Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2016–2017

  • 134 634
  • 887

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuolla näkyis olevan joku virhe, kun Cody McLeod on merkattu seurannassa mulle ja Andy Greene nimimerkille KiVi. Greenen pitäis olla meikäläisen ukko ja McLeod ei.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuolla näkyis olevan joku virhe, kun Cody McLeod on merkattu seurannassa mulle ja Andy Greene nimimerkille KiVi. Greenen pitäis olla meikäläisen ukko ja McLeod ei.

Joo, näköjään oli jossain välissä vaihtunut teidän ukkelit päittäin. Korjattu omiin tilastoihin kohdalleen nyt.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Löytyiskö illalla pelattavaan all-stars matsiin jokaiselle divisioonalle kannattaja? Väitän että Metropolitan voittaa, muut valitsee jäljellä olevista. Yksi vedonlyöjä/divisioona. Häviäjät maksaa voittajalle 10€
 

Aivastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitähän sää kysyit
PÄIVITYS KOLMIKOT -VETOON 12.2.2017

Kane, Panarin, Keith CHI 149 Aivastus
Crosby, Malkin, Letang PIT 142 SVSV
Pavelski, Couture, Burns SJS 142 Kari Runk
Crosby, Kessel, Letang PIT 141 Malkkinen
Pavelski, Thornton, Burns SJS 139 Artyukhin
Ovechkin, Bäckström, Carlson WSH 139 Benn
Kane, Panarin, Seabrook CHI 137 Lico
Wheeler, Scheifele, Byfuglien WPG 135 Vaihtopelaaja
McDavid, Draisaitl, Sekera EDM 133 Rewert
Bäckström, Kuznetsov, Carlson WSH 132 Goose
Seguin, Benn, Klingberg DAL 131 Bawdy
Couture, Thornton, Burns SJS 130 anzie
Ovechkin, Kuznetsov, Carlson WSH 123 Noppa10
Kane, Toews, Seabrook CHI 121 Up089
Crosby, Malkin, Määttä PIT 120 jamoooh
McDavid, Eberle, Sekera EDM 118 Zohan
Stamkos, Kucherov, Hedman TBY 113 Walkin
Giroux, Voracek, Gostisbehere PHI 110 Largo
Brassard, Hoffman. Karlsson OTW 109 Helsing#65
Gaudreau, Monahan, Hamilton CGY 103 LostHorizon
Forsberg, Johansen, Subban NSH 94 mikko6000
Gaudreau, Monahan, Giordano CGY 92 F#21

laskuvirheet mahdollisia kun aamutuimaan tutkiskelin, NHL.com sivuilta kerätty tiedot.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Caps-kolmikko noussut ihan hyvin tuolta pohjalta. Harmi, että Carlson oli ihan kohmeessa alkukauden.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
7.1.2017
@zägä:


Gaudreau (CGY) 10+16 -Crosby (PIT) 26+16 - Tarasenko (STL) 19+23
Gostisbehere (PHI) 4+15 - Burns (SJ) 15+22

Yhteensä: 74+92=166

@jamoooh:

Stamkos (TB) 9+11 - McDavid (EDM) 14+31 - Kane (CHI) 12+29
Ekblad (FLA) 7+4 - Ekman-Larsson (ARI) 8+12

Yhteensä: 50+87=137


H,J.Simpson:

Tavares (NYI) 11+16 - Bäckström (WSH) 9+22 - Benn (DAL) 10+24
Josi (NSH) 5+15 - Karlsson (OTT) 7+25

Yhteensä: 42+102=144

Eipä se nyt kovin hääviltä näytä, zägän viisikko alkaa repimään pikkuhiljaa eroa.

Ja päivityksen aika


@zägä:


Gaudreau (CGY) 11+24 -Crosby (PIT) 30+30 - Tarasenko (STL) 26+27
Gostisbehere (PHI) 4+18 - Burns (SJ) 24+35

Yhteensä: 95+134=229

@jamoooh:

Stamkos (TB) 9+11 - McDavid (EDM) 18+43 - Kane (CHI) 19+39
Ekblad (FLA) 7+8 - Ekman-Larsson (ARI) 10+20

Yhteensä: 63+121=184


H,J.Simpson:

Tavares (NYI) 20+26 - Bäckström (WSH) 17+43 - Benn (DAL) 18+33
Josi (NSH) 9+19 - Karlsson (OTT) 8+37

Yhteensä: 72+158=230

Näin sitä on noustu piikkipaikalle loukkaantumisten turvin. Tai sitten laskuvirheen..
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Pakkien maalipörssissä jännätään tekeekö Burns enemmän maaleja kuin muut veikatut yhteensä, Gemondolle helpot massit.
 

Nick Neim

Jäsen
Piti @Noppa10 jo aikaisemminkin kiitellä siitä, kun olet noita jaksanut kauden mittaan päivittää.

Reaves näytti jo menetetyltä tapaukselta, mutta jos @Mängimies osaisi loppukauden olla hiljaa, niin mahdollisuudet on ihan voittoon asti. Sen sijaan tuossa kolmikkovedossa huolestuttaa Thorntonin herääminen, kun Couturella on ollut pari viime peliä hieman hiljaisempaa. Eroa taisi noillakin veijareilla olla jo parhaimmillaan neljä pistettä Loganin hyväksi, mutta niin se on taas kääntynyt tasoihin. Tosin se tässä on positiivista, että tasapisteissä meikäläisen kolmikko veisi @Artyukhinin kolmikon Thorntonin maalisarakkeesta johtuen. Pensien kolmikoilla on edelleen realistiset mahdollisuudet voittoon, vaikka Letang ja Malkin ovat huilanneet yhdessä melkein 30 peliä. Aikamoista. Ja siihen päälle Chicagon, Washingtonin, Dallasin, Winnipegin ja Edmontonin tähtikolmikot, joten ihan levälläänhän tuo pakka tuossa vedossa edelleen on.

Taitaapi molemmissa vedoissa säilyä jännitys loppuun asti, koska luuserivetoon tuskin kukaan saa nykäistyä mitään älytöntä kaulaa kaikkiin muihin vastustajiin nähden, ja vastaavasti kolmikkovedoissa tuskin kukaan karkaa edes ennen viimeistä peliä mihinkään tavoittamattomaan (=yli 10 pisteen) johtoon. Ja eikä tuo 10 pisteen johtokaan edes olisi mikään tavoittamaton yhteen otteluun, jos jollain kolmikolla sattuu ylivoima rullaamaan viimeisessä matsissa enemmän kuin justiinsa.

Vähän kaksijakoinen fiilis kyllä sen suhteen, kun näissä massavedoissa pistepörssin voittajana on Crosby, mutta tämän kolmikkovedon takia toivoisi Sidin olevan suht hiljainen loppukauden ajan... Ainakin mukavaa lisäjännitystä tähän kauteen on näillä saanut, jos nyt kaikissa käsissä sattuukin häviö tulemaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sellainen korjaus, että minulla ei (ikävä kyllä) ole Coburnia, vaan se on jollakin muulla. Hyvin valittu kyllä tuo Coburn kenellä sitten onkaan.

No perkele, menit sitten mainitsemaan hänet. Pitkään olen katsellut virhettä jo, mutta olen huomannut ettei tänne kannata mainita mitään omasta ehdokkaastaan.
 

Gemondo

Jäsen
Hahaa! Nyt kun Neil on odotetusti mängimiehen jinxaamana pudonnut kärjestä niin saatiinpa Coburn myös ulos kisasta. Seuraavaksi McClementin vuoro?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sellainen korjaus, että minulla ei (ikävä kyllä) ole Coburnia, vaan se on jollakin muulla. Hyvin valittu kyllä tuo Coburn kenellä sitten onkaan.

Joo, näköjään aika monta muutakin oli päin mäntyä... Jossain vaiheessa oon näköjään sohlannut open officen kanssa oikein huolella... Nyt on tarkastettu kautta edeltävästä listauksesta, joten pitäisi olla oikein...
 

Liitteet

  • Vetoseurannat.pdf
    53,9 KB · kertaa luettu: 279

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Defensefirst alkaa menemään jännäksi tämä Matthews vs Laine maalit eikö?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Minä väitän, että tänä vuonna suomalainen voittaa Stanley cupin. Sinä väität, ettei kukaan suomalainen voita Stanley cupia. Panos 20 euroa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Eli käytännössä Caps, Hawks ja mustana hevosena Flames vastaan sulla olevat kaikki muut playoff-joukkueet? :D
Jep, mutta noista Caps ja Hawks ovat aika kovia hevosia.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Taas päivitystä... Peli kerrallaan olen päivittänyt, joten mahdolliset pistekorjaukset muuttavat toki kokonaissaldoja... Isoja eroja ei pitäisi kuitenkaan olla...
 

Liitteet

  • Vetoseurannat.pdf
    53,9 KB · kertaa luettu: 370
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös