Pelikieltoa?

  • 1 666
  • 11

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jotenkin kummasti tuli tuossa keskustelupalstan liigapuolta lukiessa mieleen sellainen seikka, että mitkäs ne olivatkaan perusteet sille, milloin ylläpitäjät antavat pelikieltoa jollekin kirjoittajalle? Siellä on eräs veijari nyt herättänyt sellaista närää, että tulee melkein Kiekkopesä mieleen.

Tietenkin muut kirjoittajat voivat hiljentää tuollaisen tyypin yksinkertaisesti olemalla vastaamatta niihin kirjoituksiin. Ei tyhminkään jaksa riehua yksin kauaa.

En ala neuvomaan ylläpitoa siitä, kenelle kieltoa pitää antaa ja kenelle ei. Toin tämän kysymyksen esiin siksi, että ilmeisesti muutamalta kirjoittajalta on mopo ja sen myötä myös käytösohjeet lähtenyt käsistä. Olisikohan pieni kertauksen paikka?

Btw, kevät tulee kohisten. Kohta on tytöillä kesämekot päällä ja Designerillä hymy herkässä (ja niska kipeänä) :cool:
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
desinger:

tässä aamulla dösällä kaupunkiin tulessa eräällä misulla oli verkkosukkahousut + mustat buutsit ja musta minihame päällä, arvaa vaan kääntyikö pää tiuhaan ;-)
tosin naisten tuijottaminen ei ole mitenkään suotavaaa varsinkaan jos siitä jää kiinni, kihi ja kyysessä ei ollut mikään virolainen tms.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jlammi:

Eikös vain olekin visuaalisesti erittäin palkitseva ilmiö tämä kevään saapuminen? Mielikin virkistyy oikein kummasti. Itse bongasin erittäin hyvinmuodostuneet pohkeet aamulla töihin pyöräillessäni. Kuuluivat nuorehkolle naiselle, jolla oli ilmeisesti jakkupuku tms. puolipitkän talvitakin alla. Bongauspaikkana Tampereen linja-autoaseman edusta.

Ja tottakai naisia saa katsoa, kunhan ei epäkohteliaasti tuijota. Tyttöystävän lupa on, antoi sen sillä ehdolla että itse saa katsella komeita miehiä. Paha sitä on kieltääkään, katsoisi se kuitenkin ;)
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
kyllä näitä löytyy myös talvella, nimimerkki kokemusta on :-)
ja ihan oma lukunsa ovat neidit jotka pukeutuvat niin nuuh PVC-housuihin ;)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pelimies

Muistakaa kuitenkin että pelimieshän ei häpeä tuijottaa naista rintoihin...tai muutenkaan !
 
F

Flonaldo

Tulihan sitä

Ei kylläkään tämän viestin vuoksi, mutta joka tapauksessa aceman81:lle viikon verran huilia. Perusteet pelikieltoihin ovat tämän keskustelun sääntöjen rikkominen. Olemme lähteneet sille linjalle, että kukaan ei yksin päätä pelikielloista kuin erittäin törkeissä tapauksissa. Eli ensin pitää saada kurinpitovaliokunta koolle ja sitten yhdessä pohditaan toimenpiteitä. Ja tarvittaessa kutsutaan Urpo apuun ;)
 

Akseli

Jäsen
Mielestäni ylläpitäjillä pitää olla valta jyrätä, eli valita linja mitä täällä vedetään. Sananvapaus pitää tämmöisissä keskustelupalstoissa olla suhteellinen asia, muuten täällä heiluu kaikennäköistä vittuilijaa.
Toiseksi olen vakaasti sitä mieltä, että täällä alkaa olla sen verran paljon käyttäjiä, että olisi tarpeen vaatia otsikon liittyvän aiheeseen. Ei siis enää tämmöisiä : Lukekaa tämä!!!! tai katsokaa tänne!!!! vaan asiaan liittyvä otsikko.

Kiitossss.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kevät----->Naiset

Designer&Co:

Tuosta keväästä ja mirreistä sen verran,että eilen kun olin menossa iltavuoroon,minua vastaan käveli TODELLINEN rynnäkkö panssarivaunu,jumalauta ämmä painoi varmaan 150kg ja oli hameet ja muut remelit.Suojatiellä oli vielä jäätäkin,joten luonnollisesti olin ihmisrauniona kun tultiin kohdakkain,mä pelkäsin että tämä kolossaalinen ilmestys kaatuisi ja jos tälläinen hiirulainen(92kg) olisi tuon jumalan hyljeksimän syömäkoneen alle jäännyt,niin mitäs sitten oltaisiin tehty.Kyllä siinä tuli omaa muijaakin jo ikävä :D :D :D

Kevät tulee ja vanhat koiran paskat ottaa aurinkoa nurmikoilla(mikä ihana näky)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Reds1897

Mikäs sanonta tuohon tilanteeseen sopisikaan.. Ruusu on ruusu, mutta kukkii se perunakin? Ulkonäön perusteella ihmisten arvostelu ei ole fiksua - poislukien nämä kevään tuomat kisut, mmmmmm - mutta kyllä aina välillä huomaa ihmettelevänsä, että miten joku voi näyttää tuolta.

Mitenhän minulle olisi käynyt, jos kyseisen henkilön alle olisin jäänyt? Massaa on 78 kiloa eli ~30kg enemmän kuin omalla tyttöystävälläni. Rusahdus olisi kuulunut, ja sen jälkeen hiljaista......
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
designer

Mjaa,olet kyllä oikeassa,että ei pitäisi arvostella ulkonäön perusteella,mutta tuollainen <b>kummitus</b>sai minut kyllä pois tolaltani.Nuoria naisia kun katselee,niin heissä silmä kyllä lepää.Välillä vaan joutuu kävelemään hiukan etukenossa,kun verkkarit jostain kumman syystä rupeaa kiristämään.

Olin taas äsken poikani kanssa kaupassa käymässä,takaisin himaan kävellessämme oli tien varret suht koht täynnänsä sitä itteään.Perkele tämä kevät tuo mukanaan aina saman vanhan paskan LÖYHKÄN,minä itse olen niin herkkä,että aikoinaan himassa,kun olin alkamassa tiskaamaan käsin,niin huomasin siellä tiskialtaan pohjalla parit makaronit,yritin poistaa niitä ensin haarukalla,mutta jostain syystä se tökki ja sitten yrjösinkin välittömästi sinne makaronien sekaan:D :D :D sen jälkeen pyysinkin edellisen muijani hoitamaan pois ne sotkut,sillä minä olisin vain oksentanut siinä loppu päivän.

ps:Vielä vähän aikaa takaperin poikani käytti vielä vaippoja,mutta näistä tapahtumista sinä et varmastikkaan halua enää kuulla:D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
reds1897

Juu, ei sille yksinkertaisesti mahda mitään, että jotkut ihmiset vaikuttavat vahvasti jo pelkällä ulkonäöllään. Ja nimenomaan molemmilla kuvailemillasi tavoilla :D On se merkillistä, miten peräänajot lisääntyvät taajamissa keväisin, vaikka kadut sulavat lumesta ja jäästä.

Itselläni ei onneksi ole moista herkkyyttä erilaisten "sattumien" näkemiselle tai haistamiselle. Ehkä muutaman vuoden sisään pääsee vaippoja vaihtamaan omille lapsille. Olen nimittäin muuttamassa tyttöystävän kanssa saman katon alle, ja vieläpä elämäni ensimmäistä kertaa. Jostain syystä ukkomieskaverini virnistelevät ja vihjailevat jostain alamäestä... :cool:
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
"Kissoista"

Eilenkin huomasin kun autolla ajelin, että kylläpä oli jo niin lämmin ilma, kun nämä kissoiksi kutsutut pään kääntäjät olivat ilmestyneet katukuvaan. Ennen kuin olin sählyä menossa pelaamaan, niin oli pakko kiertää kaupungin kautta muutama ylimääräinen kierros. Ihmeen paljon niitä näyttikin olevan liikenteessä. Ei siinä mitään, hyvä homma se on :).

Ja sitten tositapahtuma julkkiksen elämästä: Kuulin joskus radiosta, kun joku kertoi ajaneensa näytteilijä-imitaattori Jukka Puotilan auton perään. Tarina meni jotenkin näin: Puotila oli ajanut omalla autollaan tämän toisen tyypin edessä ja sitten tien vieressä oli kävellyt sellainen kissa, että meinasi kirjaimellisesti silmät pudota päästä. Ja kuten arvata saattaa, niin seuraavaksi nämä kaksi autoa olivatkin jo siten, että takimmainen ajoi tietysti Puotilan autoa päin. No, sitten tietysti he olivat tulleet autoista ulos katsomaan kuinka kävi, mutta yllätykseksi ensin Puotila kysyikin autostaan välittämättä: "Näitkö saman kuin minä?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös