Ilmoitukset

Nimimerkki Mike kuittaa itselleen viikon pelikiellon netiketin vastaisesta viestistään Jokerit-osiossa.

Nimimerkki Fernando huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella hänen kirjoitettuaan kiekkokeskusteluun viestin, jonka sisältönä on pelkästään "*hymiö*".

TPS-osiossa nimimerkki puukädet provoili ja meni henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittaa kohtaan ja saa kuukauden pelikiellon sääntöjen 6§:n ja 9§:n perusteella. Kyseisen nimimerkin pelikieltoa pidentää se, että hän on vähän aikaa sitten kärsinyt pelikiellon vastaavanlaisesta rikkeestä.

Nimimerkki haukka on seuraavat kaksi kuukautta pelikiellossa syylistyttyään Jokerit-osiossa itsemoderointiin. Nimimerkin pitkä rikehistoria pidensi pelikieltoa huomattavasti.

Patrik Laine shoots, he scores! – suomalaisen supertähden ura NHL:ssä

Viestiketju osiossa 'NHL' , aloittajana Niksi, 20.10.2016 klo 09.29.

1. mjr Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Suomen maajoukkueet
    Joo, tästä kieltäytymisestä ei mitenkään voi pahoittaa mieltään - näkihän sen nyt jo loppukaudesta, että alkaisi tauko olla paikallaan. Nyt vain viimeinkin kunnollinen ja ehjä kesäharjoittelukausi niin mitä saadaankaan nähdä ensi vuonna... Viisas päätös tämä.

2. sampio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Menestyvin, sympatiat muille hyville.
    Lainaus:
    Mä luulen, ettei nouse ammatin osalta, koska Laineen ympärillä vaikuttaisi olevan aika määrätietoista ja ammattimaista sakkia. Lisäksi Pate vaikuttaa oikealla tavalla kylmäkiskoiselta, mitä tulee lätkään - hän on nyt kokenut, missä lajin ehdoton kärki menee jäällä pitkän runkosarjan aikana ja on hyvin vaikea kuvitella hänen jäävän leijumaan loistavan tulokaskauden varaan.

Siihen en osaa sanoa, miten sitten vaikuttaa siviilipuolen käytökseen, mutta jos jalat pysyy maassa jäällä, voisin kuvitella niiden pysyvän myös jään ulkopuolella. Tosin me fanit voidaan toki tulkita vahva itseluottamus tarpeen tullen myös kusipäisyytenä ja leijumisena.

3. Hendricks Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kings / Caps / Flyers / NHL
    Lainaus:
    Nyt en tiedä meneekö tässä itse miinaan, vai etkö oikeasti käsitä että miksi Laine ei ole tulossa kisoihin? Aika selvältä tapaukseltahan tämä vaikuttaa.

4. El Gordo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara
    Lainaus:
    Olen kyllä eri mieltä, Lundqvistin ääntäminen Lankvistina ottaa omiin korviin sen verran paljon etten pysty katsomaan originaaliselostuksella otteluita joissa hän torjuu. Patrikin ääntäminen Pätrikinä on pienempi virhe, jonka saatan vielä sietää.

Kaiken ei tarvitse mennä ihan kohdalleen kunhan menisi sinnepäin. Eihän noita ulkomaalaisia nimiä NHL:ssä ole kuin parisataa, äkkiä ne opettelee jos viitsii.

5. psychodad Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Hal Gill
    Lainaus:
    Seuran toimesta todennakoisesti kerrottu etta et mene.

6. Ollakseni Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Tässä huomaa ne pienet erot. Itseäni ei haittaa kumpikaan, vaikka Lunkvist tuntuukin vähän oudolta. Suomalaisten nimien huono ääntäminen on lähinnä huvittavaa.

7. sampio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Menestyvin, sympatiat muille hyville.
    Itse äännän Lundqvistin kuten "mulk'vist" kansainvälisten ääntämisohjeiden mukaisesti (päivitetty 26.2.2006).

8. Carlos Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Haluaisin esittää HatrickLaine-Gatessa julkilausuman. Kukaan suomalainen ei ole koskaan ollut maailman paras kiekkoilija. Maailman paras jääkiekkoilija on itsekäs "paska", koska ilman isoa itsekkyyttä ei voi tulla maailman parhaaksi. Pate katsoo että tullakseen parhaaksi, hänen täytyy skipata tässä kohdassa Skoda-cup - koska HÄN haluaa tulla parhaaksi.

Maailman paras kiekkoilija menee minä edellä. Maailman paras joukkuepelaaja tuulettaa pokaalin kanssa kuiva kerrasto päällä mestaruutta. No pun intended to Jukka Tammi -95. :-)

9. psychodad Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Hal Gill
    Lainaus:
    Ei tuo vaarinkaan ole. Voin olla Laineen paatoksesta pitamatta, mutta ymmarran tuon nakokulman myos.

10. Repolainen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Minä en ihan osta tuota Turussa kovaa treenaamista. Suomessa harjoitellessa on Wadan testien alla ja P-Amerikassa saa roinata rauhassa. Siellä saa myös valmentajan valita itse eikä se tule agentin kautta.

11. Ciry Jäsen

Suosikkijoukkue:
    le Club de hockey Canadien
    Lainaus:
    Miksi olisi WADAn alaisuudessa Turussa? Miten tämä Turku liittyy asiaan? Kyllä WADAn kansallinenjärjestö Yhdysvalloissakin testaa vai onko Turku paikkana sellainen, että sinne tullessa joutuu sitoutumaan WADAn sääntöihin? Tietysti Suomen lainsäädäntö vähän rajoittaa, mutta ei se käyttöä kiellä.

12. Repolainen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Lainaus:
    Turussa, Raumalla, Tampereella joudut kusemaan purkkiin maajoukkuepelaajana. Winnipegissä jos samat janarit tulee vaatimaan näytettä, niin soitto pelaajayhdistykseen riittää.

13. Lainaus:
    Miten tämä maajoukkuepelaajan status määritellään kisojen ulkopuolella?

14. Repolainen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Lainaus:
    Ei hajuakaan. Jossain naisten jääkiekossa ja jalkapallossa joutuu olemaan tarkkana mitä yskänlääkettä uskaltaa nauttia.

15. Ciry Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Jos et ole allekirjoittanut sopimusta, joka sisältää WADA Coden, ei ole WADAN kansallisillaorgaaneilla oikeutta kusettaa sinua mihinkään. Jos tällainen pykälä löytyy sopparista niin Yhdysvalloissa USADA saa tulla kusettamaan sinua. Niin kerros miten tämä Turku tähän skenaarioon liittyy?

Jos ei vielä auennut niin esim. Laine ei ole tämän piirissä jos ei maajoukkuesopimus ole voimassa, joka taasen ei ole erikseen voimassa, koska NHL ei ole IIHF alainen orgaani, eikä myöskään sitoutunut WADAn sääntöihin.

16. Ciry Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Molemmat ovat automaattisesti Wada koodin piirissä, koska IIHF, UEFA ja FIFA. Ei rinnasteinen tähän tilanteeseen.

17. Repolainen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Sanon nyt sen, että siellä voi vetää piriä ennen peliä ja pelin jälkeen essoja että saa nukuttua. NHL puuttuu vain päihdekäyttöön.

18. Ciry Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Miksei Turussa voi vetää? Jos poliisi ei seuloihin vie niin hyvin voit tiputella. NHL päihde- ja dopingpolitiikan tunnen kohtuullisen hyvin, enkä kiistä yhtään tätä, mutta siitä, ettei Turussa voisi tätä samaa harrastaa, olen eri mieltä.

19. Iker Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Todella harmi kyllä että Pate tuli Suomeen ja Turkuun, eikä voi nyt koko kesää vetää piriä pitkin treenipäivää ja ottaa iltaisin essoa saadakseen nukuttua.

Kyllä Pohjois-Amerikassa kaikki on paremmin.

20. Repolainen Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko
    Lainaus:
    Ei noista piristeistä ole paskaakaan hyötyä jos ei osaa pelata.

Harjoitteesta palautumisesta on ollut kysymys ja minulle oli ihan uutta tietoa ettei pelaajia saa testata Suomessa.

21. psychodad Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko, Hal Gill
    Lainaus:
    Haha...aika tyhjentava kommentti

22. bebeto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Ylöjärven Ryhti
  23. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
  24. bebeto Jäsen