Perussuomalaiset

  • 5 291 448
  • 42 217

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistä sen tekijän tietää, onko suvaitsevainen vai ei, voi olla joku paikallinen teuvokin, joka vaan tykkää naisten ahdistelusta. Homohuora-tekstistä voisi päätellä, ettei ainakaan ole feministi tai sukupuolineutraalin avioliiton kannattaja. Tietysti false flag -operaation mahdollisuus pitää aina muistaa.

Syvästi paheksun kuitenkin, oli kuka hyvänsä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaikka Huhtasaari on poliittisen kenttämme vastenmielisin yksittäinen hahmo, on tällainen perseily aivan perseestä.

Vielä vastemielisempi kuin Sipilä? No, ehkäpä Laura pääsee monen ihon alle jo pelkästään sillä, että on persu.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Vielä vastemielisempi kuin Sipilä? No, ehkäpä Laura pääsee monen ihon alle jo pelkästään sillä, että on persu.

Hmm, varsin outo vertaus. Vastenmielisin poliitikko on...kuka tahansa vihreiden poliitikko. Sipiläkin kuitenkin on omalla tavallaan vilpitön, toimii sen mukaan minkä arvelee olevan parasta. Piipertäjät sen sijaan ovat ihmisvihaajia, ekonatseja, fanaatikkoja, joihin verrattuna Laura on eri planeetalta. Ei sillä, että aika outojahan Huhtasaari välillä laukoo, mutta aika elitististä pitää tuommoista tavallisen kansan puolelle asettumaan pyrkivää rouvashenkilöä noin vastenmielisenä. Ei kyllä aukea ihan noin vain.
 

Undrafted

Jäsen
Tappouhkauksia vaikka minkä asian tiimoilta, politikkojen koteihin kohdistuvaa ilkivaltaa ja valitettavasti veikkaan pelin tästä vain käyvän likaisemmaksi. Politiikka menossa liikaa vastakkainasetteluun. Vaikka ehdotus olisi miten fiksu, niin jos esittäjä on väärä ei sitä voi tukea. Ideoista tai asioista ei voi keskustella olematta heti jonkin klikin edustaja tai puolesta/vastaan.

Oli syyllinen kuka tahansa, niin toivottavasti selviää ja saa mahdollisimman ankaran rangaistuksen. Tuollaiselle toiminnalle pitäisi saada stoppi ennenkuin lähtee käsistä ja saamme väkivaltaisempia pelureita kehiin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hmm, varsin outo vertaus. Vastenmielisin poliitikko on...kuka tahansa vihreiden poliitikko. Sipiläkin kuitenkin on omalla tavallaan vilpitön, toimii sen mukaan minkä arvelee olevan parasta.

Ei mitenkään outo vertaus minusta jos haetaan vastemielisintä henkilöä politiikan kentältä. Ja vieläpä siksi, että tosiaankin on päättämässä asioistamme. Aivan sama jos toimii vilpittömästi arvellen, mikä on parasta. Eiköhän niin tee kaikki poliittiset päättäjät. Sipilä tekee sen kuitenkin niin, että itse ja kamut hyötyvät eniten.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka Huhtasaari on poliittisen kenttämme vastenmielisin yksittäinen hahmo, on tällainen perseily aivan perseestä.

Jep, todella tuomittavaa toimintaa, vaikka tällaisella kreationistilla ei saisi olla edes oikeutta osallistua mihinkään vaaleihin Suomessa. Eipä sitä tietenkään mitään voi, jos rouva on tynnyrissä kasvatettu ja raamattu ainut asia mitä on saanut lukea, mutta aika marginaalissa pitäisi olla se kansanosa Suomessa, joka on luomisuskon mukaan kasvatettu - suurin osa suomalaisista on kuitenkin käynyt edes peruskoulun, jopa Porissa(hymiö).

Jääkiekkoihmiset voisivatkin kysyä Huhtasaarelta, onko rightin pakit myös jumalan luomia(hymiöitä).
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sama asiahan se ilmastonmuutoksen kieltäminen on kuin evoluutioteorian kieltäminen. Paitsi haitallisempaa tulevaisuuden kannalta. Eipä niiltäkään voida olemassaoloa tai vaalikelpoisuutta kieltää.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kuuluisikohan tämä ihmettely presidentinvaali-ketjuun vai tähän? Laitan tähän persu-ketjuun.

Laura Huhtasaari on julkisuudessakin kertonut, ettei usko evoluutioteoriaan. Ainakaan siltä osin, että uskoisi ihmisen polveutuneen apinoista tai jotain tuon suuntaista.

Tämän päivän Hesarin haastattelussa (muussa asiayhteydessä) kuitenkin toteaa seuraavasti: "Siis tämähän on maantieteellinen sijainti, joka on meitä muokannut. Esimerkiksi tämä valo vaikuttaa niin, ettei esi-esi-esi-isieni silmien ole tarvinnut suojautua auringolta samalla tavalla kuin muualla. Sen takia ne ovat täällä eri väriset." Eikös tämmöinen silmien värin mukautuminen maantieteellisen sijainnin ja valon määrän takia ole nimen omaan evoluutiota? Näin minä ainakin olen asian käsittänyt.

Onko Huhtasaari nyt sitten sitä mieltä, että ihminen on tänne planeetalle ihan itsestään (jonkun jumalan tekosina) ilmestynyt ja ihminen omana lajinaan on sitten kehittynyt ja kehittyy evoluution mukaisesti? Vai mistä kummasta se ihminen, joka kuitenkin lajina evoluutiossa kehittyy, on planeetalle ilmestynyt? Vai mistä tässä olisi kyse? Jotain logiikan puutetta minun mielestä tuossa ajatuskulussa on.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös tämmöinen silmien värin mukautuminen maantieteellisen sijainnin ja valon määrän takia ole nimen omaan evoluutiota? Näin minä ainakin olen asian käsittänyt.

Onko Huhtasaari nyt sitten sitä mieltä, että ihminen on tänne planeetalle ihan itsestään (jonkun jumalan tekosina) ilmestynyt ja ihminen omana lajinaan on sitten kehittynyt ja kehittyy evoluution mukaisesti? Vai mistä kummasta se ihminen, joka kuitenkin lajina evoluutiossa kehittyy, on planeetalle ilmestynyt? Vai mistä tässä olisi kyse? Jotain logiikan puutetta minun mielestä tuossa ajatuskulussa on.

Se on vain sellainen näkemys, että Jumala on luonut alkuperäiset lajit, mutta niissä voi tapahtua pientä muutosta aikojen kuluessa, kunhan ei vallan toiseksi otukseksi muutu. Esim. kaikki ihmiset on Aatamin & Eevan jälkeläisiä, vaikka toiset on ihonväriltään tummempia kuin toiset vaaleita. Aatami ja Eeva luotiin, eikä heillä siten ole apinoita tai muitakaan hominideja sukupuussaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Porin persut ovat ilmeisesti poliisia tehokkaampia Hercule Poiroteja, koska tietävät jo tekijän olevan paikallisia vasemmistolaisia.

SK:n Facebook-sivulla suvaitsevaiset olivat myös ratkaisseet rikoksen. Valvontakameroita ei ollut asennettu, koska tekijä oli faktabaari-vasurien mukaan Huhtasaari itse.
 

Tuamas

Jäsen
SK:n Facebook-sivulla suvaitsevaiset olivat myös ratkaisseet rikoksen. Valvontakameroita ei ollut asennettu, koska tekijä oli faktabaari-vasurien mukaan Huhtasaari itse.


Töhrintätapauksessa käytetty sanamuoto viittaa enemmän sinne omaan kannattajakuntaan ja anarkomarkot ovat tunnetusti kovia ikkunoidentuhoajia.

Onko kyseessä bluffi, tuplabluffi vai ennen näkemätön yhteispeli?

(Vai se tylsin vaihtoehto, eli joku känninen vatipää)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Eikös kuitenkin tuo sananvapauden rajoittamisen kanssa flirttailu* ole todistetusti länsirannikolla vihervasemmiston heiniä, joten Vegasin todennäköisyydet menevät varmaan 60/20/15/5 punaisen terrorin, false flagin, ISKTR:n ja Sinisten operaatioiden välille.

* On sikäli aidosti hupaista että jos tässä tapauksessa koskaan syyllisiä löytyy JA edustaisivat vielä tiettyä ideologista katsantakantaa, ei tämä persujen rasismi-flirttiin liitetty analogia olisi edes perusteeton.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Huhtasaaren evoluutioteorian kieltäminen vaikuttaa mutulla joltain sellaiselta itsensä hyvän ja kunniallisen Jumalan asemaan asettumisen mukana tuomalta "eläinvastaisuudelta", jonka mukaan on vain eläimiä ja ihmisiä. Eläimet ovat tyhmiä ja likaisia ja villejä ja epäilyttäviä ja ei-kunnollisia ja ties mitä. Ihminen mukamas sitten kaikkea muuta, vaikka ihminenkin on eläin. Ei sillä, aika moni kieltää biologiankin taikka ei tule aatelleeksi mistä siinäkin on kyse.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Evoluutioteorian kieltäminen saadaan täällä kuulostamaan jotenkin harvinaiselta, vaikka esimerkiksi vielä kymmenen vuotta sitten kolmannes suomalaisista ei evoluutioteoriaan uskonut.

Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutioon | Yle Uutiset | yle.fi

Jos nyt joku yrittää ymmärtä väärin, niin minä olen ateisti. Tää maa on vaan täynnä konservatiivisia uskonnollisia hihhuleita, vaikka omassa kuplassa ei tällaisia olisikaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Evoluutioteorian kieltäminen saadaan täällä kuulostamaan jotenkin harvinaiselta, vaikka esimerkiksi vielä kymmenen vuotta sitten kolmannes suomalaisista ei evoluutioteoriaan uskonut.

Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutioon | Yle Uutiset | yle.fi

Jos nyt joku yrittää ymmärtä väärin, niin minä olen ateisti. Tää maa on vaan täynnä konservatiivisia uskonnollisia hihhuleita, vaikka omassa kuplassa ei tällaisia olisikaan.

Kaikki ottavat ns. oletusarvona sen, että Huhtasaari on aidosti fanaattinen kreationisti ja evoluution kieltäjä, joka ei vain tajua evoluutioteoriaa, uusporilainen ja persu kun on.

Mutta entäs jos hän tajuaa sen oikein hyvin - ja tajuaa samalla, että mahdollisesti kolmannes suomalaisista ei tajua? Kolmannes suomalaisista olisi sellainen määrä äänestäjiä, että sellaista pottia kannattaa tavoitella jos haluaa erottua joukosta ja yrittää saada edes osan uskonnollisesti vakaumuksellisten äänistä.

Evoluutiopuheet jäävät ainakin kuulijoiden mieleen, ja elämme kumminkin maassa, jossa perheenäidit juottavat vauvoilleen hopeavettä ja korkeakoulutetut lääkäritkin uskovat ties mihin enkeli- ja yksisarvisterapioihin. Silloin voi kannattaa hyvinkin lähteä jenkkityyliin haastamaan tiedettä ja kieltämään evoluutiota.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kaikki ottavat ns. oletusarvona sen, että Huhtasaari on aidosti fanaattinen kreationisti ja evoluution kieltäjä, joka ei vain tajua evoluutioteoriaa, uusporilainen ja persu kun on.

Mutta entäs jos hän tajuaa sen oikein hyvin - ja tajuaa samalla, että mahdollisesti kolmannes suomalaisista ei tajua? Kolmannes suomalaisista olisi sellainen määrä äänestäjiä, että sellaista pottia kannattaa tavoitella jos haluaa erottua joukosta ja yrittää saada edes osan uskonnollisesti vakaumuksellisten äänistä.

Evoluutiopuheet jäävät ainakin kuulijoiden mieleen, ja elämme kumminkin maassa, jossa perheenäidit juottavat vauvoilleen hopeavettä ja korkeakoulutetut lääkäritkin uskovat ties mihin enkeli- ja yksisarvisterapioihin. Silloin voi kannattaa hyvinkin lähteä jenkkityyliin haastamaan tiedettä ja kieltämään evoluutiota.

Niin no, laittoihan hän itsestään mamukontekstissa kuvan jakoon jossa on koiran kanssa portilla. Ehkä tällainen vetoaa ihmisiin, joiden mielestä asiat ovat yksinkertaisia ja siten sormea heilauttamalla ratkaistavissa, aivan kuten uskonto on helpoin tie onneen ja lohtuun.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Onko Huhtasaari nyt sitten sitä mieltä, että ihminen on tänne planeetalle ihan itsestään (jonkun jumalan tekosina) ilmestynyt ja ihminen omana lajinaan on sitten kehittynyt ja kehittyy evoluution mukaisesti? Vai mistä kummasta se ihminen, joka kuitenkin lajina evoluutiossa kehittyy, on planeetalle ilmestynyt? Vai mistä tässä olisi kyse? Jotain logiikan puutetta minun mielestä tuossa ajatuskulussa on.
Onko sillä oikeastaan mitään väliä? Jos ihminen uskoo luomisoppiin, niin eikö se jälkeen sen miettiminen sen tarkemmin ole vähän yhtä fiksua kuin pohtia Star Warsin epäloogisuuksia.

Voi olla että olen postannut ennenkin tämän laulun tänne, mutta on koomista että Daytonin oikeusjutusta ja siitä tehdystä laulustakin lähes sata vuotta, mutta silti asia ei ole joillekin auennut. Niinkuin laulussa todettaan, niin "Ne tuhansia vuosia katto Kiinas' jo kieroon Ennenku Aatamil ol Eevasta tietoo". (Kiinasta on dokumentoitu sukupuut pidemmälle, kuin Aatamin luomiseen)
Daytonin apinajuttu - YouTube
Toki eihän kaikki kreationistit ole hirttäytyneet tuohon raamatun kuuteen tuhanteen vuoteen, mutta en myöskään niin rasistista kannanottoa ole kuullut, että kiinalaiset olisivat syntyneet apinoista, mutta valkanaamat olisivat jumalanluomia. Epäilemättä sellaisen tulkinnankin joku on esittänyt, mutta ei varmaan Huhtasaari.

tuomittavaa silti tuon talon vandalisointi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se aikamoista että perussuomalaisten kärkipelaaja on Laura Huhtasaari. Taisin joskus puhua huumoripuolueesta, mutta oikeampi termi on huutonaurupuolue.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
On se aikamoista että perussuomalaisten kärkipelaaja on Laura Huhtasaari. Taisin joskus puhua huumoripuolueesta, mutta oikeampi termi on huutonaurupuolue.

Ihan vilpittömästi, perustele.

En ole PS-fani, eikä Huhtasaari valloittanut minua vaalitentissä. Eikä tosin YLE:n toimittajakaan.

Yksi asia jäi vaalitentissä mieleen, totuudessa pysyminen. Kömpelösti vältteli NATO-kysymyksiä, mutta parempaa tuo kömpelyys kuin valehtelun linja tai istuvan presidentin linja "ei nyt, katsotaan myöhemmin". Ja myöhemmin on määrittelemätön käsite.. tai kääntää keskustelun kansanäänestykseen.

Ehkä Laura on varteenotettava ehdokas myöhemmin, tänä vuonna hän ei sitä ole.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ehkä Laura on varteenotettava ehdokas myöhemmin, tänä vuonna hän ei sitä ole.

Tarkoitatko Venla-palkinnon saajaksi? Olen laatukomedian ystävä, ja siksi näen Väyrysen olevan tässä kisassa niin ylivoimainen, ettei Huhtasaari tosiaankaan ole varteenotettava ehdokas vielä tänä vuonna.
 
On hyvin vaikea kuvitella, että Huhtasaari voisi ikinä olla varteenotettava ehdokas. Suomi on kuitenkin uskovaiseksi maaksi melko ateistinen. Esim. itse en pysty koskaan äänestämään Huhtasaarta, koska vaikka hänellä olisikin jostain ns. minun mieleisiä asioita niin en ikinä uskaltaisi luottaa. Ei, vaikka kuinka sanoisi ettei tuo uskontoaan politiikkaan niin silti sieltä voi tulla jotain yhtä hullua jostain muusta asiasta sitten eteen. Pidän itsekin Huhtasaarta huumoriosaston edustajana.

Ja toki se, että minä pidän hulluna hihhulina jotain, ei tarkoita että olisi hullu. Tämä on vain subjektiivinen mielipiteeni.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kiinaan tuo pitäisi lähettää, kun niin tuntui hiekkana pimpissä olevan. Varmaan kehnoin presidenttiehdokas suomen historiassa noin muutoin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiinaan tuo pitäisi lähettää, kun niin tuntui hiekkana pimpissä olevan.

Laura itsekin on hiekkana pimpissä aika monella kun tätä ketjua lukee. Järjetön määrä dissausta ja takertumista hänen maailmankatsomukseensa mutta ei hätää. Laurasta ei tule pressaa vaikka moni häntä äänestääkin. Ymmärrän kyllä, että on paha paikka kun ehdokkaana fiksu nainen, jolla on vankat mutta väärät mielipiteet. Hänethän voidaan kokea jonkinlaiseksi uhaksi miesten maailmassa. Mä annan ääneni Lauralle. Sen verran on mullakin hiekkaa vaginassa tällä hetkellä. Toisaalta on kiva auttaa altavastaajaa kahdella äänellä meidän taloudestamme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös