Pokauslauseet

  • 260 626
  • 810

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mä voisin joskus väsätä sellaisen listan pokauslineista mitä ei ainakaan kannata käyttää. Tosin saattaisi olla ettei mahtuisi yhteen viestiin.

Ja siis ne olisi sellaisia mitä oon itse käyttänyt.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
"Voinks mä tulla sun luo yöks?" Ystävänpäivänä tulee 10kk siitä kun tuntematon nainen tuon minulta kysyi. Yhdessä on asuttu toukokuun lopusta asti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moderaattorikin jää nopeasti, kun tulee vastaan "Minä olen Jatkoaika!"
Minä vien kaikilta kaiken, kun tippua rysähdän katon läpi, ja pölyn hälvettyä makaan lattialla X-asennossa huutamassa "MINÄ OLEN VIISINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN!"
 

Hakki#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Joskus -90 luvun alussa olin duunikaverin häissä. Loppuillasta joku itselleni tuntematon daami tuli luokseni ja sanoi: " ollaan lähdössä tyttöjen kanssa jatkoille ja sulla on minuutti aikaa puhua itsesi mukaan".
Harmikseni en enää muista mitä vastasin, mutta en herännyt seuraavana aamuna poikamiesboxistani.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaverin puolesta kyselen, että olisko hänen kannattanut tarttua täkyyn, kun pubiruusu istui yllättäen syliin ja kujersi: "Sinä olet ihan Matin ja Tepon näköinen!"
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Onko sulla kotona USB-C laturia?" Oli kerran erään kaverin kysymys kun olimme baarissa. Onnistuin jotenkin olemaan vastaamatta "Kyllä täällä baarissakin voi ladata puhelinta" tmv. ja ilta jatkui kotonani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös