Pikainen Turku-visa

  • 1 192
  • 39

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PUNANE!!!!!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun ei ois vastannut munkkikysymyksen mitään, niin nyt ois Oulun torilla juhlat. Katkeraksi vetää!

Näemmä voimistelijat Huhtanen ja Aaltonen ottivat kumpainenkin kolme kultaa Lontoossa 1948. Vaan ne oli syntyneet Viipurissa ja Kemissä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Olinkohan paras ei turkulainen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä olen käynyt Turussa juoksulenkillä entisen DDR:n A-juniorimaajoukkueen käsipallomaalivahdin kanssa, joten lasken itseni itäsaksalaisturkulaiseksi, jos sillä saa +25 p visaan. KUTEN PITÄISI SAADA
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minä olen käynyt Turussa juoksulenkillä entisen DDR:n A-juniorimaajoukkueen käsipallomaalivahdin kanssa, joten lasken itseni itäsaksalaisturkulaiseksi, jos sillä saa +25 p visaan. KUTEN PITÄISI SAADA
Nytse löysi jonkun kolmosläppärin millä yrittää nuolla persettä!!
Olikohan edes Karikko missä juoksitte?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuliks mulle jostain +1 säälipiste, kun mulle piti tulla -49 pistettä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nytse löysi jonkun kolmosläppärin millä yrittää nuolla persettä!!
Olikohan edes Karikko missä juoksitte?
Ylioppilaskylästä joenrantaa pitkin kohti keskustaa, Tuomiokirkon kohdalta takaisin. Silloisen voimassaolleen tyttökaverini luona majailin, ja sillä oli kv. yhteyksiä ja sitä kautta minullakin. Naiset jäi kämpille, kun miehet lähti juoksemaan.

NO JOKO TULI LISÄPISTEITÄ
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylioppilaskylästä joenrantaa pitkin kohti keskustaa, Tuomiokirkon kohdalta takaisin. Silloisen voimassaolleen tyttökaverini luona majailin, ja sillä oli kv. yhteyksiä ja sitä kautta minullakin. Naiset jäi kämpille, kun miehet lähti juoksemaan.

NO JOKO TULI LISÄPISTEITÄ
Olisit juossut vielä Kuuvuoren portaat, kun Ylioppilaskylässä päin lenkkeilit.
 

redpecka

Jäsen
Nyt muistin, että määki oon käyny Turuus. Lukisin Dostojevskiä (Rattoa) jommalkummal puolel jokke penkil, eik kukka viskannu mua jokke. Sit baarii, sit men muist. Aamul kelasisin et oongmää tulos vai menos johoki?

Paljon sain lisäpisteitä? Kisa ei ole vielä ohi kun on tää perseennuolenta kierros vielä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Nyt muistin, että määki oon käyny Turuus. Lukisin Dostojevskiä (Rattoa) jommalkummal puolel jokke penkil, eik kukka viskannu mua jokke. Sit baarii, sit men muist. Aamul kelasisin et oongmää tulos vai menos johoki?

Paljon sain lisäpisteitä? Kisa ei ole vielä ohi kun on tää perseennuolenta kierros vielä.
Blankkosse dynamo ja hesen kautta himaan
 

redpecka

Jäsen
Blankkosse dynamo ja hesen kautta himaan
Eikös Blankkosse istunut muutaman vuoden Kakolassa? Ja Hesee ja Resuu näki aina kulmilla ja monesti Bogartin keikoilla. Oi aikoja. Enää ei ole edes Kakolaa - vain joku ihme funikulaari, joka suunniteltiin alun perin vankeinkuljetusvaunuksi, mutta kun vankila lopetti toimintansa niin nyt se on joku turkulainen versio Helsingin Linnanmäen vuoristoradasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös