Paras mainos?

  • 73 375
  • 212

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Persueychon

Taalla brassiteeveessa (ja ilmeisesti muuallakin latinoamerikassa) pyorii taukoamatta kielikurssifirma OpenEnglish.comin mainos, joka saa joka kerta suun virneeseen. Koskahan tahankin hokemaan kyllastyy?
 
GASUMIN uusi biokaasumainos TV:ssä on loistava. Saattaa joku ns. ympäristöaktivisti hieman tuntea itsensä nolatuksi.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nuo Lidlin mainokset ovat kyllä helvetin hyviä. Varsinkin kun itse olin ketjun rantauduttua Suomeen tismalleen samanlainen, kuin tämä perheenisä. Mutta nykyään olen Lidlin kantis, kun ovat muuttaneet konseptiaan täkäläisempään suuntaan.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
GASUMIN uusi biokaasumainos TV:ssä on loistava. Saattaa joku ns. ympäristöaktivisti hieman tuntea itsensä nolatuksi.

Kyllä! Paras mainos pitkään aikaan! Sopivasti vinoilua noille maailmaa pelastaville ituhipeille. Laadukkaasti toteutettukin kaikenlisäksi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämänvuotisen Rakkautta & Anarkiaa -elokuvafestivaalin "Mannerheim kuulee" -trailer-video (http://www.youtube.com/watch?v=nfcfT2cHfno) on kaikessa oivaltavuudessaan, intertekstuaalisuudessaan ja itseironiassaan parhaita suomalaisia mainoksia vuosiin - ellei jopa vuosikymmeniin.

Kerrassaan loistava, suorastaan ilmiömäinen pätkä!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nuo Lidlin mainokset ovat kyllä helvetin hyviä. Varsinkin kun itse olin ketjun rantauduttua Suomeen tismalleen samanlainen, kuin tämä perheenisä. Mutta nykyään olen Lidlin kantis, kun ovat muuttaneet konseptiaan täkäläisempään suuntaan.

Tismalleen samaa mieltä.Loistavia mainoksia, varsinkin tuo missä isä arvuuttelee mistä muikut on verkolla saatu.Itsekin olin hyvin skeptinen kun ketju Suomeen rantautui mutta mieli on muuttunut vuosien varrella, pääasia että tavara on kotimaista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
ZYX-imeskelytablettimainos on melkein jo klassikkokamaa, mutta silti edelleen hauska.

Paras mainos nykyhetkessä on kuitenkin Finduksen hilpeä ja melko psykedeelinen "Mummo jäässä" -reklaami:

"OHO!"
"Saako rouvalle olla päivän kalaa: rapeaksi paneroitua sitruunaleikettä?"
"SAA! KIITTI!"


Aivan mainio!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
https://www.youtube.com/watch?v=AsDNAY3lsHE(Linkki Youtubeen, Lada-mainokseen)

Huikea tykitys 70-luvulta. Ladaa kehutaan kuin Rolls-Roycea konsanaan, mikä tekeekin kaikessa koomisuudessaan äärimmäisen hienon mainoksen. Miettikää nyt tuota mainospuhetta, pitäisiköhän mennä Konelan toimistolle ostamaan Lada? Hyvänä kakkosena Light Beer-mainos, jonka komea panhuilusoitto jaksaa sykähdyttää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Lidlin mainokset toimii mainiosti ja juuri näin ensimmäisen kerran mainoksen, jossa oli Seppo "Saksa on paska maa" Räty. Huikeaa!
 
Tuo Lidlin Sportyfeel-mainos on kyllä ihan äärimmäisen tyylikäs, niin ajattelin heti kun näin sen. Vaikea pistää paremmaksi.
Sportyfeel – because it is the last seconds that count. #2 | Lidl Suomi | Lidl Suomi - YouTube

Siitähän tulee myös tuo "allekirjoitus" jota käytän... se oli myös paperisessa mainoslehdessä. En huomannut televisiosta sitä, mutta tuossahan on suomalaisia urheilijoita. Aitajuoksija Matilda Bogdanoff, Ari Pekka Liukkonen ja Mårten Boström.
Todella onnistuneesti on kyllä "brändätty" tuo Sportyfeel, kun kaikki jotka sen tietää, tietää että niitä saa vain Lidlistä.
Muuten en kyllä ole niin hirveästi innostunut Lidlin mainoksista, vaikka onhan se ollut näkyvää ja erottuvaa.
Radiossa on niitä Lidlin mainoksia joissa se jamppa höpöttää sekavasti vähän niitä näitä ja samalla kertoo mitä mainostaa. Yllätyin aika tavalla kun sitten kuulin samantyylisen mainoksen, joka olikin Tokmannin. Ihme kyllä, mietin onko ne tarkoituksella teettäneet samanlaisen mainoksen, vai ikään kuin tyhmyyttään, haluten pysyä mukana nykyajan menossa.


Kilpailevan urheiluvarustajan tuotos ei kyllä jää paljoa jälkeen, vaikka tyyli on aika erilainen - Nike: Take it to the next level.
Tämä on kyllä hyvä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hong Kong -kauppaketjun mainos missä täti puhuu flaamia ja se on "suomennettu" hauskasti. Siellä puhutaan kumin polttamisesta ja karvanopista. Naurattaa monen katsomiskerran jälkeenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös