Piste- ja maaliveikkaus 2017–2018 draftiketju

  • 5 303
  • 75

Anonymous

Jäsen
55. Mäenalanen, Saku
@Roo
 

Anonymous

Jäsen

Iceman88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
70. Koivisto, Henrik

Hyviä hyökkääjiä jäi vielä useampiakin käyttämättä (Paajanen, Palve, Tavi, Palmu), mutta näillä mennään. Kelvolliset pakit sen sijaan tuli pääosin kupattua mukaan.
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, Junttila ja Bertrand jäivät myös ottamatta? Oli jotenki helpomman ja tasaisemman tuntuinen drafti verrattuna aikaisempii. Tappara on siinä mielessä jännä että tekee varmasti pisteitä, mutta jakaantuuko useille ja peluutetaanko runkosarjan lopussa enemmän nuoria ja leveyspelaajia poffeja ajatellen.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Simon Suorannan uskoin itse menevän jo viimeistään 6. kierroksella, mutta ei mennyt ollenkaan ja Casimir Jürgensiä pyörittelin itse viimeisellä kierroksella omaan tiimiin olettaen että Leimu on taas osan kaudesta saikulla. Newton meni kuitenkin edelle, kun vaikutti ehkä kuitenkin hieman varmemmalta valinnalta, kun tuo KalPan tuuliviirikin tuli jo puolustukseen otettua.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä kaikille alkavaan kauteen!
 

Ralph

Jäsen
Oma rosteri tuntuu jotenkin heikolta, en ole yhtään tyytyväinen. Mutta ans kattoo.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Simon Suorannan uskoin itse menevän jo viimeistään 6. kierroksella, mutta ei mennyt ollenkaan ja Casimir Jürgensiä pyörittelin itse viimeisellä kierroksella omaan tiimiin olettaen että Leimu on taas osan kaudesta saikulla. Newton meni kuitenkin edelle, kun vaikutti ehkä kuitenkin hieman varmemmalta valinnalta, kun tuo KalPan tuuliviirikin tuli jo puolustukseen otettua.

Ei muuta kuin onnea ja menestystä kaikille alkavaan kauteen!
Jurgensia mietin itsekin, mutta HPKn nuori ruotsalainen taituri Lindgren vei voiton. Jos Sulak pelaa, niin Pelsuilla kolme aika kovaa Leftiä Jurgenssin edellä.

Periaatteessa vähän erikoista, että Kärppien ykkössentteri(arvaus) oli vielä viimeisellä kierroksella vapaana ja Charles Bertrandin pistetehtailuun itsellä on kova luotto. Malisenkin olisin veikannut myös menevän kaupaksi. Nuoria tähtiä olisi kanssa houkuttanut ottaa, mutta U20 kisojen takia mm. Koivula jäi rannalle ruikuttamaan.

Oma joukkue on aika hemmetin tylsä, mutta nähdäkseni aika suoritusvarma. Tapparan kärkiäijät on varmaan ne kauden pisterohmut. Lehtonen, Kemiläinen, Rantakari, Kuusela, Zabo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös