Pelicansin harjoitusottelut 2016

  • 39 000
  • 141

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt on kyllä pakko pyytää yksikin postaus jossa Pelsufani veikkaa joukkueelle viimeistä sijaa. Pääsääntöisesti täällä on puhuttu ettei säälipaikka ole kirkossa kuulutettu vaan sinnekkin voi tehdä tiukkaa ilman lisävahvistuksia. Kun katsoo jatkoajan voimasuhdeketjua Pelsu sijoitetaan pääsääntöisesti sijoille 8-12 joten ei muuallakaan yleinen mielipide ole se, että Pelsut menee varmasti sääleihin.

Milloin joukkue sitten on hyvä? Mielestäni kun ollaan top6. Säälit ovat ok suoritus ja sijat 11-> heikko. Saako sinulle nauraa jos jostain syystä Pelsut eivät olekkaan pleijareissa?

Olisi pitänyt muotoilla toisin, tarkotin lähinnä sitä, että tuntuu ettei porukka usko tähän materiaaliin mitä meillä on.
Tuntuu, että moni olettaa ettei päästä edes sääleihin jos runkoa ei vahvisteta 1-2 kovan tason pelaajalla.
Nämä siis lähinnä omia tuntemuksia siitä mitä olen täältä lukenut, en kännykällä jaksa alkaa nyt kaivelemaan tai haeskelemaan lainauksia tänne.

Oma henkilökohtainen näkemys kun on, että meillä on todella potentiaalinen ja hyvin taisteleva nippu kasassa, meidän valmennus on mielestäni huipputasoa ja uskon, että heidän johdollaan tämä joukkue on eri tasolla kuin viime kaudella.

Oma veikkaukseni Pelicansin sijoista pyörii siinä 6-8.
1-5 on mielestäni jo satumaisen kuuloista, mutta jos Pelicansin sijoitus on luokattoman huono omaan veikkaukseeni nähden, niin tottakai mulle saa sitten nauraa.

Mä olen ihan tunnettu siitä, että sanon aika kärkkäästi, mutta olen aina valmis myöntämään virheeni.

Joten ota talteen vaan, tästä kaudesta tulee hyvä!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicans voitti Trinecin 3-2 ja koko turnauksen puhtaalla pelillä.

Ben Bloodin voittomaaliksi jäänyt alivoimamaali olisi ollut mielenkiintoista nähdä. Ei syöttäjiä siinä.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Hieno voitto! Todellinen haaste sitten ensi viikon perjantaina, kun vastaan asettuu yksi Ruotsin parhaista seuroista, Växjö Lakers.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Raporttia löytyy Trinecin sivuilta. Käänsin tekstin google kääntäjällä, jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä pelinkulusta tekstistä.

http://hcocelari.cz/zapas.asp?id=Lahti-bylo-o-branku-lepsiOcelari-konci-druzi-4122

Lopullinen kaksintaistelu alkoi suurella vauhdilla. Jo kolmannessa minuutti voi nauttia Teräksen, Maroszův yrittää mutta hän meni Juvonen. TREFA ensimmäisen ottelun ja järjestää Suomen joukkueen. Levy sai renkaat Mark Pöyöhonena, jotka naamioitu vetonsa yllätti maalivahti Frolik.

Pelaajat, joilla lohikäärme rintaansa voisi torjua valtapelistä seuraavasta minuutti, mutta nepropálili Juvonen. Se teräksenvalmistajat onnistui vasta alussa toisen puoliskon ensimmäisen jakson, skaalaus vuyžili toisen numeerinen etu. Josef Hrabal tykitti sininen taidokkaasti taipua Cory Kane.Maalivahti Lahti oli avuton.

Třinečtí olivat aktiivisia pelin kulkuun. Kolmas voima pelata Kýhosova suite mutta ei voinut hyödyntää, ottaa pois mitään mahdollisuutta Polanski ja Draveckého kuudestoista minuutti. Kolme minuuttia ennen ensimmäistä sireeni numeerinen etu soitti myös Lahti, Suomen joukkueen ei onnistunut.

Lukemat oli jälleen lähti vaihdon jälkeen puolin. Kolmen karkotukset ja pelata neljä klassista määrä pelaajia jäällä työnsi Miro Hovinen. Suomen hyökkääjä osuma yläkulmassa häkin Hamerlíkovy.

Pelicans, kun toinen maali syntyi ja olivat aktiivisempia joukkue jäällä. Ennen Frolik on hyvässä asemassa ilmestyi Tyrväinen, Třinecký maalivahti nopeasti heilutti mitt ja kätki kiekko. Silesians sitten hetkellisesti paeta paine, mutta Kani yritys ei ollut tarkka.

Lahti on jatkanut lisääntynyt aktiivisuus. Peter Hamerlík oli ratkaistava useita yrityksiä vastustaja, joista yksi oli tappavin tapahtuma Repa. Suomen eteenpäin lyöty on prässi, mutta kahdesti Trinec maalivahti voittaa.

Suomen joukkue sitten ollut numeerinen etu, se on paradoksaalisesti suurin mahdollisuus Adamský Martin otti nopeasti vastahyökkäyksen kanssa ei pyritty tarkasti. Silesians voisi kiinni viimeisen minuutin yv. Kaikki yritykset teräksenvalmistajille mutta otsikkona ulkopuolella, numeerinen etu on näin ollen siirretty alusta kolmannen ajan.

Mutta teräksen valmistajat kotiin viime kaksikymmentä minuuttia tuli ulos.Ben Veri veti levy hyökkäävä kolmanteen ja ampui välillä tyynyille Hamerlíkovy Lahti lähetetään dvougólového johtajuutta.

Voi vähentää alijäämää neljäskymmeneskuudes minuuttia, Vladimír Dravecký. Steelworkers hyökkääjä pääsi soolot Deke vasemmalle puolelle mutta Juvonen voittaa. Pelicans pystyy lisäämään johtoaan kolme minuuttia myöhemmin valtapelistä. Ennen Kangasniemim alttiina haukottelu häkki Frolik mutta onnistui piilottaa ja siirtää kiekko lapačce.

Lahti vielä pelataan aktiivisesti toisessa yv Suomen joukkueen hallussa teräksenvalmistajat paineessa lähes kaksi minuuttia jatkuvaa oleskella hyökkää kolmas mutta Pelicans sijoitettiin nevytěžili. Mahdollisuudet käänne ottelu teräksenvalmistajien välkehtivät viideskymmenesneljäs minuutin kun taitava virtaus Janek ohjuksia työntää James PETRUZALEK.

Silesians viimeisen minuutin pelin yrittää verrata valtiolle, mutta ei auttanut teräksentuottajien peli kuusi miestä kentällä. Parhaat mahdollisuudet Hrabal tuhottu Juvonen. Lahti voitti 3: 2 ja voitti Tatra Cup. Teräksenvalmistajien toisen pään.

Palautetta valmentajat
Vladimir Kýhos (päävalmentaja): "Menetimme joukkue, joka on ollut paras. Se oli voimakkain vastustaja, hyvin järjestetty. Heillä oli nopea siirtyminen hyökkäys, pelaajat ovat erittäin vahva kiekko, se oli vaikea saada noutaa. Se oli kolmas peli kolmessa päivässä, pojat työskennelleet kovasti ja taistelivat. Minun täytyy taipua kohteliaisuus. "
 

LEFTI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Golden Knights
Hyvässä vireessä on pojat! Ja varmasti maistuu itsetunnolle kolmena päivänä, kolme voittoa.

Perjantaina on muuten tuo Lakersin matsi ilmaisella sisäänpääsyllä.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika mairittelevat oli Trinecin valmentajan kommentit pelistä: "We lost a team that's been the best. It was the strongest opponent, very well organized. They had a quick transition to the attack, their players are very strong on the puck, it was hard for them to pick it up. It was the third game in three days, the guys worked hard and fought. I'll have to bow to the compliment. "

Tuo siis käännetty Googlen kääntäjällä englanniksi tuolta Boogyn viestissä löytyvästä raportista.

Hieno reissu Pelicansilta Slovakiaan. Kauden ensimmäinen pytty kainalossa kotiin. Nyt vaan kohti seuraavaa.
 

Detski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hieno voitto tosiaan, tuollainen reissu on varmasti omiaan hitsaamaan joukkuetta yhteen. Onko kellään tietoa, tuliko ihan rahapalkintoa pytyn lisäksi?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Olipa hupaisa raportti tshekistä suomeksi Kuukkelin kääntäjällä. Noh, tuolta Tatra Cupista olisi ollut hyödyllistä saada ottelutilastot, mutta ei sitten.

"Vahajärven" ja Pelicansin kohtaaminen perjantaina on tämän harkkakauden timantti. Saadaan vielä Stefan Lassen mukaan.
Onkohan Björni muuten pitkäänkin sivussa saamansa aivotällin takia?
 
Viimeksi muokattu:

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noh, tuolta Tatra Cupista olisi ollut hyödyllistä saada ottelutilastot, mutta ei sitten.

Tässä eilisen Trinec-matsin maalitilastot:

1-0 Pöyhönen (Repo)
1-1 Kane (Hrabal, Sykora)
2-1 Hovinen (Sopanen, Blood)
3-1 Blood (alivoimalla)
3-2 Petruzalek (Jank, Kane)
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jokohan Pöde vakiinnutti paikkansa kakkosen keskellä? Ainakin tilastojen perusteella takoi sangen tukevat näytöt. Tämä siis siinä tapauksessa, että sitä ulkopuolista pelastajaa ei hankita.

Nupe on tainnut muuten katsoa muutamaan kertaan sen Miracle on Ice -rainan.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Samaa mietin edellä olevan kanssa. Pöyhönen näin ainakin tilastojen perusteella on kakkosen keskellä huomattavasti vakuuttavampi, kuin Björninen. Tulevaisuudessa homma voi mennä toisella tavalla, mutta Björninen ei ihan hyvästä pelistään huolimatta pysty vielä oikein realisoimaan pelaamistaan tehopisteinä.

Ja kyllä minä mieluummin Pöyhösen näen hyökkääjänä. Erittäin hyvä duunari, jolta löytyy yllättävästi välillä käsiäkin.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja kyllä minä mieluummin Pöyhösen näen hyökkääjänä. Erittäin hyvä duunari, jolta löytyy yllättävästi välillä käsiäkin.

Vaikka Pöyhönen hienosti pakin tonttia hoitikin, niin kyllä mä kans mieluummin hänet näen hyökkääjänä.

Omaan silmään hänellä on enemmän annettavaa hyökkäyksessä.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Pöyhösen pelipaikka on vähän kaksteränen miekka. Se on toki fakta, että hän on parempi hyökkääjänä, mutta kun hän on ollut myös pakkina erinomainen. Joukkueen kannalta taas olisi edukkaampaa, että Pöyhönen pienentäisi näiden Maneliusten ja Hovisten roolia, kun että söisi Björnisen ja Siikosen peliaikaa. Kyseinen sentterikaksikko on Pelicansille arvokkaampi kuin vastaavasti tuo pakkikaksikko.
Pöyhönen pelaa kumminkin hyökkääjän tontilla meidän ykkös YV:ssä. Siltä tontilta taisi tekaista 8-9, viimekauden 19 pisteestään.

Kysymys kuuluu, toisiko Pöyhönen isompaa hyökkäys-/pistepotentiaalia kakkosen keskelle kuin Björninen? Pöyhönen ei tehnyt kuin neljä pistettä Björnistä enemmän viime kaudella, pelasi keskimäärin vajaa kolme minuuttia enemmän per peli ja rutkasti isommalla YV vastuulla.

Björninen pääsi viime kaudella kunnolla sisään liigahommiin. Nyt on paikka ottaa seuraava steppi eteenpäin, itse antaisin kakkossentterin paikan alkuun Björniselle, Pöyhönenkin kumminkin vahvistaa sitä pakistoa, kuten tuli todettua.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuntuu, että moni olettaa ettei päästä edes sääleihin jos runkoa ei vahvisteta 1-2 kovan tason pelaajalla.

Oma henkilökohtainen näkemys kun on, että meillä on todella potentiaalinen ja hyvin taisteleva nippu kasassa, meidän valmennus on mielestäni huipputasoa ja uskon, että heidän johdollaan tämä joukkue on eri tasolla kuin viime kaudella.Mä olen ihan tunnettu siitä, että sanon aika kärkkäästi, mutta olen aina valmis myöntämään virheeni.

Tokihan uskoa omiin pitää olla. Potentiaalia joukkueessa on enemmän kuin pitkään aikaan, mutta realimaailmassa kaikki eivät tule lunastamaan odotuksia, kaikki vaan eivät paranna edelliskaudesta tai puhkea kukkaan.

Uhkakuvat ovat myös selvät. Jos Tyrväinen lähtee pidemmälle saikulle sentterikalusto on aikaisempiin näyttöihin perustuen heittämällä hyökkäyspäähän Liigan köykäisin. YV:tä pyöritetään usein yhdellä pakilla, jos Leimu on poissa niin tuhnuahan siellä viivalla on seuraavaksi tarjolla. Jos juvonen loukkaantuu meillä on maalissa kaveri jolla ei ole alla vielä yhtään Liiga ottelua. Kyllähän tuohon tulosta tekevät sentteri toisi jo todella paljon syvyyttä ja varmuutta tai ainakin reilusti rahaa lompakossa jotta loukkaantumisiin voidaan tarvittaessa reagoida nopeasti.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tokihan uskoa omiin pitää olla. Potentiaalia joukkueessa on enemmän kuin pitkään aikaan, mutta realimaailmassa kaikki eivät tule lunastamaan odotuksia, kaikki vaan eivät paranna edelliskaudesta tai puhkea kukkaan.

Uhkakuvat ovat myös selvät. Jos Tyrväinen lähtee pidemmälle saikulle sentterikalusto on aikaisempiin näyttöihin perustuen heittämällä hyökkäyspäähän Liigan köykäisin. YV:tä pyöritetään usein yhdellä pakilla, jos Leimu on poissa niin tuhnuahan siellä viivalla on seuraavaksi tarjolla. Jos juvonen loukkaantuu meillä on maalissa kaveri jolla ei ole alla vielä yhtään Liiga ottelua. Kyllähän tuohon tulosta tekevät sentteri toisi jo todella paljon syvyyttä ja varmuutta tai ainakin reilusti rahaa lompakossa jotta loukkaantumisiin voidaan tarvittaessa reagoida nopeasti.

Todella hyviä pointteja ja olen samaa mieltä.
Ehkä itellä vähän jääny noi loukkaantumiset huomioimatta kun oon tätä joukkuetta ajatellut.
 
Suosikkijoukkue
Pelsu
Näkyy etäkatsojille näkyvän tämänpäivän Växjö-peli 5e:lla Etlarin It's Hockey timessa. En osaa linkkiä laittaa.

Ruutu plussan mainos on tuolla pelsun sivuilla ottelun ennakossa. Linkki vie Ruudun sivuille, muttei sieltä mistään mitään peliä ole löytynyt.
Pari päivää olen etsiskellyt ja olen laittanut Ruudun asiakaspalveluun kysymyksen, miten tätä em. harkkapeliä pääsisi katsomaan. Eipä ole asiakaspalvelu vastannut.
Eikä Ruudun eikä Plussan sivuilla näy koko liigapeliaikataulua, vissi lupaus näyttää pelit kyllä on.
Kunhan tuotakin ihmettelin.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ole kyllä mitään järkeä tuossa klo. 17.00 alkamisajankohdassa. Pientä kiirettä pitelee, jos meinaa aloituskiekkoon ehtiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös