Ilmoitukset

Nimimerkki Fremont provosoi porilaiskannattajia viime lauantaina Liigan otteluseurannassa. Siitä sai palkinnoksi viikon pelikiellon.

Nimimerkki Hedonist huilaa viikon provoilustaan Kärpät-Lukko otteluketjussa.

Nimimerkki Lemieaux huilaa viikon sääntöjen 6§:n perusteella. Rikkomus löytyy HIFK:n kausiketjusta.

Nimimerkki Tuen Vety miettii viikon mitä tarkoittaa hyvän maun käsite. Tuotos löytyy Liigan erotuomarien-ketjusta.

Nimimerkki Erkka Lapanen huilaa kuukauden provoisoinnissa, joka kohdistuu taas kerran Jokerit-kannattajiin. Viesti löytyy vapaan keskustelun Väkivallanteot-ketjusta.

Palautteet ja bugit uudesta palstasta

Viestiketju osiossa 'Vapaa keskustelu' , aloittajana Ylläpito, 09.09.2014 klo 10.16.

1. heavy Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Hakutoiminto ei toimi:

Error 503 Service Unavailable
    Service Unavailable

2. Roger Moore Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Suomi, Manchester United
    Lainaus:
    Noniin näköjään joillain muillakin on tätä ongelmaa, kyselin itse tuolla kierrätyskeskuksen puolella kysymysketjussa että onko muillakin tätä, eli näköjään on. Mietin että eikai se ole mitenkään mahdollistakaan että olisin itse sählännyt jotain että omalla koneella hakutoiminto on sekaisin, mutta tosiaan muillakin sama vika.

3. Ylläpito Administrator

Hakumoottori oli livistänyt viikonlopunviettoon, mutta pitäisi olla taas voimissaan.

4. mjarkko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät
    Firefox päivittyi versioon 51.0.1 ja sen jälkeen palstaon alkanut jumittaa.
    Onko kukaan muu huomannut moista?

5. LOFIN Jäsen

Suosikkijoukkue:
    1922
    Service Unavailable

Guru Meditation:
    XID: 540716581

Varnish cache server

Ei pysty muokkaa viestiä eikä lähettämään uusia otteluketjuun. Mikä mättää?

6. teude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
    Ei toimi luurilla mitkään uutiset tai artikkelit. Näkyy vaan milloin mikäkin snapchat tms. mainos ylälaidassa ja hieman uutisen yläreunaa, mutta alaspäin ei voi rullata.

7. Ralph Jäsen

Olenko ainoa, joka ei pysty tällä palstalla scrollaamaan hiirellä ylös tai alas? Nyt on pari päivää tökkinyt, toimii vain todella harvoin. Millään muulla sivustolla ei ongelmia ole. Itse tykkään scrollailla paljon, joten ärsyttää kun joutuu nyt ns. manuaalisti sitä tekemään.

8. Ressa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät
    Lainaus:
    Et. Ensin luulin, että aiheutuu vain läppäri + touchpad kombolla mutta äsken sama tapahtui pöytäkoneella ja hiirellä.

9. Ylläpito Administrator

Lainaus:
    Lainaus:
    Terve. Millä laitteilla & selaimilla tätä esiintyy? Viestiketjujen selaamisessa vai lukemisessa? Onko käytössä jotain mainosblokkereita?

Ja jos ei mainosblokkereita, niin screenshot sivulla olevasta mainoksesta on myös apua.

T. Ylläpito

Viimeksi muokattu: 18.04.2017 klo 12.52
  10. Ressa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät
    Lainaus:
    Blokkerilla ja uusin chrome molemmissa koneissa, pöytäkoneena itse koottu ja läppärinä Asuksen UX303UB. Tapahtuu silloin tällöin, yleensä kun poistuu sivulta ja tulee takaisin niin taas toimii.

11. Moto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kesät, talvet HIFK
    Sama havaittu täälläkin. Olin jo menossa tyhmien kysymysten ketjuun, kun ajattelin että voi olla vain tästä koneenromusta kyse. Chrome selaimena, muissa välilehdissä rulla toimii ja korjautuu Jatkoaikaankin, kun avaa uuden välilehden. Ja mitään mainosblokkereita ei ole käytössä.

Tarkennan sen verran, että minulla tuo ongelma ei esiinny mitenkään jatkuvasti. Mutta kuitenkin tässä lähiaikoina olen havainnut sen useamman kerran.

Viimeksi muokattu: 20.04.2017 klo 23.45
  12. Kari Runk Jäsen

11.03.2017 kirjoittelin tuonne Kierrätyskeskukseen seuraavaa:

Lainaus:
    Eli samaa kuin ylläolevat. Aina silloin tällöin tekee, kuten taas esimerkiksi nyt. Pöytäkone, Chrome selaimena ja blokkeri käytössä. Tosiaan sivun sulkemalla "palautuu" taas normaaliksi, kun uudestaan tulee foorumille.

13. Ylläpito Administrator

Kyseessä saattaa olla Chromen bugi. Löysin keskusteluja Chromen kehittäjien postituslistalla joissa on keskusteltu kyseisestä ongelmasta.

chrome://flags/#smooth-scrolling tämän ominaisuuden poistaminen käytöstä saattaa auttaa asiaan. Kertokaa jos auttaa. Tämä muuttaa scrollausta vähän epämukavammaksi käyttää joten varsinainen korjaus tämä ei ole.

- Ylläpito, Mikko

14. Moto Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kesät, talvet HIFK
    Lainaus:
    Vaikuttaa ongelma kadonneen tuon myötä, tosin se esiintyi minulla muutenkin aika satunnaisesti.

15. Hasselbaink Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, NHL
    Jep, yksityisviestin lähettäminen yhdelle, tai useammalle käyttäjälle tarjoaa vain saman virheilmoituksen kuin muillakin ollut tässä ketjussa:

Virheilmoitus:
    Service Unavailable

Guru Meditation:
    XID: 1807315866

Varnish cache server

Vai teenkö mää vaan ite jotain väärin? Vastata kyllä pystyy toisen käyttäjän yksityisviestiin.

16. heavy Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Olikohan se niin että mikäli ei laita otsikkoa postaukseen tulee tuollainen virheilmoitus?

17. Hasselbaink Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, NHL
    Lainaus:
    Kokeilin tuota, mutta saman errorin lyö ruutuun. Mystistä, koska aikaisemmin olen kyllä pystynyt yv:llä viestejä lähettämään ja ei ongelmaa kaikilla ole, kun juuri ennen omaa yritystäni sain toiselta käyttäjältä viestin läpi.

18. BlackWolf Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kahta en vaihda, Oranssia enkä Jellonaa!
    Onkos serverillä vikaa, kun päävalikot aukeaa jouhevasti, mutta queryt ei tunnut menevän perille, kun yrittää viestiketjuja availla.
    Esim. allekirjoittaneella tökkii kovasti YLE:n ketju, mutta feministi ketju aukesi samaan aikaan sekunneissa.
    Tätä on nyt tapahtunut eri puolilla servereitä useampaan kertaan, että jotkin ketjut aukeaa välittömästi kuten pitää ja toiset jäävät junnaamaan.
    Suosittelisin tarkastamaan kovalevyjen ja koneiden tilan.

19. Ylläpito Administrator

Lainaus:
    Koneiden tila näyttää ihan hyvältä ainakin juuri nyt. Katsotaan hieman historiatietoja jos olisi ollut jotain kuormapiikkiä.

T. Ylläpito, Mikko

20. teude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
    Miten vaikeaa on saada yksi alue Mestis-alueelle? Ei näy Ketterän omaa osiota vieläkään, vaikka nousu on ollut tiedossa jo useita päiviä.

21. Ylläpito Administrator

Lainaus:
    Modeilla meni muutama päivä saada keskustelut niputettua Mestiksen alle, mutta nyt on kaikki kunnossa ja päästään yhdessä seuraamaan Ketterän Mestis-taivalta.

22. Hande75 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, LFC, RoPS, NYG, Suomi, Argentiina, ANA
    Minulla hävisi jonnekin moderaattorien uusi ilmoitus. Ilmoitus 19.6. näkyy. Oliko uudempi ilmoitus vain harhaa, palstan bugi vai moderaattorien hätiköity päätös?

23. Anssi #5 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Jos suljet ilmoituksen oikean ylänurkan ruksista, niin se ei sen jälkeen näy sinulle ollenkaan. Jos kirjaudut ulos palstalta, ilmoitus näkyy taas siihen asti, kunnes kirjaudut sisään. Näkyy varmaankin silloinkin, jos vaihdat selaimesi "incognito" tilaan, tai millä nimellä tuo ominaisuus nyt milläkin selaimella tunnetaan.

24. Hande75 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, LFC, RoPS, NYG, Suomi, Argentiina, ANA
    Lainaus:
    Kiitos. Tämä selvensi asiaa. Ei ollut ainakaan harhaa tai bugi.

25. Mr Tomppa Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kalevan Pallo,IPK, Sympatiat Saimaan Pallolle
    hei

voisko joku tehdä stylish ohjelmalla (chrome plugari) jonkun dark theme tälle palstalle?

kiitos