Pe 6.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 294
  • 345

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksen osalta huolestuttaa pakkien ihmeellisten oman pään ratkaisujen lisäksi se, että Lehtonen ei ole osoittanut olevansa mitenkään varma ykkösmaalivahti...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jeesus Lehtonen, miten tosta voi missata xD
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Totta. Ongelma vaan on se, että Ilves teki saman tempun 2-3 kertaa (tulkinnasta riippuen) ja selvisi joka kerta ilman jäähyä.
Sä et vaan silti anna mahdollisuutta viheltää 2 minsaa ennen loppua kun peli tasan, se on vain ja ainoastaan vitun tyhmää pelaamista.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ilveksen osalta huolestuttaa pakkien ihmeellisten oman pään ratkaisujen lisäksi se, että Lehtonen ei ole osoittanut olevansa mitenkään varma ykkösmaalivahti...
Miksei muuten Ruusulle anneta enemmän vastuuta? Mielestäni suuremman potentiaalin omaava molari kuin Lehtonen. En ymmärrä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä riepoo, että kannattajat yrittää laittaa tappion yhden ehkä vähän kyseenalaisen jäähyn piikkiin. Mun mielestä toi oli jopa selvä jäähy.

Joukkueen peli on tällä hetkellä paskaa ja sitä ei voi tuomareiden piikkiin millään tasolla laittaa, ei millään.
Ei kun olet vaan huono kannattaja kun et omaa samoja värilaseja, niin ja idiootti.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo mä se olen jonka mielestä sitä pakkia kiinnostaa omassa päässä roikkua kiekottomassa, kun kiekollinen tulee kohti ja on nousemassa maalille. Sen sijaan sitä hyökkääjää saattaa "hieman" kiinnostaa pelata sille pakille kuja sinne maalille, tämän Keränen teki vääntämällä pakin nurin. Hauku vaan idiootiksi, parempaan kun et vaan pysty.
Älä nyt selitä, se Ilveksen pakki nimenomaan pelasi Kerästä pois siitä tilanteesta ettei sille pysty pelaamaan ja ohjasi maalin sivuun, toki olen samaa mieltä, että Keränenkin siinä vaiheessa pelasi pakkia pois kun ajautuivat maalin sivulle, mutta et sä voi tosta viheltää toiselle jäähyä, yhtä hyvin olis voinut viheltää kiekottoman estämisestä ipa pakille
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei helvetti mitä miettiin Pelsujen valmennus, kun laittoi Rendulicin vetään ekana? Teki, mutta hyvä ettei väsymystään kaatunut, veti just varmaan 2,5 minsan vaihdon jatkoajalla, ei kannata antaa huilata ees paria vetoa ei.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Älä nyt selitä, se Ilveksen pakki nimenomaan pelasi Kerästä pois siitä tilanteesta ettei sille pysty pelaamaan ja ohjasi maalin sivuun, toki olen samaa mieltä, että Keränenkin siinä vaiheessa pelasi pakkia pois kun ajautuivat maalin sivulle, mutta et sä voi tosta viheltää toiselle jäähyä, yhtä hyvin olis voinut viheltää kiekottoman estämisestä ipa pakille
Jutellaan muutaman vuoden (noin kymmenen) päästä uudestaan, onneksi olkoon, olet ensimmäinen joka päässyt mun estolistalle, mä en jaksa tollaista puusilmää, en edes vaikka kannatat samaa joukkuetta. Aina vikaa on siinä ja tässä, paitsi omassa joukkueessa. Kasva vähän!
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jutellaan muutaman vuoden (noin kymmenen) päästä uudestaan, onneksi olkoon, olet ensimmäinen joka päässyt mun estolistalle, mä en jaksa tollaista puusilmää, en edes vaikka kannatat samaa joukkuetta. Aina vikaa on siinä ja tässä, paitsi omassa joukkueessa. Kasva vähän!
Se on hyvä sitten kun tilanne molemmin puolinen.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Älä nyt selitä, se Ilveksen pakki nimenomaan pelasi Kerästä pois siitä tilanteesta ettei sille pysty pelaamaan ja ohjasi maalin sivuun, toki olen samaa mieltä, että Keränenkin siinä vaiheessa pelasi pakkia pois kun ajautuivat maalin sivulle, mutta et sä voi tosta viheltää toiselle jäähyä, yhtä hyvin olis voinut viheltää kiekottoman estämisestä ipa pakille
Ottaa otteen kuten lehtivuori teki ja ei muka jäähyä? Valoja päälle.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksei muuten Ruusulle anneta enemmän vastuuta? Mielestäni suuremman potentiaalin omaava molari kuin Lehtonen. En ymmärrä.

Tänään Ruusu tuli ilmeisesti maalille vain siitä syystä, että Lehtonen sai päähän osumaa Lahden kontaktissa ja oli tämän jälkeen voinut pahoin. Jonkinlaisesta aivotärähdyksestä siis kysymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös