Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2015–2016

  • 128 887
  • 889

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Kun näyttäisi olevan Mr. @Lico saanut pieni muotoisen jäähyn, niin tässä kiireettömänä kouluaamuna päivitellään tilanne.


jamoooh kahdeksikko:

Patrick Kane 1+6=7 OUT
Evgeny Kuznetsov 1+0= 1*
Aleksander Barkov 2+1= 3 OUT
Vladimir Tarasenko 4+2= 6
Mikko Koivu 3+2=5 OUT

Roman Josi 0+3= 3
Brent Burns 2+6= 8
Shayne Gostisbehere 1+1=2 OUT

Yht. 14+21= 35 paunaa

Licon kahdeksikko:

Jamie Benn 4+6=10
Anze Kopitar 2+2= 4 OUT
John Tavares 5+4= 9
Ryan Kesler 3+0= 3
Derick Brassard 1+3= 4 OUT

Kris Letang 1+4= 5
Victor Hedman 0+1= 1
Niklas Kronwall 0+1= 1 OUT

Yht. 16+21= 37 pistettä

Tasanen skaba, tasasesti jopa ukkoja pudonnut molemmilta. Tiukaksi menee!
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
@Gemondo *Blues ei voita yhtään pudotuspelisarjaa* Otan tämän kiinni sillä, Blues tiputtaa Hawksit ekalla kiekalla. Tämä on eka veto ikinä mihin osallistun palstalla, mutta luotettava! :)
Hoidetaanko pois alta?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vedetääs nyt Tapparan mestaruushurmoksessa veto pöytään.

Patrik Laine varataan kesän NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisenä. Minä väitän niin. Sinä saat väittää vastaan. 100 euron panos.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Vedetääs nyt Tapparan mestaruushurmoksessa veto pöytään.

Patrik Laine varataan kesän NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisenä. Minä väitän niin. Sinä saat väittää vastaan. 100 euron panos.

Jos ois varaa hävitä 100e ottaisin kyllä heti kiinni. 50e osuus jos joku toinen haluaa toisen puolikkaan?
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Vedetääs nyt Tapparan mestaruushurmoksessa veto pöytään.

Patrik Laine varataan kesän NHL-varaustilaisuudessa ensimmäisenä. Minä väitän niin. Sinä saat väittää vastaan. 100 euron panos.

Minä otan tämän kiinni! Auston Matthews on eka
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
STL menee Dallasia vastaan jatkoon= 20-40e

PIT-WSH parhaat pistemiehet sarjassa ja molemmilla yksi kentällinen(yksi sama pelaaja saa vain olla) tie breakerinä maalit,pelatut ottelut: mun vitja Crosby-Kessel-Malkin- Letang-Carlson. Panos 20-40e

TB-NYI sama kuin yllä: mun vitja Kucherov-Tavares- Johnson, Hedman, Leddy. Panos 20-40e
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Minä väitän että Capitals voittaa ottelusarjan Penguinsia vastaan. Panos : 50€.

Jos joku muu kuin -pasi- on eri mieltä, tarttukoot tähän vetoon!
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Dal-Stl parhaat pistemiehet ja yksi kentällinen. Sovitaan myös, että yksi sama pelaaja saa olla molempien joukkueissa. Tasapisteissä maalit ratkaisee? Otan vastaan ensimmäisen joka lähtee mukaan.

Benn:n kenttä on: Benn, Tarasenko, Spezza, Pietrangelo, Klingberg. Panos 40e?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tosi hyvä lähteä ottamaan viisikkovetoa kun toinen on vienyt jo kermat päältä :DD Onnea vaan metsästykselle, en usko, että kukaan tuohon lähtee.. :D

e. Vai pitäiskö itekkin koittaa: Vladimir Tarasenko tekee enemmän pisteitä kuin Matt Martin. Sanotaan panos vaikka 100e?
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tosi hyvä lähteä ottamaan viisikkovetoa kun toinen on vienyt jo kermat päältä :DD Onnea vaan metsästykselle, en usko, että kukaan tuohon lähtee.. :D

Persaukisena sitä on pakko jotain kokeilla, jotta saisi juustoa leivän päälle :D
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Persaukisena sitä on pakko jotain kokeilla, jotta saisi juustoa leivän päälle :D
Silloin pitää luottaa taitoihinsa ja siihen, että osaat draftata ne oikeat pelaajat itsellesi. Ei tuolla keinoin varmastikkaan kukaan tuohon lähde, reilulla ja tasapuolisella varauksella varmasti joku olisi lähtenytkin. ^^
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Itse tarjoan tällaista vähän tasaväkisempää viisikkovetoa:

Jokaisesta neljästä playoff-parista viisikkoveto ja jokaiseen panos 20 €. Eli parhaimmillaan voit voittaa 4x20€=80€, mutta toisaalta saman summan voi myös hävitä.

Ehdoista vielä:
- Valitaan pelaajat vuorotellen niin, että vedon vastaanottaja saa valita ekaan sarjaan ekan pelaajan, sitten otan minä toiseen sarjaan ensimmäisen jne., eli molemmat saavat aloittaa kahden viisikon keräämisen.
- Enemmän tehopisteitä keränneet viisikot luonnollisesti voittavat. Tasapisteissä ratkaisee ensin se, kumman viisikolla on vähemmän pelejä pelattuna. Jos tämänkin jälkeen tasan, niin siinä vaiheessa enemmän maaleja tehnyt viisikko voittaa. Jos nämäkin menee tasan, niin silloin kyseessä on tasapeli eli push.
- Loukkaantumisilla ei merkitystä.

Yksi ekan kierroksen sarja (ANA-NSH) on vielä kesken, joten valitaan se sarja kuntoon ennen kuin ANA/NSH - SJS -sarja alkaa. Kolme muuta sarjaa valitaan heti, kun joku ottaa tämän betsin kiinni. Betsin kiinni ottanut saa siis aloittaa ekan viisikon valitsemisen, kun on kuitannut tämän kiinni täällä.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Voin ottaa idän kaks ekaa 20 e / per jos kelpaa :)

Eli
Rangers > islanders
Capitals > bolts

Ensimmäinen ratkesi edukseni, mutta odotellaan nyt toisenkin ratkeamista ennen kuin ruvetaan maksuhommiin. Tällä hetkellä uskon että Caps menee pidemmälle, mutta toivotaan tietenkin Boltsia.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Itse tarjoan tällaista vähän tasaväkisempää viisikkovetoa:

Jokaisesta neljästä playoff-parista viisikkoveto ja jokaiseen panos 20 €. Eli parhaimmillaan voit voittaa 4x20€=80€, mutta toisaalta saman summan voi myös hävitä.

Ehdoista vielä:
- Valitaan pelaajat vuorotellen niin, että vedon vastaanottaja saa valita ekaan sarjaan ekan pelaajan, sitten otan minä toiseen sarjaan ensimmäisen jne., eli molemmat saavat aloittaa kahden viisikon keräämisen.
- Enemmän tehopisteitä keränneet viisikot luonnollisesti voittavat. Tasapisteissä ratkaisee ensin se, kumman viisikolla on vähemmän pelejä pelattuna. Jos tämänkin jälkeen tasan, niin siinä vaiheessa enemmän maaleja tehnyt viisikko voittaa. Jos nämäkin menee tasan, niin silloin kyseessä on tasapeli eli push.
- Loukkaantumisilla ei merkitystä.

Yksi ekan kierroksen sarja (ANA-NSH) on vielä kesken, joten valitaan se sarja kuntoon ennen kuin ANA/NSH - SJS -sarja alkaa. Kolme muuta sarjaa valitaan heti, kun joku ottaa tämän betsin kiinni. Betsin kiinni ottanut saa siis aloittaa ekan viisikon valitsemisen, kun on kuitannut tämän kiinni täällä.
Hmmm ihan mielenkiintoinen idea. Ovatko viisikot voimassa vain näiden parien ajan vai pudotuspelien loppuun asti?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös