Pelipaita 2007-2008

  • 3 327
  • 11

JonesMLI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
OJ kirjoitti:
Mielestäni musta päävärinä olis parempi kotona.
Ei helvetissä mustaa.. Keltainen on SaiPan kotiväri ja tulee toivottavasti aina olemaan!!! Vaikka ei se musta mikään rumakaan ole, mutta perinteitä kunnioittaen!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kyllä tuollainen versio oikein uppoa minullekaan. Musta pelipaita on vähän turhan ilmeetön ja synkeä. Vaikka sinänsä kakkospelipaitana meneekin ihan hyvin. Keltaista sen olla pitää päävärinä jatkossakin, joitain asioita ei vaan ole muuttaminen... niin se menee.

Muutenkin nykyinen pelipaita on pääasiallisesti sen verran hyvä, ettei sitä tarviaisi pahemmin muutella. Jotain pientä aina tietysti.
 

atsku

Jäsen
Omasta mielestäni SaiPa voisi ottaa lauantain kotipelipaidaksi vanhan S-logopaidan, joko niillä Boston-raidoilla http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/9/90/Logo_saipa80.jpg , tai sitten ihan sen legendaarisen old timerin. Onhan se totta,että tämä lauantaipelipaita on jo Pelicansin käytössä, mutta miksei SaiPakin voisi miettiä tällaista? Vähän piristystä (lue:tummankirkkaampi keltainen) nykypaidan paskankeltaiseen väriin myös toivoisin. Nykypaita näyttää lähinnä sinapilta. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Itse kaipaisin tähän nykyiseen paitaan ne sputniklogot olkapäihin. Siinä edellisessä versiossahan ne olivat mustanväriset. Tässä nykyisessä ne voisivat olla valkoiset, kun ne olkapäänalueet ovat mustat. Taitaa vain DNA sponssina estää sen, kun sen mainokset on nykyisellään suurinpiirtein sillä alueella. Lisäksi se paidan alaosassa oleva poikkiviiva olisi kiva saada takaisin sellaseksi "sahalaitaiseksi".

Muuten ei ole valittamista. Varsinkin mainoksien asettelu on tehnyt suuren vaikutuksen allekirjoittaneeseen. Niitä ei myöskään ole liikaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Bostonlogo on itseasiassa yllättävän hyvä. Olen aina jotenkin pitänyt siitä. Olisikohan SaiPalla uskallusta ja joskus vaihtaisi takaisin tuohon. Onhan se toisaalta vähän vanhanaikainen, mutta kuitenkin aika tehokas.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Ted Raikas kirjoitti:
Tuo Bostonlogo on itseasiassa yllättävän hyvä. Olen aina jotenkin pitänyt siitä. Olisikohan SaiPalla uskallusta ja joskus vaihtaisi takaisin tuohon. Onhan se toisaalta vähän vanhanaikainen, mutta kuitenkin aika tehokas.
Punainen teksti vaan pois, sitten hyvä. Ei mielestäni punainen sovi tähän nykyiseen mustavalkokeltainen-linjaan.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
SaiPan Boston-replica logo on kyllä ihan huikea. Sen voisi vaikka jonnekkin olkapäihin vähintää sijoittaa (jos sponssit antaa myöten). Muutenkin SaiPan viime kauden keltainen paita oli komeimpia näkyjä liigassa viime vuonna.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ted Raikas kirjoitti:
Tuo Bostonlogo on itseasiassa yllättävän hyvä. Olen aina jotenkin pitänyt siitä. Olisikohan SaiPalla uskallusta ja joskus vaihtaisi takaisin tuohon. Onhan se toisaalta vähän vanhanaikainen, mutta kuitenkin aika tehokas.
Pitää kuitenkin muistaa, että Sputnik -logo on Boston -kopiota vanhempi. Boston logo oli käytössä n. kymmenen vuotta (aiemmin muistelin lyhyemmäksi ajanjaksoksi) ja en malta olla epäilemättä logon yhteyttä Ralph Coxiin. Coxhan tuli SaiPaan kaudeksi 1981-82 ja taisi olla ensimmäinen kausi tuolla S -logolla. Nykyiseen Sputnikiin vaihdettiin taas liigasta putoamisen myötä kaudeksi 91-92.

Pelipaitaan olen nykyisellään erittäin tyytyväinen. Lautantaipaidat olisivat varsin hauska ajatus mutta SaiPan rahoilla tällaiseen ei varmasti ole varaa. Ainoa mahdollisuus olisi, että joku firma ostaisi lauantait ja saisi pelipaidat yksinoikeudella (tai muutama firma). Tämä taas vähentäisi peruspaitojen mainosten arvoa, joten kuolleena syntynyt idea lienee.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Tuo Boston-logo oli Alpo Suhosen ajatus, joka ei kuitenkaan kaikkia miellyttänyt, niinkuin ei myöskään ne sinikeltaiset mintti-paidat.

Kyllä tuo sputnik on se ainut ja oikea SaiPan paidassa, ollut kuitenkin jo lähes 50 vuotta. Mitä esimerkiksi Tapparan kannattajat olisivat mieltä jos se tappara vaihdettaisiin Fiskarsin kirveeseen.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Jepulis, alkushokin jälkeen nykyinen pelipaita on ollut hyvin onnistunut ja toivoisin että suht samoilla linjoilla jatketaan. Tulevalle kaudellehan SaiPan täytyy järjestää myös mustat kakkospaidat sillä on Lukituksen vuoro pelata kausi läpi keltaisissa, mielestäni näistä voisi ehkä sitten kaavailla jotain lauantaipaita-tyyppistä muuhunkin tapahtumaan ulottuvaa sotisopaa.

Toivon kuitenkin hyvin vähäisiä muutoksia nykyiseen, olkapäihin esim. Lappeenranta -vaakunat ovat olleet erinomainen diiteili ja tuo esiin paidassa paikallishenkisyyttä. Sahalaitaiset hihat eivät saa kannatusta täältä, kuten ei myöskään Boston-S -logo, olkoon tuo häpeilemättä oma lukunsa historiassa mutta jos perinteitä halutaan niin kyllähän se sputnikki täytyy olla.

Lisätoivomuksena se, että värimaailman kanssa ei lähdetä puleeraamaan eteenpäin vaan pitäydytään samoissa väreissä ja värisävyissä kuin nyt.
 

Aatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kisakenttä Oy
atsku kirjoitti:
Omasta mielestäni SaiPa voisi ottaa lauantain kotipelipaidaksi vanhan S-logopaidan, joko niillä Boston-raidoilla , tai sitten ihan sen legendaarisen old timerin.

Hei hei hei, itse olen vahvasti sitä mieltä, että tämän kauden paidat kelpaavat vielä pari vuotta. Säästetään niissäkin melkoinen summa, kun jatketaan tämän kauden paidoilla, (taitaa vaan olla SaiPan vuoro hommata mustat vieraspaidat ensi kaudella). Ei mitään lauantaipaitoja tarvita, itselle riittää, kun kaikista lauantaipeleistä tulee täydet pisteet, oli sitten vaikka uunon verkkopaidat niskassa. ;)

No joo, olen varsin tyytyväinen nykyisiin paitoihin, ei turhia muutoksia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös