Playoffs 2023 välierät: Ilves (2.) – Pelicans (4.)

  • 169 869
  • 1 508

Kumpi menee finaaliin?

  • Ilves

  • Pelicans


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nälkäkasvaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tämmösiin viitti edes vastata enää mitään. Hohhoijaa. Luetun ymmärtäminenkin täysi nolla. Ens viikolla selviää miten käy. Minä en toivo Tapparalle mestaruutta todellakaan.

Omasta mielestäni vain muut välieräjoukkueet oli tänä vuonna tosi huonoja välieräjoukkueiksi.

Kumminkin kattelin jokaisen Ilves-Pelicans sarjan ottelun ja kumpikaan joukkue ei vakuuttanut ei sitten millään lailla.

Jos tekstin ymmärtäminen on noin vaikeaa, niin tuskin ymmärtää pelistäkään yhtään mitään.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ei tämmösiin viitti edes vastata enää mitään. Hohhoijaa. Luetun ymmärtäminenkin täysi nolla. Ens viikolla selviää miten käy. Minä en toivo Tapparalle mestaruutta todellakaan.

Omasta mielestäni vain muut välieräjoukkueet oli tänä vuonna tosi huonoja välieräjoukkueiksi.

Kumminkin kattelin jokaisen Ilves-Pelicans sarjan ottelun ja kumpikaan joukkue ei vakuuttanut ei sitten millään lailla.
Täysin erimieltä tuosta välierien joukkuiden huonoudesta, siellä taitaa vaan painaa tässä tapauksessa oman suosikin tippuminen liikaa ja se sumentaa arvostelukykyä. Tapparaan jos muita verrataan, niin joo, aika iso on ero ollut kaikkiin muihin joukkueisiin tällä kaudella, mutta finaaleissa tapparakin on osoittanut heikot hetkensä ja että sekin on lyötävissä (vaatii toki nappipelin, mutta niinhän se on tässä vaiheessa kautta aina).

Kumminkin katselin jokaisen ilves sarjan pelin ja siinä sivussa muutkin pleijarimatsit sääleistä saakka.
 

Anabolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Omasta mielestäni vain muut välieräjoukkueet oli tänä vuonna tosi huonoja välieräjoukkueiksi.

Kumminkin kattelin jokaisen Ilves-Pelicans sarjan ottelun ja kumpikaan joukkue ei vakuuttanut ei sitten millään lailla.
Joo kyllä tämä ulina nyt vaan kuulostaa siltä, että halutaan vetää muut mukana sinne pohjalle.
 

Nälkäkasvaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielipiteensä kullakin. Itse manasin jo Ilves-Ässät sarjan aikana ja sen jälkeen Ilveksen pelaamisen tason heikkoutta ja sitä, ettei sillä pelillä pärjätä edes Pelsuille/Kalpalle.

Ilves pelas aivan päin vittua Pelsua vastaan ja silti hallitsi valtaosaa peleistä ja sai enemmän tilanteita kun Pelsut.

Pari peliä finuja enää jäljellä. Pari selvää peliä.
 

Nälkäkasvaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo kyllä tämä ulina nyt vaan kuulostaa siltä, että halutaan vetää muut mukana sinne pohjalle.
Mikä ihmeen ulina? Olen vain veikannut miten finaalit menee. Siinä kaikki. Te lahtelaiset tässä ulisette, kun mun veikkaus on vastoin teidän arvioita.

Kirjoittakaa toki omat arvionne älkääkä ulisko mun veikkauksista. Teidän ulina ei mun veikkausta muuta mihinkään. Jos olen väärässä, niin sitten olen ja toivottavasti olenkin täysin väärässä.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Mikä ihmeen ulina? Olen vain veikannut miten finaalit menee. Siinä kaikki. Te lahtelaiset tässä ulisette, kun mun veikkaus on vastoin teidän arvioita.

Kirjoittakaa toki omat arvionne älkääkä ulisko mun veikkauksista. Teidän ulina ei mun veikkausta muuta mihinkään. Jos olen väärässä, niin sitten olen ja toivottavasti olenkin täysin väärässä.
Lopeta nyt jo tai vaihda edes toiseen ketjuun, tulee myötähäpeä jo muille Ilveksen kannattajillekin.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Pari peliä finuja enää jäljellä. Pari selvää peliä.
Kiitos tyhjänpäiväisestä mielipiteestäsi. Jos kuitenkin pelattaisiin ne pari peliä ensin, niin sen jälkeen voidaan fiksumpina sanoa vieläkö lauantaina pelataan Lahessa.

Jos Tappara lähtisi tippaakaan luulemaan että sarja on ohi kahdessa seuraavassa pelissä niin kylmät kävisi. En tosin usko hetkeäkään että Tappara lähtisi luulemaan mitään. He kokeneena joukkueena tietävät että pelit on pelattava ensin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös