Pe 17.2.2017 TPS - HIFK

  • 4 874
  • 26

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - olen itse henkilökohtaisesti viimeksi nähnyt yhtä nauravaisen ja "hyvä fiiliksisen" jengin kun TPS, kaudella 10-11.
Toivottavasti se henkilökohtaisesti näkemäsi nauravainen ja "hyvä fiiliksinen" jengi EI ollut TPS kaudella 2010-11...
Tai vastaavasti toivottavasti TPS:n eilinen jengi ei muistuttanut hengeltään ja fiilikseltään TPS:n kauden 2010-11 jengiä...

04.04.2011 - YT: Nauravainen ja "hyvä fiiliksinen" jengi, kausi 2010-11

Ehkä kuitenkin tarkoitit videon jengiä?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko palata eiliseen peliin vielä sen verran, että olen itse henkilökohtaisesti viimeksi nähnyt yhtä nauravaisen ja "hyvä fiiliksisen" jengin kun TPS, kaudella 10-11. Maalivahdit kun vielä keräävät itsensä niin mahdollisuudet on päätty ast.


Täytyy yhtyä TPS-kehuihin. Kauden aiemmissa kohtaamisissa TPS ei ole ollut mitenkään erikoinen eikä missään nimessä pelannut mitään kärkitason kiekkoa vaikka kärjesssä keikkui silloinkin. Mutta nyt on ihan eri pöhinä palleissa ja erittäin todennäköiseltä alkaa näyttämään, että kannua nostelaan Turussa tai Tampereella. Erityisesti Henrik Tallinderin peli oli (maalien lisäksi) erittäin kaunista. Tällaisten puolustavien puolustajien toivoisi myös joskus voittavan näitä kuukauden pelaaja -palkintoja pisteitä tekevien laitahyökkääjien sijaan.

Okei, IFK oli paska. Todella paska. 1-0 ja 3-0 -maalit sellaisia räpellyksiä, että huh huh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös