Pentti pois canalilta selostamasta!!!

  • 1 079
  • 4

Trapper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk/Colorado
Kuka hemmetti on Aimo Suhonen, entäs Aigar McInnis. Eikö joku vois tehdä tolle Penalle jotain. Mä oon ainakin antanut palautetta canalin kotisivuille niin paljon et pakko palauttaa sormiin tunto!!!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
hommaa kuule digi laitteet ja valitse selostukseksi tanska niin saat alkuperäisen jenkki hehkutuksen!!! Se on ihanaa!!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-02-05 10:17, Trapper kirjoitti:
<BR>
<BR>Kuka hemmetti on Aimo Suhonen, entäs Aigar McInnis. Eikö joku vois tehdä tolle Penalle jotain. Mä oon ainakin antanut palautetta canalin kotisivuille niin paljon et pakko palauttaa sormiin tunto!!!
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>Nuo nimet menee Pentillä aika pahasti välillä sekaisin...
<BR>
<BR>Eilinen kohokohta oli se kun Linkku luuli Hossan tehneen tasoitus maalin ensimmäisessä erässä vaikka Roy otti kiekon hienosti kiinni. Pena hehkutti jo Hossaa ja pitkälle pelin olessa jo käynnissäkin Lindegren luuli pelin olleen tasan.
<BR>
<BR>Tosin voi sanoa että kyllä se lähellä maalia oli ja moni muukin varmasti luuli sen olleen verkossa. Mutta silti....
<BR>
 
Lievästi tuli kiusaantunut olo vanhan veteraanin puolesta, kun ennen peliä ruotsalaiset jaarittelivat keskenään ja Pena istuksi mykkänä nurkassa. Ajattelin jo sitäkin vaihtoehtoa, että Pentin kielitaito ei kata toista kotimaista, mutta saihan hänkin lopulta suunsa auki.
<BR>
<BR>Canal voisi tosiaankin lähettää ainakin arjen yöpelit alkukielellä selostettuna. Saisi vanhuskin nukkua yönsä rauhassa, eikä tarvitsisi ympäri kyliä lähteä resuamaan.
<BR>
<BR>Ja yhteenvetona: kaikesta huolimatta P pyyhkii Saukkosella lattiaa. Mika go away!
 

Ferris

Jäsen
Jatketaan keskustelua tuossa \"Voi Luoja Lindegren on pihalla\"-otsakkeen alla, jossa tätä aihetta on käsitelty jo jonkin aikaa.
<BR>
<BR>[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös