Pahin floppi kaudella 2023–2024

  • 97 326
  • 420

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Siis Ilveksen sijoitus on seuran kolmanneksi paras 23. vuoteen. Runkosarjasijoitus on paras 36. vuoteen. Siinä vähän perspektiiviä täydellisestä flopista.

Sitten vedetään HIFK-kortti samaan lauseeseen, joukkue joka kuitenkin on totuttu näkemään mitallipeleissä lähes, jos ei nyt joka vuosi niin ainakin joka kolmas vuosi.


*tähän se hymiö*
Niin no.. koronakaudella Ilves oli epävirallisesti neljäs, mutta tulkintaa.
 

Maustemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pienempikin asia VOI olla vuoden floppi. Miten olisi Kärppien rekrytointi erityisesti ulkomaalaisten pelaajien osalta?
Kärppien kotimaisesta rungosta olisi pitänyt voida tehdä osaavalla rekrytoinnilla mestarijoukkue! Taloudelliset resurssit olivat loistavat.

En nostaisi tätä aivan yhtä suureksi flopiksi kuin Jypin, IFK:n tai Ilveksen suoritukset, mutta kyllähän tässä totuuden siemen on. Tämän vuoden rekrytoinnit paljastuivat kaikkien aikojen surkeimmiksi ulkomaalaisiksi Kärpissä. Yksikään ulkomaalainen ei ole onnistunut tällä kaudella ja myös osa kotimaisista hankinnoista epäonnistui pahasti (Antonen, Mestis-Harjula). Tällä hetkellä kun katselee Kärppien rosteria, niin on suoranainen ihme, että välieriin asti päästiin. Toivottavasti kaikki tämän kauden ulkkarit ulostetaan kauden jälkeen, ihan sama onko sopparia ensi kaudesta vai ei.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuon hintaisia lippuja alle vuorokauden myyntiajalla, kun kukaan nyt tuskin vaan varasi lauantaitaan mahdolliseen game 5:een.

Kaikenlaista paskaa tähänkin ketjuun kirjoitellaan, kun liigassa oli tällä kaudella todella rumia floppeja.

"Lahelainen kiekkolutuuri"

Ne ketkä oli eilen paikalla, voi varmaan kertoa jotain ottelun tunnelmasta. Itse olin aistivinani jotain kiekkokulttuuriakin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Siis ehdottaako täällä joku oikeasti Tapparan joukkueenrakennusta vuoden flopiksi? Ihan tosissaan?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Siis ehdottaako täällä joku oikeasti Tapparan joukkueenrakennusta vuoden flopiksi? Ihan tosissaan?

Tämäkin ketju on vähän tämmöinen roskalaari, johon voi oksentaa vitutustaan tai vittuiluaan muita jengejä kohtaan. Nostosi lisäksi viimeisimmät "flopit", kun on lahtelainen kiekkokulttuuri, sekä Kärppien maalivahtivalinnat, joista kumpikaan ei ole mitään floppia nähnytkään. Pakko vain päästä aukomaan päätään jostakin.

Itse näkisin, että kauden suurin floppi on Ilves ja jossain kaukana perässä tulee helsinkiläisten loppusijoitus. Tosin Peltoselta en ainakaan itse paljoa parempaa odottanut, joten tuostakin floppaamisesta voin kiistellä itseni kanssa.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tämä Liigan yleinen sekoilu karsintojen kanssa, sekä K-Espoon nosto Liigaan ilman karsintoja menee ykkösflopiksi. Saadaan Liigan tasoa lisää alas.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Itse näkisin, että kauden suurin floppi on Ilves ja jossain kaukana perässä tulee helsinkiläisten loppusijoitus. Tosin Peltoselta en ainakaan itse paljoa parempaa odottanut, joten tuostakin floppaamisesta voin kiistellä itseni kanssa.

Ei se Ilveskään mene JYPin ohi mielestäni millään. Materiaaliin nähden isoin alisuoritus ja vielä oikein väännettiin se laiva väärään suuntaan. Ipalla kuitenkin hyvä runkosarja, vaikka pleijarit toisiksi suurimmaksi flopiksi veikin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse näkisin, että kauden suurin floppi on Ilves ja jossain kaukana perässä tulee helsinkiläisten loppusijoitus.

Ilves täysin ylivoimainen voittaja floppi-kisassa. Se toki sanottava, että vaikka odotuksia oli niin Ilves on noussut takaisin suurseurojen joukkoon vasta muutama kausi sitten ja homma menee kokemattomuuden piikkiin.

Hifk nyt ei oikeastaan voi edes flopata, kun pelaa mestaruuteen riittävällä joukkueella joka kausi ja tilastot:1983…1998…2011…
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Suurin floppi on vuodesta toiseen pudotuspelien "ei muutu runkosarjasta" -tuomarilinja.

Jos ette veljet uskalla viheltää niin ei kannata mennä sinne kaukaloon ollenkaan.

Eipä taida olla puhaltajista kiinni vaan sovitusta "linjasta" kun kauttaaltaan menee noin. Muutoin samaa mieltä, vituttaa suuresti tuo että selkeitä jätetään viheltämättä kun annetaan poikien pelata ja ettei tuomarit ratko pelejä. Sitten jollain arpakuutiolla hetken päästä puhalletaan. Kyllä pitäisi kauden alussa sopia linja millä vedetään ihan ne pleijaritkin, jos tulee napinaa niin sitten tulee ja jaetaan vaikka sakkoja, mutta ihan karmeeta tuo on.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltosen 450k€ kahden kauden jatkosopimus... vahvasti taistoon mukaan, joka pilaa myös tulevaisuutta. Saa Böndet nauttia taas oikein kunnolla, vaikka Tappara hamuaa vahvasti inhokin kärkipaikkaa...
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ville Peltosen 450k€ kahden kauden jatkosopimus... vahvasti taistoon mukaan, joka pilaa myös tulevaisuutta. Saa Böndet nauttia taas oikein kunnolla, vaikka Tappara hamuaa vahvasti inhokin kärkipaikkaa...
Maalaisjärkeä sopisi käyttää myös teillä siellä "suuressa", monikulttuurisessa pääkaupungissamme. Vai mistä lähtien "Böndet" kirjoitetaan ISOLLA??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös