Palstalaisten keskinäiset Liiga-vedonlyönnit 2017–2018

  • 86 246
  • 481

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pistetäähän nyt uutta mainosta, kun ehkä porukka näkee nyt paremmin.

Kolmikkoveto (panos: 50 euroa): kenen kolmikko samasta joukkueesta (kaksi hyökkääjää ja yksi puolustaja samasta joukkueesta) tekee eniten pisteitä? Huom. samasta joukkueesta saa olla useampi kolmikko, kunhan yksi pelaaja on eri.

Lisäsääntö: jos yksikin kolmikon pelaaja pelaa runkosarjasta otteluista alle 75% eli alle 45 ottelua, on mahdollista vetäytyä halutessaan vedosta.


Kolmikkoveto:

Zaborsky-Kuusela-Kemiläinen - @Lico
Zaborsky-Kuusela-Lehtonen - @Gemondo
Immonen-Suomela-Mäenpää - @viikst
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veto kummalla parempi runkosarjasijoitus, minulla Pelicans, sinulla joku näistä: Sport, Jukurit, KooKoo, SaiPa.

Panos voidaan sopia erikseen. Minimi 20e
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
NHL-puolella vedettiin @Lico kanssa tämä veto jo, mutta pistetään tänne tarjolle Liigasta vastaavanlainen. Lico, jos olet kuulolla ja halukas niin 30€ panoksella olet tervetullut vastustaja.

Jokaiselle kaudelle pitää olla yksi extraordinary veto ja tässä tulee se meikäläisen vuoden pakollinen:

Joukkueiden parhaat pistemiehet (Panos: 30€)

- Yksi vastustaja meikäläiselle hakusessa.
- Veikataan vuorotellen jokaisen joukkueen parhaita pistemiehiä, pienillä twisteillä tietysti:
  • Vastustajani saa olla ensimmäisenä vuorossa ja valita mistä joukkueesta valitaan ja samalla valitsee oman ehdokkaansa tuosta ko. joukkueesta
  • En saa veikata samaa pelaajaa eli jos vastustaja X haluaa aloittaa vaikka joukkueesta Tampa Bay Lightning ja valitsee Dan Girardin, en saa häntä valita.
  • Tämän jälkeen suoritan oman veikkaukseni ja siirrymme seuraavaksi minun valitsemaani joukkueeseen josta suoritan samalla oman valintani. Homma jatkuu samalla kaavalla loppuun asti, kunnes kaikista joukkueista on saatu veikattua voittajat.
- Vain täysin oikein menneistä veikkauksista saa pisteen. Eli siis jos minä olen veikannut Dallasin parhaan pistemiehen tulevalla kaudella olevan Dan Hamhuis ja vastustaja on veikannut Julius Honkaa, mutta sisäisen pistepörssin voittaakin Alexander Radulov, emme saa kumpikaan pistettä. Jos kuitenkin Hamhuis voittaisi, minä saisin pisteen. Yksinkertaista, eh?
- Tasatilanteessa katsotaan sitten, että kummalla on enemmän parempia sijoituksia. Eli jos kummallakin on 11 oikein veikattua joukkueen sisäisen pistepörssin voittajaa, mutta vastustajalla on sitten kakkossijan haltijoita 3 (vs minun 2), hän voittaa. Helvetin vaikeasti sanottu, mutta yksinkertainen tie-breaker siis kuitenkin kyseessä :D
- Loukkaantumispykäliä ei miesten peleissä tunneta eli jos sinun valitsema Chris Kunitz loukkaantuu heti eikä pelaa enää ikinä, no can do - Shit happens.
- Pidätän oikeudet sääntöjen muutoksiin mikäli vastustajan kanssa niin yhteistuumin päätämme. Kehitysideoita / huomautuksia saa antaa.

Ja sitten nopein ilmoittautumaan meikäläiselle.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
NHL-puolella vedettiin @Lico kanssa tämä veto jo, mutta pistetään tänne tarjolle Liigasta vastaavanlainen. Lico, jos olet kuulolla ja halukas niin 30€ panoksella olet tervetullut vastustaja.

Jätän muille tämän, budjetti täyttyi!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juu yksityisviesteitse ja aloita sinä vaikka varaaminen! @Lucky Thirteen
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
@FutureHockey kuittaatko?
Koodi:
Joukkue                 FH                      LT
HIFK                    Juha-Pekka Haataja      Erik Thorell
HPK                     Teemu Turunen           Mikko Lehtonen                               
Ilves                   Tapio Laakso            Otto Koivula 
Jukurit                 Zach Budish             Henrik Koivisto
JYP                     Antti Suomela           Jarkko Immonen
KalPa                   Janne Tavi              Alex Lavoie
KooKoo                  Eero Savilahti          Anrei Hakulinen
Kärpät                  Nicklas Lasu            Ville Leskinen
Lukko                   Ville Vahalahti         Janne Keränen
Pelicans                Iikka Kangasniemi       Hannes Björninen
SaiPa                   Kim Strömberg           Anssi Löfman
Sport                   Ville Viitaluoma        Joonas Komulainen
Tappara                 Tomas Zaborsky          Kristian Kuusela
TPS                     Ilari Filppula          Tomi Kallio
Ässät                   Simon Suoranta          Ville Korhonen
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Lainattu Voimasuhdeketjusta:

Tapparalle tulee vaikea kausi. Katastrofistakin voi puhua, ekalla kierroksella säälejä / poffeja ulos. Tukkamies on nähty. Saa ottaa talteen.

Jos olet näin varma asiastasi, niin voinet lyödä kanssani vetoa?

Väitän, että Tappara on runkosarjassa neljän joukossa. Sinä väität, että ei ole. Panoksen saat valita itse väliltä 20-100€.
 

Abdel

Jäsen
Teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista!

Minä:
Kai Kantola (KalPa) - Markku Flinck (Jukurit) - Ilkka Pikkarainen (TPS)
Joe Finley (HIFK) - Ben Blood (ÄSS)

@FutureHockey :
Antti Tyrväinen (PEL) - Siim Liivik (KooKoo) - Otto Karvinen (KÄR)
Markus Kankaanperä (SPO) - Nolan Yonkman (JYP)

20euroa.

@FutureHockey ?
 

Gemondo

Jäsen
Niitä on nyt ollut ainakin sinisenä, valkoisena, oranssina (?) ja harmaana. Kaipa sen Tapparan logon voi mustaankin lippikseen vielä painaa. Hameväelle voisi kelvata vaaleanpunainenkin versio.

Jos olet näin varma asiastasi, niin voinet lyödä kanssani vetoa?

Väitän että Tappara ei voita mestaruutta ensi kaudella. Sinä väität että voittaa. Panoksen saat valita itse väliltä 20-100€.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista!

Minä:
Kai Kantola (KalPa) - Markku Flinck (Jukurit) - Ilkka Pikkarainen (TPS)
Joe Finley (HIFK) - Ben Blood (ÄSS)

@FutureHockey :
Antti Tyrväinen (PEL) - Siim Liivik (KooKoo) - Otto Karvinen (KÄR)
Markus Kankaanperä (SPO) - Nolan Yonkman (JYP)

20euroa.

@FutureHockey ?
Kuittia
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Jos olet näin varma asiastasi, niin voinet lyödä kanssani vetoa?

Väitän että Tappara ei voita mestaruutta ensi kaudella. Sinä väität että voittaa. Panoksen saat valita itse väliltä 20-100€.

Heh, hyvä kuitti. Luulenpa, että vedonlyöntiyhtiöiltä saa jotain kolmen, tai ainakin yli kahden kerrointa, joten jätän tämän tällä kertaa väliin.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista!

Minä:
Kai Kantola (KalPa) - Markku Flinck (Jukurit) - Ilkka Pikkarainen (TPS)
Joe Finley (HIFK) - Ben Blood (ÄSS)

@FutureHockey :
Antti Tyrväinen (PEL) - Siim Liivik (KooKoo) - Otto Karvinen (KÄR)
Markus Kankaanperä (SPO) - Nolan Yonkman (JYP)

20euroa.

@FutureHockey ?

Olisko tähän voinut lähteä vielä kolmantena mukaan? Ja oliko minkälaiset säännöt? Siis jos saa olla samoja pelaajia kuin muilla niin sitten voisin lähteä 20€ messiin? Tossa on jo niin "kovia" ukkoja varattu että ton 10 ulkopuolelta voi olla vaikeaa löytää 5 eri pelaajaa, ainakin jos haluaa voittaa kyseisen vedon.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olisko tähän voinut lähteä vielä kolmantena mukaan? Ja oliko minkälaiset säännöt? Siis jos saa olla samoja pelaajia kuin muilla niin sitten voisin lähteä 20€ messiin? Tossa on jo niin "kovia" ukkoja varattu että ton 10 ulkopuolelta voi olla vaikeaa löytää 5 eri pelaajaa, ainakin jos haluaa voittaa kyseisen vedon.
Tuo varmaa oli tehty yksityisviestein vuoron perään draftaamalla.

20€ voin vastaavan sinun kanssa tehdä, eli toinen aloittaa ja vuoron perään pelaaja varataan.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kiinnostaisiko jotakuta lähteä vielä viisikkovetoon, jota jo muutamat täällä ovat harrastaneet? Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä, yksi pelaaja/Liiga-joukkue. Varaillaan yksityisviestein järjestyksessä sinä, minä, minä, sinä, sinä, minä, minä... (tai jos haluat niin päinvastaisessa järjestyksessä) Panoksena 20-50e.

Entä junnuvetoon? Eli varattaisiin samassa järjestyksessä pelaajia. Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä. Nyt ei joukkuerajoituksia, vaan voi ottaa vaikka kaikki pelaajat samasta joukkueesta. Pelaajia saisi varata vain vuonna 1997 tai sen jälkeen syntyneiden joukosta. Panos 20-50e.

Ja molempiin sellainen sääntö, että yhden pelaajan saa vaihtaa perjantaihin 8. syyskuuta kello 16 mennessä, JOS tiedetään, että pelaaja on loukkaantunut tai ei aloita Liigaa, koska pelaa tuolloin Pohjois-Amerikassa tai on siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.
 

Abdel

Jäsen
Kiinnostaisiko jotakuta lähteä vielä viisikkovetoon, jota jo muutamat täällä ovat harrastaneet? Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä, yksi pelaaja/Liiga-joukkue. Varaillaan yksityisviestein järjestyksessä sinä, minä, minä, sinä, sinä, minä, minä... (tai jos haluat niin päinvastaisessa järjestyksessä) Panoksena 20-50e.

Entä junnuvetoon? Eli varattaisiin samassa järjestyksessä pelaajia. Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä. Nyt ei joukkuerajoituksia, vaan voi ottaa vaikka kaikki pelaajat samasta joukkueesta. Pelaajia saisi varata vain vuonna 1997 tai sen jälkeen syntyneiden joukosta. Panos 20-50e.

Ja molempiin sellainen sääntö, että yhden pelaajan saa vaihtaa perjantaihin 8. syyskuuta kello 16 mennessä, JOS tiedetään, että pelaaja on loukkaantunut tai ei aloita Liigaa, koska pelaa tuolloin Pohjois-Amerikassa tai on siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.
Mikäli vaan käy niin nappaisin molemmat kiinni 50e panoksella.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Seuraavanlaiset jengit saatiin kasaan:

Viisikkoveto
(yksi pelaaja per joukkue):

@Abdel:
Tomi Kallio (TPS) - Jarkko Immonen (Jyp) - Ville Leskinen (Kärpät)
Niko Peltola (Ässät) - Mikko Kousa (Pelicans)

@Mac^:
Kristian Kuusela (Tappara) - Erik Thorell (HIFK) - Ville Vahalahti (Lukko)
Mathias Porseland (HPK) - Juuso Riikola (KalPa)

Junnuveto (vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneet, ei joukkuerajoituksia):

@Abdel:
Jerry Turkulainen (Jyp) - Joni Ikonen (KalPa) - Joona Koppanen (Ilves)
Urho Vaakanainen (SaiPa) - Robin Salo (Sport)

@Mac^:
Otto Koivula (llves) - Petrus Palmu (TPS) - Kristian Vesalainen (HPK)
Miro Heiskanen (HIFK) - Jesper Lindgren (HPK)

Säännöistä:

1) Yhden pelaajan vaihtosääntö molemmissa: eli saa vaihtaa yhden pelaajan ennen runkosarjan alkua (ennen 8.9. kello 16), mikäli pelaaja on loukkaantunut tai on Pohjois-Amerikassa tai siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.

2) Kyse siis runkosarjan pisteistä. Kumman joukkue tekee yhteensä eniten pisteitä, voittaa vedon.

3) Tasapisteissä tsekataan, kummalla enemmän maaleja.

4) Molemmissa panoksena 50€.
 

Abdel

Jäsen
Seuraavanlaiset jengit saatiin kasaan:

Viisikkoveto
(yksi pelaaja per joukkue):

@Abdel:
Tomi Kallio (TPS) - Jarkko Immonen (Jyp) - Ville Leskinen (Kärpät)
Niko Peltola (Ässät) - Mikko Kousa (Pelicans)

@Mac^:
Kristian Kuusela (Tappara) - Erik Thorell (HIFK) - Ville Vahalahti (Lukko)
Mathias Porseland (HPK) - Juuso Riikola (KalPa)

Junnuveto (vuonna 1997 ja sen jälkeen syntyneet, ei joukkuerajoituksia):

@Abdel:
Jerry Turkulainen (Jyp) - Joni Ikonen (KalPa) - Joona Koppanen (Ilves)
Urho Vaakanainen (SaiPa) - Robin Salo (Sport)

@Mac^:
Otto Koivula (llves) - Petrus Palmu (TPS) - Kristian Vesalainen (HPK)
Miro Heiskanen (HIFK) - Jesper Lindgren (HPK)

Säännöistä:

1) Yhden pelaajan vaihtosääntö molemmissa: eli saa vaihtaa yhden pelaajan ennen runkosarjan alkua (ennen 8.9. kello 16), mikäli pelaaja on loukkaantunut tai on Pohjois-Amerikassa tai siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.

2) Kyse siis runkosarjan pisteistä. Kumman joukkue tekee yhteensä eniten pisteitä, voittaa vedon.

3) Tasapisteissä tsekataan, kummalla enemmän maaleja.

4) Molemmissa panoksena 50€.
Kuittia tähän.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
@HOOLIGAN_ ja @knttrtknkn1 teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista! Molemmissa pelipaikoissa yksi "varahevonen" jos jonkun pelimäärä jää loukkaantumisen tai pelaajasiirron (liigan ulkopuolelle) myötä alle 20.

@HOOLIGAN_
Antti Tyrväinen (Pelicans) - Tommi Tikka (Sport) - Jari Sailio (Kärpät)
Markus Kankaanperä (Sport) - Joe Finley (HIFK)
Vara F, Saku Salminen (SaiPa)
Vara D, Henrik Tallinder (TPS)

@knttrtknkn1
Siim Liivik (KooKoo) - Taavi Vartiainen (Sport) - Matti Lamberg (Ässät)
Ben Blood (Ässät) - Jyri Marttinen (Lukko)
Vara F, Ilkka Pikkarainen (TPS)
Vara D, Nolan Yonkman (JYP)

Panos 20euroa.

Vahvista @knttrtknkn1
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@HOOLIGAN_ ja @knttrtknkn1 teloitusviisikot kamppailemaan kunniasta eli jäähyminuuteista! Molemmissa pelipaikoissa yksi "varahevonen" jos jonkun pelimäärä jää loukkaantumisen tai pelaajasiirron (liigan ulkopuolelle) myötä alle 20.

@HOOLIGAN_
Antti Tyrväinen (Pelicans) - Tommi Tikka (Sport) - Jari Sailio (Kärpät)
Markus Kankaanperä (Sport) - Joe Finley (HIFK)
Vara F, Saku Salminen (SaiPa)
Vara D, Henrik Tallinder (TPS)

@knttrtknkn1
Siim Liivik (KooKoo) - Taavi Vartiainen (Sport) - Matti Lamberg (Ässät)
Ben Blood (Ässät) - Jyri Marttinen (Lukko)
Vara F, Ilkka Pikkarainen (TPS)
Vara D, Nolan Yonkman (JYP)

Panos 20euroa.

Vahvista @knttrtknkn1

Jep, tämä selvä. Toivotaan hyviä jäähytuomioita ja lyhyitä pelikieltoja, että pääsevät taas uudelleen keräämään minuutteja.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Kiinnostaisiko jotakuta lähteä vielä viisikkovetoon, jota jo muutamat täällä ovat harrastaneet? Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä, yksi pelaaja/Liiga-joukkue. Varaillaan yksityisviestein järjestyksessä sinä, minä, minä, sinä, sinä, minä, minä... (tai jos haluat niin päinvastaisessa järjestyksessä) Panoksena 20-50e.

Entä junnuvetoon? Eli varattaisiin samassa järjestyksessä pelaajia. Eli kumman kolme hyökkääjää ja kaksi puolustajaa tekee enemmän pisteitä. Nyt ei joukkuerajoituksia, vaan voi ottaa vaikka kaikki pelaajat samasta joukkueesta. Pelaajia saisi varata vain vuonna 1997 tai sen jälkeen syntyneiden joukosta. Panos 20-50e.

Ja molempiin sellainen sääntö, että yhden pelaajan saa vaihtaa perjantaihin 8. syyskuuta kello 16 mennessä, JOS tiedetään, että pelaaja on loukkaantunut tai ei aloita Liigaa, koska pelaa tuolloin Pohjois-Amerikassa tai on siirtynyt johonkin muuhun Liigaan.

En kerinnyt itse tarttumaan kenenkää kanssa eli kopioidaan muiden ideoita. Viisikkoveto siis tarjolla. Ei tuota junnuversiota.
@Mac^ tossa ihan fiksut säännöt painanu ni mitäpä muuttamaan. Voin vedon ottaa ihan 1vs1 tai jos eka tarttuja haluaa niin 3 käyttäjän vedon. Panoksena 20-40€ valintasi mukaan.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Toinen veto viel tarjolle, idea kopioitu vahvasti käyttäjältä @FutureHockey eli poiketen parhaista pistemiehistä veikataan jokaisen joukkueen parhaita maalintekijöitä.

Tähän otan yhden kaverin mukaan ja panoksena 30-50€ valintasi mukaan.

Idea siis pähkinänkuoressa (sovitaan tarkemmat säännöt kun vastustaja löytyy, toki tuohonkin aika mainiot säännöt jo idean alkuperäsellä isällä):

- saat aloittaa valitsemalla pelaajan valitsemastasi joukkueesta, jonka jälkeen valitsen samasta joukkueesta pelaajani.
Pelaaja ei saa olla sama jonka toinen jo valitsi. Valinnat siis yksityisviestein vuoroperään.
- tämän jälkeen minä valitsen valitsemastani joukkueesta ensin pelaajan ja sen jälkeen sinä samasta joukkueesta omasi.
- vain oikeasta vastauksesta saa pisteen, ei se kumpi osuu lähemmäs.

Maistuuko jollekulle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös