Playoffs 2016 puolivälierät: Hokki – TUTO Hockey

  • 30 248
  • 202
Asiaa yön yli mietittyäni olen yhä vakuuttuneempi, että suurin ero joukkueitten välillä oli asenteessa. Molemmilla tiukkaa yrittämistä, mutta Hokilla positiivisella energialla. TuTolla paljon enemmän naama norsunv::lla vaihtoon tulevia pelaajia., mussuttamista ja valitusta. Jos ei ole hauskaa, ei yleensä saa parasta itsestä irti.

Sitten se uho, mitä oli Melomolla, ja haastatteluissa myös pelaajilla eri pelien edellä: me laitetaan sarja poikki. Oliko se todellista uskoa vai epätoivoista mantraa, jotta itse uskoisi ja Hokki luovuttaisi. Nykyään on yleisempää toinen tapa motivoida ja psyykata vastustaja kumoon. Tutolla oli vanhan liiton keinot: pitkät parrat, uhoaminen ja mussuttaminen.

Kaksi pelaajaa erottui hyvällä asenteellaan muista: Kaapo ja varsinkin Lindsten. Hän jai vain kovin yksin....

Seura ja kannattajat ansaitsevat Turussa parempaa. Toivottavasti saisitte positiivisemman koutsin ensi kaudeksi, pohjaahan teillä on vaikka mihin.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Seura ja kannattajat ansaitsevat Turussa parempaa. Toivottavasti saisitte positiivisemman koutsin ensi kaudeksi, pohjaahan teillä on vaikka mihin.

M. Elomolla on sopimus myös kaudesta 2016-2017. Hänestä voidaan olla montaa mieltä, kaveri ympärillä sattuu ja tapahtuu. Mutta joukkue piristyi huomattavasti kun hän aloitti valmentajana, itse luulen, että ilman vaihtoa TUTO olisi jäänyt runkosarjaan.

TUTO:lla oli taas taipumusta ns. kovanaamajoukkueeksi, ja luulen että se linja jatkuu tulevaisuudessakin. Kylillä huhutaan, että Juha - Matti Rautajoki olisi palaamassa TUTO:n paitaan, ja hän on nimenomaan fyysinen pelaaja.
 
Viimeksi muokattu:

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
M. Elomolla on sopimus myös kaudesta 2016-2017. Hänestä voidaan olla montaa mieltä, kaveri ympärillä sattuu ja tapahtuu. Juha - Matti Rautajaki olisi palaamassa TUTO:n paitaan, ja hän on nimenomaan fyysinen pelaaja.
Minusta peli muuttui paremmaksi, kun Ika vaihtui Elomoon, vaikka loppujen lopuksi kävikin niinkuin kävi. Iron River on erittäin tervetullut joukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös