paras Hip-hop bändi

  • 3 389
  • 35

Mikä on Paras Suomalainen Hip-hop Bändi?

  • Flegmaatikot

    Ääniä: 2 28,6%
  • Fintelligens

    Ääniä: 1 14,3%
  • Kapasiteettiyksikkö

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ritarikunta

    Ääniä: 0 0,0%
  • Mikrofonistit

    Ääniä: 0 0,0%
  • Paleface

    Ääniä: 4 57,1%

  • Äänestäjiä
    7
  • Poll closed .
Tila
Viestiketju on suljettu.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos kysymästä...

...voin kommentoida.

Lisäksi laitamme ranskanperunoita nenään, valelemme itsemme anjovisliemellä ja kasvatamme maahan asti ulottuvat munankarvat (sinun ei tarvitse kasvattaa, kun karvat ovat valmiina).

Kummankin selkään tatuoimme karhun kokoisilla keppikirjasimilla: ERIKEEPPERI ja vatsapuolelle piirräämme kirkkoveneen - siis pillun kuvan ja kirjoitamme viereen vihreällä, että ANAALI.

Molemmat takaavat näkökykynsä vetäisemällä ilmastointiteipillä tyhjien Koff-pullojen pohjat silmille ja varmuuden vuoksi työnnämme korviimme tentulla kasteltuja eareita.

Sen jälkeen hyppäämme alas Turun tuomiokirkon tornista ja huudamme matkalla: "LIIMATKAA SIELUNNE SYNTISET".

Otsikot ovat valmiit. Ilta-sanomat toitottaa: "Liimattujen sielujen kosto" ja kilpailija-aviisi julkaisee aiheesta kolmena päivänä peräkkäin lööpin. Otsikot kuuluvat: "Liima miehen tiellä pitää", "Liimautuivatko sielut iankaikkisesti" ja "...pyhitetty olkoon sinun nimesi, iankaikkisesti, LIIMAN!"

Liimatut sielut siis. Annan sille ääneni. Mutta miksi? Se selviää ensi jaksossa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: reds1897

Viestin lähetti Designer
Kuules nyt, on vähän turhan ilkeää nimitellä ihmisiä noin. Vai että teinipiru? Aika törkeää. Minusta ei kyllä teiniä saa enää näillä vuosilla sitten millään. Selkääkin särkee jo. Pirua en voi kiistää, kun ei todisteita muusta ole.

Paras hiphop-bändi on Tapani Kansa. "Är-aa-koo-aa-ääs!"

reds1897 on ihan tyhmä

Designer:

Älä ny suutu....teinipimu sit.Tuletko muuten juhlimaan tänne mun jäsenyyttä klubissa?Liimaa on pöydät notkollaan,eikä Koffistakaan ole puutetta.Mikäli pääset tulemaan,niin voisitko tuoda pieniä muovipusseja mukanasi?Sellaiset muoviset karkkipussit käy hyvin.Täällä "hörytään"jo paremmin kuin Häyrynen:D

Oiva:

Mikäli saat ne verkot päältäsi pois,niin sinäkin olet tervetullut.Yritetään saada se nokkasi taas toimimaan.

Snuufff ja Hörpsss: päihde ykköset!!!!!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miika -90

Olen sivarihomo. Oletko sinä?
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
k
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin

Kävin pikaisesti kaapillani ja huomasin, että minulla on sotilaspassi. Olen siis sittenkin käynyt intin.

Ja kaiken lisäksi hairahduin vuoteeseen naisen kanssa.

Nyt kai siis jo osun: PUM!

Reds, missä olet? Heitäpä olut, kun liima on taas loppu!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voi Oiva Oiva... Kaikenlaisten lapsosten kanssa sitä on jouduttu tukkanuottasille! Sitä se teettää kun Ex lomailee: Ei ole kunnon juttuseuraa.

Nyt on. Sairasloma on lusittu ja taas ollaan netin ääressä. Tosin töitäkin on sitten nenän eteen kasattu kolmen viikon pino, joten edelleenkin voipi vastaukset täältä suunnasta olla enempi tai vähempi satunnaisia...

Mutta koita nyt perkele jo osua! Alkaa jurppimaan! Vai lainaanko kirveen? Ei sentään, tottumattomana löisit kuitenkin itseäsi jalkaan! Hoidan homman itse tarvittaessa.

Vai sotilaspassi on? Ja naisenkin kanssa on maattu? Nyyh, olen sinusta ylpeä. (Tosin pitäisikö mainita että itse olen totaalikieltäytyjä? Mutta se ei koske naisia. Ehei.)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkinen...

...says Putkonen.

Totaalikieltäytyjäthän pannaan linnaan. Olet siis istunut sielläkin. Miten ihmeessä sinä sitten viihdyt täällä kaatiksella, joka käsittääkseni vastaa jotakuinkin vankilaolosuhteita?

Vaikka ihmeenähän tätä kaikkea on pidettävä ja ihme on prodigy eli marvel eli miracle eli portent eli wonder.

Helepei!
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hu(g)!

Hyvä että oot sen intin käyny ja naiset kiinnostaa, mun tapoihin ei kuulu meinaa kehittää keskustelua homojen kanssa...;)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Öiwa!!

Viestin lähetti Oiva

Reds, missä olet? Heitäpä olut, kun liima on taas loppu!

Kävin pikaisesti kaapillani ja huomasin,että lääkkeeni ovat lopussa.Tämän takia en ole ehtinyt täällä kaatiksella käydä.Mulle tehdään muuten huomenna lobotomia,joten tulen entistäkin hiljaisemmaksi.Mistä löytyisi vaihto-aivot?Antaisikohan joku somali mulle "harmaat massat" ,jotta voisin jatkaa sinun kanssasi tätä antoisaa ajatusten vaihtoa.Puhunkohan minä sen jälkeen afrikkalaisittain korostaen.

Liimatkin on loppu.Viimeiset tipat menivät silmiini.Mulla on peruukki päässä.Tämä on niin sanottu rasta-peruukki,mä leikin nykyisin Stewie Wonderia.Nämä näppikset ovat mun piano.Tässä penkillä mä vaan heilun lääkkeissä,paksut rillit nenälläni,laullellen heitän samalla veteni.Terveisiä sinne Ouluun,tuun sinne keikalle heti kun kalenteri antaa myöten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös