Palautteet ja bugit palstasta

  • 231 606
  • 1 803

Ralph

Jäsen
Aina kun Facebook-ketju on viimeisin ketju, jonne on kirjoitettu Vapaalla puolella, minulla etusivulla näkyy tyhjää siinä kohdassa. Mistä mahtaa johtua, miksi Facebook pitää piilottaa etusivulta? Ja onko se joku yleinen vika? Kuvankaappaus kertomassa, mitä tarkoitan.
 

Liitteet

  • Screenshotti.png
    Screenshotti.png
    133 KB · kertaa luettu: 388

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en äsken pystynyt lähettämään yksityisviestiä ja puski tälläistä erroria

Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable

Guru Meditation:
XID: 590047064

Varnish cache server

Mistä mahtaa johtua?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Itse en äsken pystynyt lähettämään yksityisviestiä ja puski tälläistä erroria



Mistä mahtaa johtua?
Mun mielestä tekkeepi noin jos ei oo aihetta yv:ssä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mitenkäs se TapaTalk muuten.. vai vaatiko sekin 40 vuoden kokemuksen?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos näin on, miksi ihmeessä errorin tilalla ei voi olla yksinkertaisesti "Otsikko puuttuu" teksti.

Ei ole siitä kiinni, mutta erroria pukkaa. Onneksi asiani ei ole kiireellinen, mutta onko tämä siis tiedossa oleva asia, että yv:tä ei pysty laittamaan?

Samat guru errorit kuin muillakin ja oli otsikot ja kaikki.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitenkäs se TapaTalk muuten.. vai vaatiko sekin 40 vuoden kokemuksen?
Tätä täälläkin edelleen ihmetellään. Joo aikaa toimivan mobiilipalvelun rakentamiseen on mielestäni annettu jo riittävästi eikä mitään sellaista muutosta ole tullut, millä Tapatalk ja Jatkoajan mobiiliversio voitaisiin asettaa rinnakkain todeten, että ollaan edes samalla kartalla. Virhepainalluksia tulee jatkuvasti, koska sisällön lataaminen tapahtuu liian hitaasti. Viestien kirjoittaminen mobiilisti on loppunut käytännössä kokonaan uudistuksen jälkeen jne. Laptop-versio on toki parempi kuin se vanha, mutta koska tänä päivänä "et ole olemassa ellet toimi mobiilissa" ja trendi vaan jatkuu, olisi aika laittaa tuo Tapatalk-tuki kuntoon.

Jupa
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tätä täälläkin edelleen ihmetellään. Joo aikaa toimivan mobiilipalvelun rakentamiseen on mielestäni annettu jo riittävästi eikä mitään sellaista muutosta ole tullut, millä Tapatalk ja Jatkoajan mobiiliversio voitaisiin asettaa rinnakkain todeten, että ollaan edes samalla kartalla. Virhepainalluksia tulee jatkuvasti, koska sisällön lataaminen tapahtuu liian hitaasti. Viestien kirjoittaminen mobiilisti on loppunut käytännössä kokonaan uudistuksen jälkeen jne. Laptop-versio on toki parempi kuin se vanha, mutta koska tänä päivänä "et ole olemassa ellet toimi mobiilissa" ja trendi vaan jatkuu, olisi aika laittaa tuo Tapatalk-tuki kuntoon.

Jupa

En tiedä millä perunalle palstalla vierailette ja yritätte viestejä kirjoittaa mutta mielestäni selaaminen ja kirjoittaminen onnistuu normaalilla älypuhelimella ihan hyvin.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä millä perunalle palstalla vierailette ja yritätte viestejä kirjoittaa mutta mielestäni selaaminen ja kirjoittaminen onnistuu normaalilla älypuhelimella ihan hyvin.

Onhan tässä näiden vuosien aikana ollut monenlaisia luureja, työn puolesta kun saa ostaa aina uusimman ja parhaan ns. voittajaluurin kulloisenakin ajan hetkellä. Tällä hetkellä Sony Xperia Z3, tämä menossa toki vaihtoon, kun ei ole enää se paras. iPhone6:n tämäkin on pessyt kaikissa älypuhelinvertailuissa. Z5 saattaisi olla seuraava luurini. No, joka vuosi tulee parempia ja harvinaisen hyvin olen tällä pärjännyt. Jos tämä edustaa sinulle perunaa, niin sitten ymmärrän vertailusi.

Summa summarum: lukuisia ns. parhaan a-ryhmän puhelimia on ollut aina käytössä, ehkä tämä Jatkoajan palvelu onkin juuri suunniteltu niille perunoille, ehkä toimii niissä paremmin.

Jupa
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tässä näiden vuosien aikana ollut monenlaisia luureja, työn puolesta kun saa ostaa aina uusimman ja parhaan ns. voittajaluurin kulloisenakin ajan hetkellä. Tällä hetkellä Sony Xperia Z3, tämä menossa toki vaihtoon, kun ei ole enää se paras. iPhone6:n tämäkin on pessyt kaikissa älypuhelinvertailuissa. Z5 saattaisi olla seuraava luurini. No, joka vuosi tulee parempia ja harvinaisen hyvin olen tällä pärjännyt. Jos tämä edustaa sinulle perunaa, niin sitten ymmärrän vertailusi.

Summa summarum: lukuisia ns. parhaan a-ryhmän puhelimia on ollut aina käytössä, ehkä tämä Jatkoajan palvelu onkin juuri suunniteltu niille perunoille, ehkä toimii niissä paremmin.

Jupa

Melkoisen ihmeellisenä pidän valitusta käytettävyydestä itsessään, toki aina on parantamista ja ilmeisesti Tapatalkilla on helpompi selailla useampia eri palstoja samaan aikaan yms. mutta mielestäni käytettävyys on hyvä myös älyluureilla. Olen viimeisten vuosien aikan suosinut Samsungin malleja mutta ilmeisesti markkinoilla olevista puhelimista ns. Premium tason mallit ei sitten toimi palstan kanssa yhteen. Suosittelen palaamaan perunaan niin ei tarvitse valittaa.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melkoisen ihmeellisenä pidän valitusta käytettävyydestä itsessään, toki aina on parantamista ja ilmeisesti Tapatalkilla on helpompi selailla useampia eri palstoja samaan aikaan yms. mutta mielestäni käytettävyys on hyvä myös älyluureilla. Olen viimeisten vuosien aikan suosinut Samsungin malleja mutta ilmeisesti markkinoilla olevista puhelimista ns. Premium tason mallit ei sitten toimi palstan kanssa yhteen. Suosittelen palaamaan perunaan niin ei tarvitse valittaa.

Jepjep. Pakko silti kysyä, että ehditkö kauankin käyttämään Tapatalkia, jos olet tuota mieltä? Sen käytettävyys oli niin eri planeetalta, että turha vääntää, jos et itse ehtinyt sitä käyttämään. Ei kyse ole eri palstojen välisestä surffailusta, itse käytin sitä ainoastaan Jatkoajassa.

Jupa
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jepjep. Pakko silti kysyä, että ehditkö kauankin käyttämään Tapatalkia, jos olet tuota mieltä? Sen käytettävyys oli niin eri planeetalta, että turha vääntää, jos et itse ehtinyt sitä käyttämään. Ei kyse ole eri palstojen välisestä surffailusta, itse käytin sitä ainoastaan Jatkoajassa.

Jupa

Ei ole tarkoitus vääntää asiasta, kunhan äimistelen valitusta käytettävyydestä älypuhelimilla.

Herran rauhaa vaan.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole tarkoitus vääntää asiasta, kunhan äimistelen valitusta käytettävyydestä älypuhelimilla.

Herran rauhaa vaan.

Samoin! Tosiaan turha tästä on jubailla, kysymys on vähän sama kun löytyy vielä joitakin, joilla on Nokian puhelin ja ovat silti ihan tyytyväisiä puhelimen käytettävyyteen. Herran rauhaa ja hyvää kauden jatkoa!

Jupa
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä onko jo mainittu, mutta nuo hälytykset eivät toimi niin kuin kuuluu. Olen ruksittanut, että hälytyksiä tulisi ainoastaan kun joku lainaa viestiäni/tägää minut, mutta nyt kun joku lähettää viestin seuraamaani viestiketjuun, saan siitä hälytyksen. Hankaloittaa suuresti huomaamaan, jos joku on tägännyt tai lainannut viestiäni jossain.

Gyazo - 3634880b6bc0df9cee0fb063786bdfbe.png
Gyazo - 2011a908f41e7bf76eb6fc25f15c152b.png
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Onkohan muilla Chrome-selaimen käyttäjillä seuraavia ongelmia palstan toiminnallisuuksien kanssa?

Lisää linkki -toiminto kirjoituskentän työkalurivillä ei toimi kunnolla. Pikanäppäintä painamalla ikkunan oikeassa ylänurkassa rupeaa rullaamaan prosessointisymboli, mutta mitään linkki-ikkunaa ei aukea. Vasta pikanäppäimen uusintakilkkaus avaa dialogin. Itse linkin syöttö on kuitenkin aivan turhaa, sillä Lisää-näppäimen painalluksen jälkeen palataan samaan päättymättömään prosessointiluuppiin.

Hieman samanlaista ongelmaa "Lisää lainaukset"-pikatoiminnon kanssa. Valittuja lainauksia ei saa lisättyä kirjoituskenttään, vaan tuo sama jumiutuminen tapahtuu myös silloin.

Käytössä Win7 ja Chrome 48.0. Kokeiltu selaimen/koneen uudelleenkäynnistykset sekä selaimen AdBlockerin disabloiminen. Ei vaikutusta.

Firefoxilla tätä ongelmaa ei ole.

edit: ONGELMA RATKAISTU. Oireilu johtuu jostain Chromen lisäosan ongelmista, koska häiriötä ei enää esiintynyt incognito-tilassa, jossa lisäosat/laajennukset on disabloituna. Kaikki merkit viittaavat siihen, että ongelmaa on javascriptin tulkkaamisessa. Nyt täytyy yksitellen troubleshootata mistä kilkkeestä ongelma lopulta johtui. Tiedoksi siis, jos jollakulla yllämainittuja ongelmia ilmenee.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miten olisi, jos ketjujen otsikot sivun yläosassa muutettaisiin pystyksi tekstiksi eli kursivoinnista luovuttaisiin? Kursivoituna tuo kirjasin muutenkin näyttää vähän amatöörimäiseltä ja jollakin tavalla ompeluseuramaisen puolivillaiselta. Jälleen kerran myös kysyn mahdollisuutta vaihtoehtoisten alustoiden käytölle, retro-pohja, jossa olisi alusta, jota käytettiin ennen uudistusta olisi tervetullut. Tai sitten vaaleansininen tausta eikä häikäisevän vitivalkoista. Nyt on liikaa kontrastia. Migreeni iskee, epilepsia, mania, syyhytyspunkat. Lisäksi olisi hyvä saada näkymään kerralla enemmän viestejä per sivu.
 

Nick Neim

Jäsen
Jotain häiriötä pukkaa mobiililla selatessa sivun alalaidassa. Näemmä tälläkin hetkellä. Ensimmäinen liite NHL-osiosta, toinen tästä viestistä.
 

Liitteet

  • Screenshot_2016-03-02-01-52-09.png
    Screenshot_2016-03-02-01-52-09.png
    181,3 KB · kertaa luettu: 341
  • Screenshot_2016-03-02-01-53-47.png
    Screenshot_2016-03-02-01-53-47.png
    194,9 KB · kertaa luettu: 363

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyseessä on varmaankin joku hetkellinen häiriö, mutta raportoinpa silti. Yritin kierrätyskeskuksen puolella olevaa vitutusketjua lukea, mutta palsta ilmoitti, että minulla ei ole oikeuksia moiseen. Tietääkseni pitäisi olla.

*e* Nyt toimii, mikä lie väliaikainen ongelma ollut.
 

Liitteet

  • 111.jpg
    111.jpg
    96,5 KB · kertaa luettu: 360
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Mikähän ihme on tällainen mainos? Näky olevan muissakin ketjuissa. Hämmentävintä tässä on se, että mulla on käytössä AdBlock, joten miten ihmeessä nuo tulevat siitä läpi? Ja onko nuo ylipäätään palstan mainoksia, vai onko mun koneeseen iskeytynyt jokin virus?

E. Kyllä nuo taitaa olla jonkin viruksen aiheuttamia, nyt kun tässä hieman järkeilin. Väärä hälytys.
 
Viimeksi muokattu:

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En tiedä onko jo mainittu, mutta nuo hälytykset eivät toimi niin kuin kuuluu. Olen ruksittanut, että hälytyksiä tulisi ainoastaan kun joku lainaa viestiäni/tägää minut, mutta nyt kun joku lähettää viestin seuraamaani viestiketjuun, saan siitä hälytyksen. Hankaloittaa suuresti huomaamaan, jos joku on tägännyt tai lainannut viestiäni jossain.

Gyazo - 3634880b6bc0df9cee0fb063786bdfbe.png
Gyazo - 2011a908f41e7bf76eb6fc25f15c152b.png
Osaisiko joku auttaa tässä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Minä toivoisin, että ignoreen laitettujen kirjoittajien viesteistä ei näkyisi jälkeäkään palstalla. Tarkoitan, että nythän tuossa keskustelun etusivulla (esimerkiksi) lukee ketjuotsikon alla viimeisin viesti, jonka kirjoittajaksi ilmoitetaan "ei kiinnosta minua-jäsen". Samoin jos menee itse ketjuun, jonka viimeisin viesti on tällaiselta kirjoittajalta, siellä on mahdollisuus lukea se viesti. Toivoisin että tämä mahdollisuus poistettaisiin, sillä se kyllä ottaa päähän kun ei pystykään vastustamaan kiusausta, ja kuinka ollakaan, viesti on just sitä kuraa, jonka vuoksi ignore-nappia tuli aikanaan painetuksi.

Poikkeus tietysti sellaisessa tilanteessa, jos joku muu kirjoittaja lainaa ignoressa olevaa käyttäjää. Sellainen viesti saa puolestani näyttää nykyisenlaiselta, sillä siihen on tuskin parempaakaan vaihtoehtoa olemassa.

Kiitän kovasti jo etukäteen!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt kun Androidiin selaimesta on tullut mobiiliin toimiva versio joka blokkaa mainokset niin eikö sen Tapatalkin voisi ottaa käyttöön kun kuitenkin mainosten näytöt vähenee.

Teille ketkä eivät vielä ole ladanneet niin RSBrowser käyttöön.

Vai odotellaanko, että kokemus on yhteensä 55 vuotta?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös