Patrik Moisio – Vantaan paras nähtävyys Heurekan ohella

  • 73 685
  • 108

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Jonkun verran herran otteista tietävänä, voin kertoa että kyseessä on todellinen luupää (Tikkasen luonne kaukalossa), huippu-urheilija kaikin puolin, jolla kaiken lisäksi on myös riittävät taidot nousta roolissaan ihan kansainväliselle tasolle. Hiukan kun ikä ja kokemus viilaavat liikoja karstoja niin vain "taivas" on rajana.

Kaiken lisäksi kyseessä on todella viihdyttävä pelaaja, joka sinällään sopii Vantaan haalareihin vallan mainiosti.

Tekisi mieli jopa sanoa että Leo Komarov-mainen urakaari ei hämmästyttäisi mua pätkääkään.

Kadehtien onnitellen Kiekko-Vantaata.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Aloitusviesti hiukan muunneltu eräästä toisen ketjun viestistä.
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
On isä "kulpertto"moisiolla uskomaton pokka heittää oma palsta taas kerran suomi -sarjatasoiselle pelaajalle Liiga valkut varmaan lukee tätä ja agentit juoksee perässä, ku on Tikkasen luonto. Voi ollakin, mutta peliäly ja taito yleensä on kaukana kuin itä lännestä
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Tekisi mieli jopa sanoa että Leo Komarov-mainen urakaari ei hämmästyttäisi mua pätkääkään.
Jos et kuitenkaan sanoisi. Komarov pelasi 19-vuotiaana jo hyvin "omaa rooliaan" ja teki sivussa ensimmäisellä Liiga-kaudellaan enemmän pisteitä kuin mitä Moisio on tehnyt koko urallaan. Taidat olla tämän maan ainoa ihminen, joka ei vastaavasta urakehityksestä yllättyisi. Noin yleisestihän Moisiota pidetään kiekkopiireissä pelkkänä vitsinä. Itse en taas ihmettelisi yhtään, mikäli olisit oikeasti Moision isä/serkku, tai sitten vain pelkkä trolli. Muita vaihtoehtoja en keksi.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Jos et kuitenkaan sanoisi. Komarov pelasi 19-vuotiaana jo hyvin "omaa rooliaan" ja teki sivussa ensimmäisellä Liiga-kaudellaan enemmän pisteitä kuin mitä Moisio on tehnyt koko urallaan. Taidat olla tämän maan ainoa ihminen, joka ei vastaavasta urakehityksestä yllättyisi. Noin yleisestihän Moisiota pidetään kiekkopiireissä pelkkänä vitsinä. Itse en taas ihmettelisi yhtään, mikäli olisit oikeasti Moision isä/serkku, tai sitten vain pelkkä trolli. Muita vaihtoehtoja en keksi.
En oo kyllä mitään sukua herralle, mutta ei siinä.
Parin vuoden päästä voin vain huudella, että ketä ne vihaajat täällä olikaan? ne saa suuhun kaikkee paitsi kiitosta. Ketä nää uudet fanit on? yhtäkkii hulluna kaikkia kiinnostaa!
Kattokaapa vaan ku toi jätkä pääsee näyttään Liigassa kuka määrää.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Eilisen pelin nähneenä voin sanoa että kyllähän siinä "moisiolisää" tuli. Toki veti herneet nenään kun häntä ensin taklattiin.
Jooh, siinä tuli vähintään 23min ylimääräistä pelkästään nimen takia. Eikä ollut ensimmäinen kerta.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Moisiogate on syntynyt. No ei siinä, pidän tyypistä ja sopii kyllä tietyllä tavalla Vantaan joukkueeseen, tuo hyvällä tavalla munaa joukkueeseen. Aineksia kulttipelaajaksi ja mestiksen Jarkko Ruuduksi ainakin on
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Saiskohan isä kulpertto tehtyä oman ketjun Turkuun Kalle Moisiosta? Saisi porukat Kupittaalla nauraa vieläkin enemmän kuin nykyään. Ketjun nimi voisi olla Parasta Turussa Tepsin jälkeen. Bluesin porukat eivät viime vuonna oikein lämmenneet isän kosiskeluista, mikä oli harmi.Samoin perkaaja ketju on jäänyt vaille isän mahtavia ja asiantuntevia kommentteja.
 
Hyvin veti Pate taas eilen. Vai oliko pelissä, en huomannut? Mutta hienosti veti vaikkei pelannutkaan. Varmasti oli edes jotenkin hyödyksi jengilleen. Ehkä tsemppasi kopissa.

Jos laitetaan yhteen parturikampaaja ja kouluja käymätön henkilö, mitä saadaan?
Varsinainen fiksujen pelaajien trilogia, joka on täysin Heureka-kamaa. Miksiköhän nuorin veljeksistä lopetti, vaikka oli jo B-junnuissa liigatason pelaaja? Tietääkö Kulpertto?

Ja tosiaan, Kalle Moisio on Turussa yhtä tärkeässä roolissa kuin veljensä Vantaalla. Olen alkanut ihailla molempia.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Olen kyllä itse harmitellut, kun Perkaaja lähti Turusta maailmalle. Ilolla otin vastaan siis tiedon, että Tiksissä rytisee taas. On ihan hyvin lähtenyt kyllä Pati liikkeelle. Taklaa kovaa, tekee pisteitä ja hämmentää.

Toissakaudella Tepsissä viiletti Moisio-Karvinen-Moisio -ketju, joka oli kyllä raudanluja vitja. Samanlaista lätkäviihdettä ei olla Liigassa sen jälkeen nähty. Harmi ettei varmaan tulla näkemäänkään.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Toi Moisio-Karvinen-Moisio kenttä oli kyllä hunajaa silmille, oli kyllä sairaan makeeta katsoa. Sitä hämmennyksen määrää. Vaan ei paljon vastustaja kiekkoon koskenut, kun toi kenttä pelasi.
 
Toi Moisio-Karvinen-Moisio kenttä oli kyllä hunajaa silmille, oli kyllä sairaan makeeta katsoa. Sitä hämmennyksen määrää. Vaan ei paljon vastustaja kiekkoon koskenut, kun toi kenttä pelasi.

Näin se aika kultaa muistot. Itse olin jo unohtanut, miten suurilla minuuteilla jotka nämäkin tähdet pelasivat, dominoivat niin vahvasti kiekollista peliä, että alta pois. Vai kenellä se kiekko oli, jos ei ollut edes vastustajalla?
Paitojen jäädytystä odotellessa, sillä ilman näitä Janssonin veljeksiä TPS ei olisi TPS mitä se on tänä päivänä. Respect.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Näin se aika kultaa muistot. Itse olin jo unohtanut, miten suurilla minuuteilla jotka nämäkin tähdet pelasivat, dominoivat niin vahvasti kiekollista peliä, että alta pois. Vai kenellä se kiekko oli, jos ei ollut edes vastustajalla?
Paitojen jäädytystä odotellessa, sillä ilman näitä Janssonin veljeksiä TPS ei olisi TPS mitä se on tänä päivänä. Respect.
Älä jaksa joka kerta esittää hauskaa. Ole vaikka hiljaa, niin olet heti hauskempi.
 
Älä jaksa joka kerta esittää hauskaa. Ole vaikka hiljaa, niin olet heti hauskempi.

En osaa esittää, valitettavasti. Olen hauska luonnostaan. Eikö huumoriin ole paras vastata huumorilla eikä tosissaan?
Ethän sinäkään ole tosissasi Moisio-flametuksessa, eli pitäisikö minun nyt pyytää sinua lopettamaan? No varmaan pitäisi, mutten ala antaa muille neuvoja miten maailmasta tulisi parempi.

Tämäkin ketju on parasta huumoria, minkä Jatkoaika voi tarjota, kiitos siitä ei kuulu tällä kertaa koko joukkueelle, vaan sinulle.
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Isä Kulpertto Moision paita pitäisi nostaa jonnekin korkealle, koska niin suurella sydämellä hän jaksaa kannustaa poikiaan, jotka ovat taidoiltaan hyvää maakuntasarjatasoa. Täytyy nostaa hattua. Nytkin Perkaaja oli Kvantaan kokoonpanossa RoKi / Hokki peleissä vain mukana pyörimässä ja mikä oli saldo? rankasti miinuksella, joten lujaa uskoa vielä siihen, että liiga paikka vielä löytyisi. Tsekin mestiskin Perkaajalle oli liikaa, joten ei kuin heselle töihin. Isän muistelut jostain Moisio ketjusta saa unohtaa. Karvinen tästä kentästä tosin pelaa liigassa, joten yksi kolmesta vielä toimii.
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Onkohan Vantaan suurin nähtävyys jo lähtenyt NHL näyttöjä antamaan kun ei näy enää Kivan paidassa? Todellinen menetys suomalaiselle jääkiekolle. Isä Kulpertto voisi kertoa lisää missä tämä legendaarinen perkaaja menee.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Onkohan Vantaan suurin nähtävyys jo lähtenyt NHL näyttöjä antamaan kun ei näy enää Kivan paidassa? Todellinen menetys suomalaiselle jääkiekolle. Isä Kulpertto voisi kertoa lisää missä tämä legendaarinen perkaaja menee.
Loukkaantuneena vissiin, bongattu eilen Tikkurilan jäähallin katsomossa
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa, HPK, symp. Haukat, divarit
Täytyy kyllä sanoa että Moisio pelasi tosi hyvin eilen, melkein ainoana pelaajana erottui muuten vähän sinnepäin pelaavasta Lohiparvesta. Väänsi, hämmensi ja loi muutaman hyvän paikan.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Täytyy kyllä sanoa että Moisio pelasi tosi hyvin eilen, melkein ainoana pelaajana erottui muuten vähän sinnepäin pelaavasta Lohiparvesta. Väänsi, hämmensi ja loi muutaman hyvän paikan.

Oli kyllä hyvässä vedossa kieltämättä. Muutaman ihan oikean taklauksenkin nähdäkseni jakoi, vaikka tuota puolta on näemmä aika lailla vähentänytkin.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
On kyllä todella epäreilua, ettei tollainen taistelu ja periksantamattomuus näy tehopisteissä. Tekee joka vaihtoon kavereidenkin työt - siinä on ketjukavereilla ihan kiva pelata.
Ai saateri mä odotan jo playoffeja. Patrik Moisio ja playoff samassa lauseessa. Mä nautin.
 
On kyllä todella epäreilua, ettei tollainen taistelu ja periksantamattomuus näy tehopisteissä. Tekee joka vaihtoon kavereidenkin työt - siinä on ketjukavereilla ihan kiva pelata.
Ai saateri mä odotan jo playoffeja. Patrik Moisio ja playoff samassa lauseessa. Mä nautin.

Kyllä se pinnojen tekeminen ja otteluiden ratkaiseminen positiiviseen suuntaan on vaikeata sarjassa kuin sarjassa.
Semminkin jos ei löydy oveluutta, laukausta, peliälyä tai käsiä. Tai jos ei pelaa tai jos istuu tyhmiä jäähyjä.

Ja tällä en nyt tarkoita ketään erityisesti vaan ihan yleisesti ns. "taistelupelaajia" tai miksi kukin heitä haluaakaan kutsua.

Toki odotan myös pleijareita, eri syistä.
 

Elkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Teepeeäs
Näköjään eilenkin kymppi, joten sillä tavallakin voi auttaa joukkuettaan. Isä Kulpertto ilmeisesti yksin näkee miten hyvä on poika. On se kyllä kumma kun tekee töitä eikä koskaan onnistu? Silloinhan tekee vääriä töitä, joten ei jatkoon. Visa totesi jo hyvin miksi ei.
 

Kulpertto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, St. Louis Blues, Patrik Moisio
Näköjään eilenkin kymppi, joten sillä tavallakin voi auttaa joukkuettaan. Isä Kulpertto ilmeisesti yksin näkee miten hyvä on poika. On se kyllä kumma kun tekee töitä eikä koskaan onnistu? Silloinhan tekee vääriä töitä, joten ei jatkoon. Visa totesi jo hyvin miksi ei.
Patrik meikäläistä vanhempi, joten olisi kiva tietää tosta "Isä -kortista" enemmän. Vai esitätkö vaan hauskaa sillä?
Pelaa edelleen samoilla piste keskiarvoilla, kun joukkueen muut hyökkääjät pl 1 ketjun kaverit. Muunmuassa Jokereissa pelanneet Gymer ja Mäkinen menee ihan samoilla viivoilla, vaikka esimerkiksi edellä maininttu Gymer on täysin "hyökkäävä taiteilija". Naurettavaa puhua, ettei onnistu koskaan.
Paiskii helvetisti töitä logolle, joka suuntaan. Tällä hetkellä tehopisteet on ihan sivuseikka, kunhan joukkue voittaa - se riittää.
Vaikka tottakai maalit itseluottamusta ruokkii, mutta ne tulee vielä. Niinkun sanoin, hänen kanssaan on ihan kiva ketjukavereina pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös