Pajuojalle kenkää!

  • 85 858
  • 230

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tässä vielä yksi lainaus Aamulehdestä:

"Pitääkö paikkansa, että keräsit kesällä sponsorirahoja Vesa Toskalan ja Martti Järventien hankintaa varten?
- Kyllä. Tuskin kovin moni liigavalmentaja on ottanut puhelimen käteen ja ryhtynyt soittelemaan sponsoreille."


Aika selvä ja ansaittu piikki organisaation varainhankinnan suuntaan.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Tässä vielä yksi lainaus Aamulehdestä:

"Pitääkö paikkansa, että keräsit kesällä sponsorirahoja Vesa Toskalan ja Martti Järventien hankintaa varten?
- Kyllä. Tuskin kovin moni liigavalmentaja on ottanut puhelimen käteen ja ryhtynyt soittelemaan sponsoreille."


Aika selvä ja ansaittu piikki organisaation varainhankinnan suuntaan.

En mä kyllä ihan täysin ymmärrä tätä piikkia. Mun mielestä on fiksua käyttää kaikkia mahdollisia resursseja mitkä käytettävissä ovat. Jos päävalmentajalla on hyvät suhteet yritysten johtoon, niin puhelin kouraan vaan, kun tulokset ovat näin hyvät (tarkoitan siis näiden soittojen rahallista tulosta, en sarjasijoitusta).
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mutta kysymys onkin siitä, että toimisiko organisaatio kokonaisuutena paremmin, jos kukin työntekijä voisi rauhassa keskittyä oman vastuualueensa täysipainoiseen hoitamiseen sen sijaan, että kukin häsää ristiin toisten tonteilla? Eikö juuri varainhankinnasta vastaavissa tehtävissä pitäisi työskennellä niitä henkilöitä, joilla on hyvät suhteet yritysten johtoon?

Eihän tämä kausi tietenkään tuon asian takia ole näin pahasti reisille mennyt, mutta silti aiheellinen kysymys. Ilveksessä kun nuo vastuualueet ovat vuosien saatossa olleet enemmän tai vähemmän hämäriä vähän joka asiassa, ja suurelta osin sen vuoksi myös tulokset ovat olleet nähdyn kaltaisia.
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Mutta kysymys onkin siitä, että toimisiko organisaatio kokonaisuutena paremmin, jos kukin työntekijä voisi rauhassa keskittyä oman vastuualueensa täysipainoiseen hoitamiseen sen sijaan, että kukin häsää ristiin toisten tonteilla? Eikö juuri varainhankinnasta vastaavissa tehtävissä pitäisi työskennellä niitä henkilöitä, joilla on hyvät suhteet yritysten johtoon?

Mikäli Pajuojan kanssa oli sovittu hänen hyödyntämisestään myynnissä, niin kyseessä on ollut ihan selkeätä toimintaa ja hyvää hyödyntämistä. Jos en nyt ihan väärin muista, niin onhan Pajuojalla aiempaa myyntikokemusta (korjatkaa, jos olen väärässä).

Jos asioista ei oltu sovittu ja Pajuojalle ikään kuin vahingossa lankesi tämä rooli, niin ei voi kuin ihmetellä. Joka tapauksessa itse pidän hyvänä asiana, mikäli pelaajia (ja valmentajia) käytetään hyväksi joukkueen myynnissä ja markkinoinnissa.
 

Fordél

Jäsen
Mikäli Pajuojan kanssa oli sovittu hänen hyödyntämisestään myynnissä, niin kyseessä on ollut ihan selkeätä toimintaa ja hyvää hyödyntämistä. Jos en nyt ihan väärin muista, niin onhan Pajuojalla aiempaa myyntikokemusta (korjatkaa, jos olen väärässä).

Pajuoja on toiminut Ilveksessä yhteyspäällikkönä, joten varmasti nuokin hommat sujuu. En usko, että tässä on mitään piikittelyä seuraa kohtaan ym. Eiköhän tuo ole ollut Ilveksessä ihan luonteva ratkaisu eikä se ole Pajuojaakaan haitannut. Hän vain halusi varmasti tuoda asian esille kuvastamaan sitä, että kaikkensa on tehnyt Ilveksen eteen eikä kiviä ole jätetty kääntämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös