Pantera

  • 25 756
  • 178

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voimia niille ketkä jäivät kotiin, kun ”tämä ei ole oikea Pantera”.
Itse jäin, koska olen nähnyt oikean Panteran ja halusin säilyttää sen muiston tästä bändistä, mutta myönnän, että hyvältähän tuo toki kuulostaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voimia niille ketkä jäivät kotiin, kun ”tämä ei ole oikea Pantera”.
Minäkin meinasin jäädä kotiin, koska tuota "ei ole oikea Pantera" taottiin päähän niin paljon ennen keikkaa. Ajattelin hetken, että mitäpä sitä nyt enää tutustumaan, kun meni jo.

Mutta onneksi menin keikalle. Se oli todella myönteinen yllätys. Tämä nykyinenkin Pantera oli minusta helvetin hyvä.

Anselmohan kysyi ensin, ketkä ovat nähneet Panteran joskus aiemmin. Joitain käsiä nousi. Sen jälkeen hän kysyi, ketkä näkevät Panteran ekaa kertaa nyt. Silloin nousi käsiä paljon.

Tämä kiertue on helvetin upea. Se ei ole mikään väljähtynyt Panteran tribuuttikiertue, vaan se hankkii bändille paljon uusia faneja. Mikä olisikaan parempi kunnianosoitus Abbottin veljeksille. Heidän musiikkinsa elää ja saa vielä uusia kierroksia.

Ja tähän sitten se Nummiksen, kahden päivän Pantera-fanin suosikkibiisi:


 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Itse olen myös näitä "oikea Pantera"-faneja mutta koska elämme tälläisessä maailmassa jossa veljeksiä ei enää ole niin odottelen tällä hetkellä kyytiä lentokentälle ja sieltä
Tsekkiin koska huomenna Prahassa esiintyy "Pantera" ihan omalla keikallaan.

Löysin bändin noin vuosi-kaksi ennen Dimebagin ampumista joten kyllä tässä on hetki keikkaa jo odotettukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös