Patrik Carlsson HIFK:hon

  • 80 998
  • 332

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pitää vielä lisätä että Carlssonin syöttö illan voittomaaliin oli todella taidokas. Saa kiekon vasemmalta rystylle ja pystyy heti kämmeneltä jatkamaan toiseen suuntaa siten, että syöttö tulee nousevalle VÄÄRÄKÄTISELLE pelaajalle aivan täydellisesti lapaan. Jos syöttö olisi tullut vähänkin taakse, niin veto ei olisi lähtenyt.

Oli, oli kyllä komea syöttö. Key play illan matsissa. Vielä kun joku poistaisi maalintekoon liittyvän kirouksen. Olen arvostellut Carlssonia rajustikin mutta lauantaina kävi jo se lopun tontti sääliksi. Jätkä osuu polvenkorkeudella tulevaan syöttöön takatolpalla vauhdista ja vieläpä paskasta asennosta täydellisesti ja juuri siihen kohtaan Heljangon piti tehdä elämänsä torjunta...
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä kun on paljon ollut puhetta Carlssonin palkasta, niin olen jo hyvän matkaa miettinyt katsoessani hänen asennepelaamistaan, että hänelle maksetaan varmasti myös siitä, että hän on johtava pelaaja ennen kaikkea henkisellä puolella. Ja siihen viittaisi kyllä myös Atun kommentit. Joukkueesta poistui paljon asennetta kokonaisvaltaiseen tekemiseen ja sitä oli pakko tuoda ulkopuolelta ja siihen, kun lisätään kelvolliset pelitaidot ja voitetut mestaruudet, saadaan Patrik Carlsson. Olen alusta asti pitänyt hänestä pelaajana, vaikkakin olen sitä mieltä, että HIFK asetti todella suuret tulokselliset saappaat hypetyksellään. Sisäänajo Liigan vähän kesti, mutta uskon, että keväällä on parhaimmillaan.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Täällä kun on paljon ollut puhetta Carlssonin palkasta, niin olen jo hyvän matkaa miettinyt katsoessani hänen asennepelaamistaan, että hänelle maksetaan varmasti myös siitä, että hän on johtava pelaaja ennen kaikkea henkisellä puolella. Ja siihen viittaisi kyllä myös Atun kommentit. Joukkueesta poistui paljon asennetta kokonaisvaltaiseen tekemiseen ja sitä oli pakko tuoda ulkopuolelta ja siihen, kun lisätään kelvolliset pelitaidot ja voitetut mestaruudet, saadaan Patrik Carlsson. Olen alusta asti pitänyt hänestä pelaajana, vaikkakin olen sitä mieltä, että HIFK asetti todella suuret tulokselliset saappaat hypetyksellään. Sisäänajo Liigan vähän kesti, mutta uskon, että keväällä on parhaimmillaan.

Samaa mieltä Carlssonista.

Tuli mieleen eilen tuo ykkössentteri mantra yhdistettynä siinä IFK:n sivuilla olleeseen haastatteluun. .Carlsson sanoi olleensa valmis ottavansa ykkösentterin haasteen vastaan kun toisessa haastattelussa melkein samaan aikaan Selin sanoi ettei automaattisia rooleja ole kenellekään joukkueessa. Jos senttereille on sanottu, että paikka on auki kaikille senttereille? Nyt sentteri hierarkia on omasta mielestä kuin itsestään asettunut oikealla kohdalleen.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä alan toivoo pikku hiljaa ettei tää jätkä osukkaan koko kaudella. Jos osuis tolppien väliin ni kaveri pelais kyllä muualla joulun jälkeen.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Mä alan toivoo pikku hiljaa ettei tää jätkä osukkaan koko kaudella. Jos osuis tolppien väliin ni kaveri pelais kyllä muualla joulun jälkeen.
Siis jos nyt nähdyn lisäksi tekisi vielä muutaman maalinkin silloin tällöin, niin saisi kenkää tai myytäisiin pois? Mitä mahdat tarkoittaa?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
On tää huikee seppä. Painaa duunia vaihdosta toiseen hyvällä asenteella ja välillä nätti passi kaverille, josta helppo laittaa sisään. EHDOTTOMASTI jatkoon (18-19). Saattaa olla keväällä äärettömän tärkeä ukko.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
On kyllä upeita passeja jaellu nyt viimeaikoina. Tuntuu et sillä on silmät selässä, koska ei noita ihan jokainen möttönen olis oivaltanu, saatika saanu perille asti.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis jos nyt nähdyn lisäksi tekisi vielä muutaman maalinkin silloin tällöin, niin saisi kenkää tai myytäisiin pois? Mitä mahdat tarkoittaa?

Ei vaan siis hyvällä. Todella hyvää suorittamista ja peliäly on huikea. Meinaan vaan, että jos kihauttelis tolppien väliin paikoista paremmalla prosentilla, niin olis pongot aika kovat. Ehkä parempi näin. Jatkoon ja sopparia käteen jos saadaa pidettyä täällä tai edes liigassa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan meillä historiaa tällaisesta pelaajasta, joka syöttäisi rankkaritilanteessakin: Brett Harkins. Ai että mä tykkäsin siitäkin heebosta!
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ei vaan siis hyvällä. Todella hyvää suorittamista ja peliäly on huikea. Meinaan vaan, että jos kihauttelis tolppien väliin paikoista paremmalla prosentilla, niin olis pongot aika kovat. Ehkä parempi näin. Jatkoon ja sopparia käteen jos saadaa pidettyä täällä tai edes liigassa.
Ok. Tartuin vaan siihen että "joulun jälkeen", että ei kai silloin vielä lähde mihinkään. Mutta joo, oli ihan alussa mielestäni aika turha ukko, ja olisin myynyt hittoon mokoman mutta niin on mieli kääntynyt täällä. Hintalapusta en tiedä, hinta pitää olla kohdillaan, mutta jos on, niin pitäisin ensikaudellakin.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Onhan meillä historiaa tällaisesta pelaajasta, joka syöttäisi rankkaritilanteessakin: Brett Harkins.
Sillä erotuksella että jos oikein muistan niin Harkins ei edes yrittänyt laukoa vaan haki aina syöttöä, ihan niin kuin olisi jotenkin jopa pelännyt sitä maalin tekoa. Muistan joitain pelejä, joissa jo Harkinsin magia oli yleisöllä tiedossa, Brett pyörittää ja pyörittää, yleisö huutaa että: Lauo, shoot!
No jossain vaiheessahan se maalikin sitten tuli. Carlsson kyllä oikeasti yrittää myös maalata, saas nähdä.

Fan clubilaisille kysymys: onko chantti jo valmiina sitä pelitilannemaalia maalivahtia vastaan varten valmiina? Ehdotan:
Carlsson! Carlsson! Världens bästa Carlsson!
Carlsson! Carlsson! Hej, här commer Carlsson!
Carlsson! Carlsson! Ingen, faktist ingen annan Carlsson gillar jag som bra som mej.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Avainpelaaja tänään ja istuu tuohon Jullen ketjuun loistavasti. Lahtelaiset hoitavat tarviittavan fyysisyyden kaiken muun osaamisensa ohella ja Patrik täydentää liikkuvuudellaan ja pelisilmällään puolustusvelvoitteita unohtamatta. Tämä ketju tulee piinaamaan liigavastustajiamme toden teolla.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avainpelaaja tänään ja istuu tuohon Jullen ketjuun loistavasti. Lahtelaiset hoitavat tarviittavan fyysisyyden kaiken muun osaamisensa ohella ja Patrik täydentää liikkuvuudellaan ja pelisilmällään puolustusvelvoitteita unohtamatta. Tämä ketju tulee piinaamaan liigavastustajiamme toden teolla.
Selin totesi eilisen pelin jälkeen että Carlsson - Sopanen - Tyrväinen pelaa nyt lähtökohtaisesti loppukauden yhdessä.
 

444

Jäsen
Parempi ku Ramu!
Äläs nyt, Ramu vetää kuitenkin 1 ppg tahdissa tällä hetkellä. Olen myös oppinut palstan tilastoneroilta, että otannan koolla ei ole väliä, kunhan oma agenda ei kärsi.

Asiaan: Carlsson alkaa olla hiljalleen sen veroinen pelaaja kuin mitä pitääkin. Huikea taistelumoraali jätkällä eikä tunnu itse hätkähtävän siitä, ettei itse saa kiekkoa mistään sisään.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n viimeisimmät 17 ottelua;

5.10. - 2.12.

Jukurit - HIFK 0-1 / voitto
HIFK - TPS 2-1 / voitto
HIFK - Ilves 4-3 / voitto
HIFK - Tappara 2-1 / voitto
HPK - HIFK 1-3 / voitto
HIFK - SaiPa 5-4 ja. / voitto 2p.
Kärpät - HIFK 3-2 ja. / tappio 1p.
HIFK - Pelicans 5-1 / voitto
HIFK - Sport 4-0 / voitto
Lukko - HIFK 2-1 ja. / tappio 1p.
Ässät - HIFK 3-2 / tappio 0p.
HIFK - HPK 3-2 / voitto
HIFK - KalPa 5-1 / voitto
KooKoo - HIFK 4-3 ja. / tappio 1p.
Kärpät - HIFK 5-0 / tappio 0p.
TPS - HIFK 2-5 / voitto
HIFK - Lukko 3-1 / voitto

17 pelattua ottelua:

11 / 3-pisteen voittoa
1 / 2-pisteen voitto
3 / 1-pisteen tappiota
2 / 0-pistettä / varsinaisen peliajan tappiota

Ollaan napsittu siis 5.10. jälkeen 51 mahdollisesta pisteestä 38 pistettä. Sanoisin liidon olevan päällä.

Eli viimeiseen 17 otteluun HIFK on jäänyt pisteittä vain kaksi kertaa.

Maaliero 50 tehtyä / 34 päästettyä / +16

Edit perkele väärään ketjuun tuli tämä.
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Carlsson on ollut kyllä viime aikoina hyvä. Hienoa!
Ei ehkä vieläkään se 1.sena mutta on ammattimies. Hyvä että pelaa meillä.
Ruudun lähetyksissä kulkee vieläkin nimellä Karlsson.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Carlsson on ollut kyllä viime aikoina hyvä. Hienoa!
Ei ehkä vieläkään se 1.sena mutta on ammattimies. Hyvä että pelaa meillä.
Ruudun lähetyksissä kulkee vieläkin nimellä Karlsson.

Hmm.. Mitä sen ykkösentterin sitten pitäisi tehdä? Syöttänyt kolmessa peräkkäisessä ottelussa voittomaalin. Mun mielestä meillä on ihan riittävä ykkösentteri Tyrväisessä ja Carlsson tukee muuta sentterikalustoa, mutta tuskin tuon ketjun laidasta enää pois otetaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Fiilikset puolimatkan krouvista Etelä-Savosta kohti Stadia:

Ai ai, näin se gamlallakin rotsi viuhuu. Kyllä tässä taitaa sittenkin olla sellainen helmi, ettei kannata hassata. Eilen Mikkelin OmaKäsiOnneen-Areenalla IFK:lla oli totaalinen ohipeli, mutta onneksi näitä Purreja on. 20 ensimmäistä peliä oli täyttä sheibaa ja nyt näyttää siltä, että Purren on mukana jokaisessa oikeassa ratkaisussa molemmissa päissä, mitä koko jengi tekee. Totaalisen hyvin koko kaukalon hallitseva pelaaja.

Toissapäiväinen peli töpsyjä vastaan oli tietty vielä jotain kliimaksia.

Mitävit...kehunksmä oikeesti Carlssonia?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös