ollut jo muutamaan otteeseen täällä, pahoittelut.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös