Pe 30.9.2016 Lada Toljatti - Jokerit

  • 13 584
  • 176

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lada suorastaan herkuttelee. Lajunen pelasi kyllä miehekkästi tilanteen.

Olisiko aika pistää koko seura matalaksi.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Mitähän vittua. Selvä potku???!!!
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tosta ei kyllä potkuliike selkeemmäks mene. Kunnon sisäsyrjäsijoitus maaliin.

Ei kyllä toisaalta parempia lukemia ansaita.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Hyvää yötä, viimeinen sammuttaa valot. On tää sitten surkeaa katsottavaa, kalsarikännit varmaan pakko vetää.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Hieman on yksipuolista tämä tuomarointi tänään (toki suurilta osin ihan aiheesta), Joensuu suihkuun.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
2+10 mutta toki kellossa sen verran vähän, että suihkuun. Toki onko pakko jos ei tullut edes hiki.
2+20 näyttäisi KHL:n tilastoissa lukevan, tiedä sitten mitä tuollakin tarkoitetaan.

"
  • 55:46
    Penalty. Jokerit. 18. Joensuu Jesse 20 min. Game Misconduct Penalty

  • 55:46
    Penalty. Jokerit. 18. Joensuu Jesse 2 min. Checking from Behind
    "
Olihan tuo pari erää taas ihan kelvollista peliä ja maalipaikkoja oli ratkaista ottelu hyvissä ajoin. Sitten päästettiin kaveri iskemään parista vastahyökkäyksestä heikolla puolustamisella ja Jokereiden selkäranka katkesi viimeistään tuohon 3-1 maaliin. Loppu ollutkin sitten kamalaa katsottavaa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
2+20 näyttäisi KHL:n tilastoissa lukevan, tiedä sitten mitä tuollakin tarkoitetaan.

Nyt on ihmeteltävä. Toki säännöt voi olla hakusessa, kun tuntuu, että joka paikassa ne muuttuu kaudesta toiseen.

Minun käsittääkseni selästä taklauksesta on mahdollista antaa vain 2+10, 5 + PRK tai OR. Jos puhui käytöskympin päälle niin olisi muodossa 2+10 selästä taklaus + PRK (20 min)
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Zapolskikaan ei ole onnistunut kyllä alkukaudella ainakaan mua vakuuttamaan. Huono riparikontrolli ja suorastaan potkii jäissä ollessaan kiekkoa sektoriin. Lisäksi tietysti pienikokoinen, joka tuo omat haasteensa sekin.
Helenius tällä hetkellä aika selkeä ykkönen imo, ja häntäkään ei ole testattu siinä roolissa kun taso pitäisi säilyttää ilta illan perään. Aiemmilta kausilta tullut kutina, että juuri se on hänen suurin heikkoutensa..
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tosta ei kyllä potkuliike selkeemmäks mene. Kunnon sisäsyrjäsijoitus maaliin.

Tää on taas tätä paskatulkintaa (tarkoitan ,että tuomarista riippuen tulkitaan potkuksi tai ohjaukseksi) paskasta säännöstä. Kiekon saa ohjata luistimella maaliin ja ilmeisesti se potkuliikkeeksi luetaan, jos luistin irtoaa ohjausliikkeen aikana jäästä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tää on taas tätä paskatulkintaa (tarkoitan ,että tuomarista riippuen tulkitaan potkuksi tai ohjaukseksi) paskasta säännöstä. Kiekon saa ohjata luistimella maaliin ja ilmeisesti se potkuliikkeeksi luetaan, jos luistin irtoaa ohjausliikkeen aikana jäästä.
Helpottaisi kaikkien elämää kun yksinkertaisesti luistinkontaktia seuraava suora maali hylättäisiin aina. Maalia en nähnyt. Olen loppu. Niin loppu.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Helpottaisi kaikkien elämää kun yksinkertaisesti luistinkontaktia seuraava suora maali hylättäisiin aina. Maalia en nähnyt. Olen loppu. Niin loppu.

Tästä samaa mieltä. Tai hyväksytään potkumaalitkin. Pitäisi olla jokotai eikä mitään tulkinnanvaraista mahdollisuutta hyväksyä. Olen minäkin loppu, mutta ilmeisesti sen verran masokisti olen, kun tässä jo seuraavaan peliin on kääntänyt katseet ajatuksella "jospa se siitä lähtisi"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös