Pitäisikö Teemu Selänne jättää ulos kisoista

  • 1 541
  • 8

Selänne kisoihin?

  • Tottakai Teemu kisoihin

    Ääniä: 74 50,7%
  • Ei Teemua kisoihin, nykyinen joukkue riittää

    Ääniä: 72 49,3%

  • Äänestäjiä
    146

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Näyttää nyt siltä että Colorado tipahtaa, joten Teemu vapautuu vahvistamaan Suomen joukkuetta. Vai "vahvistaako" Teemu joukkuetta?

Kukaan ei ole nykyjoukkueesta mitenkään toisten yläpuolella aiemman menestyksen suhteen ja homma voi näin toimia todella erinomaisesti. Sotkisiko Teemu tämän asetelman ja kenties sekoittaisi joukkueessa vallitsevan hyvän kemian?

Itse keskustelu aiheesta:

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=675106#post675106
 
Viimeksi muokattu:

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
En ottaisi Teemua enään kisoihin mukaan, vaan näillä mennään kultaan asti. Äänestin että ei Teemua kisoihin.

Wewe
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Yllätyin tästä tuloksesta että se on niin samankaltainen kuin YLE:n äänestys. Prosentit lähestulkoon identtiset. Odotin että YLE:n äänestyksessä ns. kiekosta vähemmän ymmärtävien takia Teemua olisi ruinattu enemmänkin kisoihin. Nythän se onkin jo lähes turhaa, mies ei ehdi sopeutua aikaeroihin sun muuhun ja turha finaaleihin siksi raahata. Hyvä jos sinne asti edes päästään.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Totta helekutissa

Totta kai Teme kisoihin jos intoa riittää. Kansainvälisen uransa loppumetreilläkin kaveri on Suomen ykkössnaipperi vaikka päällään seisten. Joko viime kevään uroteot ovat unohtuneet?
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tottakai mukaan

Ainakin oma mielipiteeni on sanomattakin selvää, eli tietenkin Selänne kisoihin jos vaan vapautuu käyttöön.
Niinkuin Pressiboxi sanoi että kyllähän Teemu Suomessa on edelleen selvästi ykköskentän miehiä(vaikkei kausi toden totta hääppöisesti onnistunut) niin MM-kisoissa kuin World Cupissakin.
Ehdottomasti mukaan
 

scholl

Jäsen
Omituinen tuo toinen vaihtoehto: Ei Teemua kisoihin, nykyinen joukkue riittää.
Voihan nimittäin ottaa esim. Väänäsen tai Bergin, vaikka Selännettä ei ottaisikaan.

Vaikken Aki Bergistä pidäkään niin kun Karalahden pelaaminen on epävarmaa niin Aki tänään koneeseen ja se Saravo takaisin Tampereelle. Huomenna pukisi sitten 80% varmuudella Berg ja 20% varmuudella Karalahti, jos se ihmeparantuminen tapahtuu, mikä oli luvattu.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eikö joukkueessa ole vaan pakin paikka vapaana? Viuhkolan passi leimattiin jo aikaa sitten ja nyt jos tepa tulee, niin hyökkääjistä on ylitarjontaa. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä..
 

Sarme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti M@rko77
Eikö joukkueessa ole vaan pakin paikka vapaana? Viuhkolan passi leimattiin jo aikaa sitten ja nyt jos tepa tulee, niin hyökkääjistä on ylitarjontaa. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä..
Lukeeko muka jossain säännöissä että tietty määrä pitää olla hyökkääjiä ja tietty puolustajia. Eiköhän siellä puhuta vaan kenttäpelaajista yleisesti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti Sarme
Lukeeko muka jossain säännöissä että tietty määrä pitää olla hyökkääjiä ja tietty puolustajia. Eiköhän siellä puhuta vaan kenttäpelaajista yleisesti.

Totta.Niin minäkin olen ymmärtänyt.Mutta sitten on 15 hyökkääjää ja 7 pakkia.Mutta asiaan,Teemun ei mielestäni kannata haaskata törkeästi aikaa siihen ,että ehtii ehkä Kanada -matsiin ja siinä ,jos tulee kuokkaan on se Selänteelle ainoa matsi.
Eli näillä mennään on mun mielipide.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös