Pe 17.11.2017 SaiPa - KalPa

  • 2 305
  • 8

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kalevan ja Saimaan Pallot kohtaa illalla Kisapuiston jäähallilla. Kyseessä on joukkueiden toinen kohtaaminen tällä sesongilla, kun lokakuun alussa SaiPa haki 2 pistettä Niiralan Montusta Kunyukin jatkoaika-osumalla. SaiPa on 3 ottelun voittoputkessa ja kotivoittoja on tullut 8 peräkkäin. KalPa taas on 4 ottelun pisteputkessa.

Mitä tuota voimasuhdeketjua lukee, niin SaiPan voitot on tullu tuurilla. Tai vastustajalla on ollut kauden huonoin peli. Tai Tuohimaalla on ollut jumalmoodi päällä.


SaiPa tänään:

Tanus - Goodwin - Quenneville
Maalahti - Savilahti-Nagander

Kaksonen - Koho - Oksanen
Kojo - Lappalainen

Nättinen - Löfman - Radke
Vaakanainen - Carson

Nikko - Koski - Maia
Taipalus

Tuohimaa (Westerholm)

Onko Kunyuk telakalla vai?


KalPa tänään:

D'Amigo - Sebok - Kantola
Riikola - Lukka

Jokinen - Luostarinen - Ruuttu
Wilson - Maione

Mutanen - Vainiola - Nuutinen
Seppälä - Leskinen

Texier - Ikonen - Tavi
Mäkinen

Hovinen (Godla)


Hovinen ekaa kertaa askissa kahteen kuukauteen. Silloin tuli nollapeli. Kuinka kauan nollaputki jatkuu?

KalPa nähdään taas niissä seksikkäissä mustissa asuissa. Klo 18.30 mennään
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
SaiPa antaa ykkössentterin verran tasoitusta tänään.

Just kun saatiin paletti kuntoon.

Silti uskon taisteluvoittoon. Meidän kakkosta vastaan jos tehdään tänään maali, niin kovia ovat.
 

Coxkyttä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
[QUOTE="Hollanti, post: 7293214, member: 111075"
Mitä tuota voimasuhdeketjua lukee, niin SaiPan voitot on tullu tuurilla. Tai vastustajalla on ollut kauden huonoin peli. Tai Tuohimaalla on ollut jumalmoodi päällä.[/QUOTE]

Yleensä SaiPan voittaessa, vastustajilla on aina kauden huonoin peli!
Miksihän?
Ensimäistä kertaa uskon SaiPan voittoon, joten tappiohan sieltä on tulossa.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
SaiPa antaa ykkössentterin verran tasoitusta tänään.
Ei hätää, voimasuhteet ovat siis tasan koska ei meilläkään ole tänään ykkössentteri askissa. Itseasiassa nyt kun tarkemmin katsoin, niin eihän meillä ole koko joukkueessa edes sellaista. Noh, mutta silti tasoissa ollaan!
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
[QUOTE="Hollanti, post: 7293214, member: 111075"
Yleensä SaiPan voittaessa, vastustajilla on aina kauden huonoin peli!
Miksihän?
Itse en mistään tuurista haluaisi suuremmin puhua, koska otos on jo sangen iso. SaiPan kymmenestä viimeisimmästä voitosta neljässä joukkue on kuitenkin päässyt pelaamaan aika merkittävällä edulla, kun vastustaja on pelannut edellisenä päivänä ja SaiPa ei. Nämä tilaisuudet Lehterän jengi on pystynyt oivallisesti hyödyntämään. Tuomenoksa ja Ek onnistuivat aika hyvin pitämään puoliaan peliohjelmaa tehtäessä. Jotta kukaan ei nyt pahoita mieltään - varsinkaan lukuisat SaiPa-ystäväni ("minä rakastan teitä ja te minua" -periaatteella mennään) - täytyy korostaa, että menestys ei tietenkään johdu pelkästään tuosta syystä. SaiPan viisikkopuolustaminen on ollut aivan eri tasolla kuin vuosi sitten syksyllä lisättynä sarjan ehkä kuumimmalla molarilla siihen vielä kirsikkana kaupan päälle.

Eiköhän tässä jatkoajalle mennä, vaikka kyllä myös sellainen 2-7-lopputulos kelpaisi.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Itse en mistään tuurista haluaisi suuremmin puhua, koska otos on jo sangen iso. SaiPan kymmenestä viimeisimmästä voitosta neljässä joukkue on kuitenkin päässyt pelaamaan aika merkittävällä edulla, kun vastustaja on pelannut edellisenä päivänä ja SaiPa ei. Nämä tilaisuudet Lehterän jengi on pystynyt oivallisesti hyödyntämään. Tuomenoksa ja Ek onnistuivat aika hyvin pitämään puoliaan peliohjelmaa tehtäessä.

Tähän on kyllä itsekin tullut kiinnitettyä huomiota, että syksyn ottelutahti on ollut varsin suosiollinen SaiPalle. Tosin pitkässä juoksussa tämäkin menee tasan, kun joulukuun lopusta helmikuun loppuun SaiPa pelaa seitsemänä viikonloppuna kahdeksasta pe-la tuplapelit. Voi hyvin käydä kuten aikoinaan Tirkkosen kanssa, että huikeaa syksyä seuraa keskitalven kyykkäys.

Lisäksi joulukuun alussa löytyy sellainen helmi kuin 8.12. KalPa-SaiPa kello 18:30 ja 9.12. Jukurit-SaiPa kello 15:00.
 

Mazoo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilman mustakeltaisia värilase.. eiku.. Todella hankala ennustettava. SaiPa on kyllä ottanu hienosti pisteitä viime viikkojen aikana ja KalPalla on myös pientä orastavaa pisteputkea (4 peliä?). Ketähän laitetaan vetämään voittomaalikisaan?
 

ahal

Jäsen
Itse en mistään tuurista haluaisi suuremmin puhua, koska otos on jo sangen iso. SaiPan kymmenestä viimeisimmästä voitosta neljässä joukkue on kuitenkin päässyt pelaamaan aika merkittävällä edulla, kun vastustaja on pelannut edellisenä päivänä ja SaiPa ei. Nämä tilaisuudet Lehterän jengi on pystynyt oivallisesti hyödyntämään. Tuomenoksa ja Ek onnistuivat aika hyvin pitämään puoliaan peliohjelmaa tehtäessä. Jotta kukaan ei nyt pahoita mieltään - varsinkaan lukuisat SaiPa-ystäväni ("minä rakastan teitä ja te minua" -periaatteella mennään) - täytyy korostaa, että menestys ei tietenkään johdu pelkästään tuosta syystä. SaiPan viisikkopuolustaminen on ollut aivan eri tasolla kuin vuosi sitten syksyllä lisättynä sarjan ehkä kuumimmalla molarilla.

Eiköhän tässä jatkoajalle mennä, vaikka kyllä myös sellainen 2-7-lopputulos kelpaisi.
No eikös se pitäisi olla selvä, että Riku K liigan toimistolla huollehtii myös entisen työnantajansa eduista? Eihän sitä nyt turhaan sinne lähetetty. Kaikille ei voi olla mieliksi, hyvä kuin edes SaiPalle.

SaiPan viisikkopuolustaminen oli hyvää tänäänkin, mutta KalPan kolmikko-nelikkopuolustus toimi myös hyvin Hovisen edessä. Mv oli hyvä. KalPan askelmerkit alkavat olla selvillä myös ulkkareille, joten tuloksia on tiedossa vastakin.

Maalin peli. Ja jos et itse tee kaveri tekee... Just.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös